Het gaat allemaal wat sneller jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet op die dingen koken. M'n moeder heeft er ook zo 1![]()
Gib mir Gas!
Als het moet, fiets ik door de regen naar de supermarkt om aardbeitjes voor je te regelen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
niet?? Ook niet als ik heeel zielig kijk???
hmm. misschien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
niet?? Ook niet als ik heeel zielig kijk???
gentleman.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het moet, fiets ik door de regen naar de supermarkt om aardbeitjes voor je te regelen!
Echt?? Voor mij??quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het moet, fiets ik door de regen naar de supermarkt om aardbeitjes voor je te regelen!
quote:
AAAAAAAAAAAANNNNNNNDDDDDDDD........friendzoned!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAANNNNNNNDDDDDDDD........friendzoned!![]()
![]()
![]()
De warmte stijgt naar m´n kopquote:
Ga jij even in het zonnetje zitten, spelbrekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen of vrouwen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja
Vind het gewoon leuk om mensen happy te maken
Nee hoor.. is stage up voor die kerelquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Bang voor een beetje regen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een aardbeitje namelijk
klopt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef Larisssa het volgende:
Zoenen is niet fijn met iemand die rookt
Zodadelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga jij even in het zonnetje zitten, spelbreker
Maakt me niet uit, ik vind kinderen altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moet het altijd eigen kinderen zijn dan?
Aanstellerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik vind kinderen altijd
Terrasje? Je bent op zakenreis? Hier is het geen terrasjesweer hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZodadelijkZuipen en dineren op een terrasje op kosten van de baas!
stel je aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn ex rookte, echt zo goor
Zoenen is niet fijn met iemand die rookt
Hebben we al gehad zonne milfquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij zo'n kinderman bent, maakt mij niet tot een kinderman. Anders neem je een milf!
hij woont op malta en maakt ons dagelijks jaloers met temperatuurplaatjes, bbq-plaatjes, strandplaatjes en nog meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Terrasje? Je bent op zakenreis? Hier is het geen terrasjesweer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |