Ik ben blij voor je man.quote:
fat changequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort taalgebruikEn ja ik ben zelfs bereid een excuses te aanvaarden.
Ik vind dit te ver gaan hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd eik wel geil-achtig om te zien, dacht altijd dat ik de enige vrouw was die dat vond![]()
neuh, zeven jaar FOK!beroepsdeformatie, ben te geindoctrineerd door Dannyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks ga je nog verkeerde dingen zeggen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Drommeldaris heeft goeden tips
Bovenstaande mevrouw weet er alles van, ze is een squat-pro, dus ze weet vast ook wel of dat verantwoord is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb rugklachten, weet niet of het verstandig is. Wil het wel ooit eens proberen.
Hmmmmmkay..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, maar blijf jij maar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, zeven jaar FOK!beroepsdeformatie, ben te geindoctrineerd door Danny
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
je bent serieus de eerste die ik tegenkom
Niet ik, maar Drommeldaris is de squat-koning. Ik kom pas net kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande mevrouw weet er alles van, ze is een squat-pro, dus ze weet vast ook wel of dat verantwoord is.
Oh, thanks!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande mevrouw weet er alles van, ze is een squat-pro, dus ze weet vast ook wel of dat verantwoord is.
Watdanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ajacied4l dat wil.
Omdat jij dat graag wiltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ajacied4l dat wil.
kind, tis wat. Ik zou 't Riagg bellen als ik jou wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit te ver gaan hoorSmoofie ik kan het niet meer aan.
Congratulaties. Wat drink je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef BrandX het volgende:
Oh en ik ga jullie ff vertellen dat ik een beetje dronken ben. Of naja eigenlijk aangeschoten, maar ze zeggen dat als je dat van jezelf zegt dat je dan eigenlijk dronken bent![]()
Ach, zolang ik nog enigzins coherent kan typen, who gives a fuck![]()
![]()
![]()
EN IK HEB NU GEWOON 4 WEKEN EN 2 DAGEN VAKANTIE JA!
Alsof ik de volgende quote van jou naar mij niet ga negerenquote:
Dat was ik niet van plan, maar je brengt me wel op een idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik de volgende quote van jou naar mij niet ga negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |