Of je met rugklachten ook mag squaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben mr. fitness boy hier. Wats er met squaten>
Squaten kan nog wel, maar niet te zwaar ofc. Deadlift niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Of je met rugklachten ook mag squaten.
hertog jan 2x halve liter achter de kiezen en zit inmiddels aan mijn vierde bushmills 10yrs oldquote:
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd eik wel geil-achtig om te zien, dacht altijd dat ik de enige vrouw was die dat vond![]()
hmm, okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Squaten kan nog wel, maar niet te zwaar ofc. Deadlift niet.
*trekt aan stijve tepel*quote:
Pics?quote:
Mag ik er ook aan zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een gif van deze held, heeft iemand deze toevallig?
Kijk eens in het EK gif topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een gif van deze held, heeft iemand deze toevallig?
Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze de stijve tepel van Alistair bedoelt.
Link is kaput.quote:
Ik zal even zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.
Homo's? Waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...![]()
En nu ook al homo's...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |