Dit. Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
hij woont op malta en maakt ons dagelijks jaloers met temperatuurplaatjes, bbq-plaatjes, strandplaatjes en nog meer.
Ja, toch wel opgelucht, de laatste keer zat 'ie een beetje te klagenquote:
over joysa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al 3 nachten goed gedroomd.Dus wel goed.
geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
hij woont op malta en maakt ons dagelijks jaloers met temperatuurplaatjes, bbq-plaatjes, strandplaatjes en nog meer.
Functioneringsgesprek ja, niet dat andere gesprekquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Dat ene gesprek? Waar je over appte?
Nee JIJ vindt dat zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan. Het is gewoon zo
Nee dank jequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan neem je er 2! Ook 2x zoveel kinderen!
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik droom bijna nooit. of nouja, ik weet ze nooit meer. al kon ik me er laatst wel een herinneren, echt de meest vage droom ooit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit over joy gedroomd.
Maar beter ook.
Vertel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik droom bijna nooit. of nouja, ik weet ze nooit meer. al kon ik me er laatst wel een herinneren, echt de meest vage droom ooit.
Blijft toch een mening.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik denk dat vele niet rokers dat ook vinden
huh? ik rook niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy rookt ook niet he.
Of wel? Of een beetje
ben je echt zo dom of doe je net alsof?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik denk dat vele niet rokers dat ook vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |