Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een gif van deze held, heeft iemand deze toevallig?
Kijk eens in het EK gif topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze de stijve tepel van Alistair bedoelt.
Link is kaput.quote:
Ik zal even zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.
Homo's? Waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...![]()
En nu ook al homo's...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je een filmpje hebt, dan kan ik m ook voor je maken.
'feministen' is nu een synoniem voor 'vrouw'?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Help! De feministen nemen hier de boel over. Drie vrouwen, vier, vijf? Ik raak de tel kwijt...![]()
En nu ook al homo's...
Daar hoort een pak sjek bij, of tenminste een stevige sigaar in je hoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
hertog jan 2x halve liter achter de kiezen en zit inmiddels aan mijn vierde bushmills 10yrs old
Alright, moment. Duurt vast evenquote:
ja secondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede sigaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar hoort een pak sjek bij, of tenminste een stevige sigaar in je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |