Ik weet wel een paar anderen in dit topic waar ik op zou willen rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem ben ik helemaal niet zo stom hoor, en zeker niet stom genoeg om overheen te rijden
Wat voor een vlees?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef dawg het volgende:
evie! wij gaan binnenkort ook een lapje vlees eten ergens heh.![]()
Dat zie ik dan wel weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.
zonder namen zegt dit niks natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar anderen in dit topic waar ik op zou willen rijden.
Tuurlijk, alles is mogelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog van gedachten veranderen hè, of jij
Het doet de eendjes ook pijn als je eroverheen knalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
vandaar de "oid"... ik wist het niet meer exact..... alleen nog dat het van binnen pijn deed
laat Joysa het maar niet horenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar anderen in dit topic waar ik op zou willen rijden.
Meteen weer van het negatieve uitgaan he jijquote:
Als ik het had kunnen voorkomen, dan had ik dat gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het doet de eendjes ook pijn als je eroverheen knalt.
Niet waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen weer van het negatieve uitgaan he jij
Dus dat moet maar negatief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik ben gewoon realistisch.
Nee, want ik heb hongerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik dacht bijna dat je het was vergeten vandaag.
Weet ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het had kunnen voorkomen, dan had ik dat gedaan.
Dat beest moet niet midden in de nacht op een autoweg zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |