2 denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen, 3 is toch wel een max?
Squatten ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zulke hakken doen wonderen voor de fermheid van uw billen.
Ik ben niet moequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wanneer ga je slapen, om 5 uur vertrek je toch?
Veel plezier man!
gvd, lok me niet hierquote:
Wel nog bedankt Rensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben niet moe. Maarja. Ik red het wel, voor defqon had ik ook maar 1.5 uur geslapen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig. Ze ongemerkt ter adoptie neerleggen is ook weer zo'n klus.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn eerste slotje in KLB door Lithia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om Ajacied422 te helpen, de mods doen niks, zijn ouders doen niks. Ik geef het op.
Niet dan? Ik kan mij die hele rel nog wel herinneren over die baby in de glasbak ging ook nergens overquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om Ajacied422 te helpen, de mods doen niks, zijn ouders doen niks. Ik geef het op.
Wel voetbalquote:
Jawel ben het helemaal met je eens hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? Ik kan mij die hele rel nog wel herinneren over die baby in de glasbak ging ook nergens over
Voel je je niet verantwoordelijk voor Ajacied422? Zijn hele leven gaat naar de kloten en jullie, mods, doen er niks aan.quote:
Wil je mee naar Zweden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel ben het helemaal met je eens hoor
Ik zei het ook al, maar heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je je niet verantwoordelijk voor Ajacied422? Zijn hele leven gaat naar de kloten en jullie, mods, doen er niks aan.
Wie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je je niet verantwoordelijk voor Ajacied422? Zijn hele leven gaat naar de kloten en jullie, mods, doen er niks aan.
mijn leven gaat niet naar de klote. ik lach je uit over 20 jaar, sta ik aan de top van het Darts.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou graag, wat gaan we daar doen?quote:
De natuur bezichtigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou graag, wat gaan we daar doen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ajacied422 is een beetje onze zoon in VBL gewordenOf klein broertje
Natuur voornamelijk en genieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou graag, wat gaan we daar doen?
ik ben sociaal genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onze FOK-puber, Ajacied422. 24/7 op Fok, zijn school naar de klote, geen sociale leven...
Perfecte mod-materiaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onze FOK-puber, Ajacied422. 24/7 op Fok, zijn school naar de klote, geen sociale leven...
Hij kan zijn FOK! tijd beter besteden aan die chicks..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schijnt de bom te zijn bij het verkrijgen van die felbegeerd ghetto-booty. Ik denk dat ik maar eens een poging waag.quote:
Drommeldaris heeft goeden tipsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Schijnt de bom te zijn bij het verkrijgen van die felbegeerd ghetto-booty. Ik denk dat ik maar eens een poging waag.
Heb rugklachten, weet niet of het verstandig is. Wil het wel ooit eens proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Schijnt de bom te zijn bij het verkrijgen van die felbegeerd ghetto-booty. Ik denk dat ik maar eens een poging waag.
Dat zou een oplossing kunnen zijn, neemt hij tenminste de verantwoordelijkheid voor iets, en wordt hij volwassen.quote:
Hoi!quote:
*BOE*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Alle mods komen hier heen.
Wachten op Yvonne.
Doen ze goed.quote:
Even mijn tweede topic maken in KLB.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Maar nu ze hier is kan men gerust user topics maken in KLB
*Aaaah schrik*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
*BOE*
nee ik ben geen yvonne, maar ik denk ik laat je vast schrikken
Ik hou haar wel bezigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even mijn tweede topic maken in KLB.
Hij moet gewoon solliciteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing kunnen zijn, neemt hij tenminste de verantwoordelijkheid voor iets, en wordt hij volwassen.
Kun je dit even bij Yvonne neerleggen?
Relevantie mbt mijn reactie?quote:
holmaatjes?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Zweden te maken 422...
Oekraïne - Zweden, ek duel jwzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Zweden te maken 422...
mannenliefdequote:
alrightquote:
Gaat je niets aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer begint je competitie weer, Ajacied422?
Pak de hooivork maarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaat te snel, willen alle niet VBL'ers weer weggaan.
Dit is niet goed, wie pikt even het account van Brandje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
Oh en ik ga jullie ff vertellen dat ik een beetje dronken ben. Of naja eigenlijk aangeschoten, maar ze zeggen dat als je dat van jezelf zegt dat je dan eigenlijk dronken bent![]()
Ach, zolang ik nog enigzins coherent kan typen, who gives a fuck![]()
![]()
![]()
EN IK HEB NU GEWOON 4 WEKEN EN 2 DAGEN VAKANTIE JA!
Brandx heb je nou al aan de cocaine gezeten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
Oh en ik ga jullie ff vertellen dat ik een beetje dronken ben. Of naja eigenlijk aangeschoten, maar ze zeggen dat als je dat van jezelf zegt dat je dan eigenlijk dronken bent![]()
![]()
![]()
Pics van je tieten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
Oh en ik ga jullie ff vertellen dat ik een beetje dronken ben.
Wat ben je schattig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Mods mogen niet drinkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Lekker hele dag broekje uit en heerlijk op het bankje Tour de France kijken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Okayquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaat te snel, willen alle niet VBL'ers weer weggaan.
Jupquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet goed, wie pikt even het account van Brandje?
Ik heb nog nooit dat soort drugs gebruiktquote:
Dat denkte gij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Too much for you to handle sweetheart
Is daar ook een homotopic?quote:
dan: jaquote:
Ik vind dat ook altijd eik wel geil-achtig om te zien, dacht altijd dat ik de enige vrouw was die dat vondquote:
Ik houd niet van dat soort taalgebruikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Too much for you to handle sweetheart
Trouwen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd eik wel geil-achtig om te zien, dacht altijd dat ik de enige vrouw was die dat vond![]()
Wat is daar mooi aan?quote:
Jah? waar ging ik misquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Lithia het volgende:
Ze quote zelfs de verkeerde persoon.awwww
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan?
Of is dit een verkapte ik-heb-een-dm-van-geo-gekregen-reactie?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit dat soort drugs gebruikt
Zelfs nog nooit een jointje gerookt
drank daarentegen... ehhh... been there done that [/whiskeydrinker, met de e van de Ierse whiskey idd _O_]
Ik ben blij voor je man.quote:
fat changequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort taalgebruikEn ja ik ben zelfs bereid een excuses te aanvaarden.
Ik vind dit te ver gaan hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd eik wel geil-achtig om te zien, dacht altijd dat ik de enige vrouw was die dat vond![]()
neuh, zeven jaar FOK!beroepsdeformatie, ben te geindoctrineerd door Dannyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks ga je nog verkeerde dingen zeggen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Drommeldaris heeft goeden tips
Bovenstaande mevrouw weet er alles van, ze is een squat-pro, dus ze weet vast ook wel of dat verantwoord is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb rugklachten, weet niet of het verstandig is. Wil het wel ooit eens proberen.
Hmmmmmkay..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, maar blijf jij maar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, zeven jaar FOK!beroepsdeformatie, ben te geindoctrineerd door Danny
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
je bent serieus de eerste die ik tegenkom
Niet ik, maar Drommeldaris is de squat-koning. Ik kom pas net kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande mevrouw weet er alles van, ze is een squat-pro, dus ze weet vast ook wel of dat verantwoord is.
Oh, thanks!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande mevrouw weet er alles van, ze is een squat-pro, dus ze weet vast ook wel of dat verantwoord is.
Watdanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ajacied4l dat wil.
Omdat jij dat graag wiltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ajacied4l dat wil.
kind, tis wat. Ik zou 't Riagg bellen als ik jou wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit te ver gaan hoorSmoofie ik kan het niet meer aan.
Congratulaties. Wat drink je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Alsof ik de volgende quote van jou naar mij niet ga negerenquote:
Dat was ik niet van plan, maar je brengt me wel op een idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik de volgende quote van jou naar mij niet ga negeren
Of je met rugklachten ook mag squaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben mr. fitness boy hier. Wats er met squaten>
Squaten kan nog wel, maar niet te zwaar ofc. Deadlift niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Of je met rugklachten ook mag squaten.
hertog jan 2x halve liter achter de kiezen en zit inmiddels aan mijn vierde bushmills 10yrs oldquote:
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmm, okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Squaten kan nog wel, maar niet te zwaar ofc. Deadlift niet.
*trekt aan stijve tepel*quote:
Pics?quote:
Mag ik er ook aan zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een gif van deze held, heeft iemand deze toevallig?
Kijk eens in het EK gif topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze de stijve tepel van Alistair bedoelt.
Link is kaput.quote:
Ik zal even zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.
Homo's? Waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...![]()
En nu ook al homo's...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.
'feministen' is nu een synoniem voor 'vrouw'?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...![]()
En nu ook al homo's...
Daar hoort een pak sjek bij, of tenminste een stevige sigaar in je hoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
hertog jan 2x halve liter achter de kiezen en zit inmiddels aan mijn vierde bushmills 10yrs old
Alright, moment. Duurt vast evenquote:
ja secondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede sigaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar hoort een pak sjek bij, of tenminste een stevige sigaar in je hoofd.
neinquote:
quote:
Ik had vandaag een stijve tepel, zomaar. En zoiets overvalt je dan een beetje omdat je niet weet waar het vandaan komt. Dat is heel verwarrend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze de stijve tepel van Alistair bedoelt.
Ik heb hte heel vaak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik had vandaag een stijve tepel, zomaar. En zoiets overvalt je dan een beetje omdat je niet weet waar het vandaan komt. Dat is heel verwarrend.
Je was dus vroeger al een sensatiezoeker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand op Skype stuurt dat naar mij. "Weet je nog dat wij dat luisterden in groep 8"
![]()
![]()
Relgeilquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was dus vroeger al een sensatiezoeker.
kwam ook uit het NB topic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is hem niet helemaalmooiste stuk is eruit geknipt.
toch bedankt
Kate ook.quote:
Hmm dan spring ik er ook maar in. Gedeelde leed is halve leed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
`Smoof heeft net al bekend. Hij is een hommo
Nu ik wakker moet blijven is dat wel fijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de nacht hanteren we ook een goed tempo
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
best gezellig hier bij de voetbalboys he?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu ik wakker moet blijven is dat wel fijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
`Smoof heeft net al bekend. Hij is een hommo
dat is nu ff, alle hommo's hier zijn helemaal opgewonden dat geo terugkomtquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.Alleen gaat het te snel voor me.
Ach ja, een beetje squatten, een homo, een glas whiskey en een stijve tepel hier en daar. Het kan een stuk slechter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
best gezellig hier bij de voetbalboys he?
Bieber heeft die alquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cole
Selena Gomez is meer iets voor jou.
Die van haar hangen alleen al op haar 25ste? Kijk ik ben hypocriet als ik zou zeggen dat ik Smoofie niet een nacht links ervoor zou laten liggen, maar knapste?quote:
Cherylquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet, ik ga wel voor Cheryl. Mag jij Upton hebben.
Deal?
Pikante praatjes voor zo'n jonge boy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de nacht hanteren we ook een goed tempo
Wat is er met Geo? Ban gehad? Hoe lang? (Wrom?)quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is nu ff, alle hommo's hier zijn helemaal opgewonden dat geo terugkomt
normaal gaat het lang zo snel niet
trustequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef BrandX het volgende:
Mijn glas is bijna leeg, wat zoveel betekent als: ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik ga pitten en morgen lekker shoppen enzulks
trusten liefjens
Shoppen? Wat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef BrandX het volgende:
Mijn glas is bijna leeg, wat zoveel betekent als: ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik ga pitten en morgen lekker shoppen enzulks
trusten liefjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |