Kate ook.quote:
Hmm dan spring ik er ook maar in. Gedeelde leed is halve leed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
`Smoof heeft net al bekend. Hij is een hommo
Nu ik wakker moet blijven is dat wel fijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de nacht hanteren we ook een goed tempo
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
best gezellig hier bij de voetbalboys he?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu ik wakker moet blijven is dat wel fijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
`Smoof heeft net al bekend. Hij is een hommo
dat is nu ff, alle hommo's hier zijn helemaal opgewonden dat geo terugkomtquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.Alleen gaat het te snel voor me.
Ach ja, een beetje squatten, een homo, een glas whiskey en een stijve tepel hier en daar. Het kan een stuk slechter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
best gezellig hier bij de voetbalboys he?
Bieber heeft die alquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cole
Selena Gomez is meer iets voor jou.
Die van haar hangen alleen al op haar 25ste? Kijk ik ben hypocriet als ik zou zeggen dat ik Smoofie niet een nacht links ervoor zou laten liggen, maar knapste?quote:
Cherylquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet, ik ga wel voor Cheryl. Mag jij Upton hebben.
Deal?
Pikante praatjes voor zo'n jonge boy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de nacht hanteren we ook een goed tempo
Wat is er met Geo? Ban gehad? Hoe lang? (Wrom?)quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is nu ff, alle hommo's hier zijn helemaal opgewonden dat geo terugkomt
normaal gaat het lang zo snel niet
trustequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef BrandX het volgende:
Mijn glas is bijna leeg, wat zoveel betekent als: ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik ga pitten en morgen lekker shoppen enzulks
trusten liefjens
Shoppen? Wat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef BrandX het volgende:
Mijn glas is bijna leeg, wat zoveel betekent als: ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht, ik ga pitten en morgen lekker shoppen enzulks
trusten liefjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |