quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig. Ze ongemerkt ter adoptie neerleggen is ook weer zo'n klus.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn eerste slotje in KLB door Lithia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om Ajacied422 te helpen, de mods doen niks, zijn ouders doen niks. Ik geef het op.
Niet dan? Ik kan mij die hele rel nog wel herinneren over die baby in de glasbak ging ook nergens overquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om Ajacied422 te helpen, de mods doen niks, zijn ouders doen niks. Ik geef het op.
Wel voetbalquote:
Jawel ben het helemaal met je eens hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? Ik kan mij die hele rel nog wel herinneren over die baby in de glasbak ging ook nergens over
Voel je je niet verantwoordelijk voor Ajacied422? Zijn hele leven gaat naar de kloten en jullie, mods, doen er niks aan.quote:
Wil je mee naar Zweden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel ben het helemaal met je eens hoor
Ik zei het ook al, maar heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je je niet verantwoordelijk voor Ajacied422? Zijn hele leven gaat naar de kloten en jullie, mods, doen er niks aan.
Wie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je je niet verantwoordelijk voor Ajacied422? Zijn hele leven gaat naar de kloten en jullie, mods, doen er niks aan.
mijn leven gaat niet naar de klote. ik lach je uit over 20 jaar, sta ik aan de top van het Darts.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou graag, wat gaan we daar doen?quote:
De natuur bezichtigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou graag, wat gaan we daar doen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ajacied422 is een beetje onze zoon in VBL gewordenOf klein broertje
Natuur voornamelijk en genieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou graag, wat gaan we daar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |