1 keer heb ik Feyenoord - Ajax in de auto gevolgd met zijn commentaar, dat doe ik noooooit meer...quote:
Dan krijg je een fucking hartaanval elke 30 secondenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 keer heb ik Feyenoord - Ajax in de auto gevolgd met zijn commentaar, dat doe ik noooooit meer...
Al bij de warming upquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan krijg je een fucking hartaanval elke 30 seconden
Of Kongolo is een berewedstrijd aan het spelen, maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat als er een neger aan de bal is hij die standaard Kongolo noemt.
Bij (Europese) bekerwedstrijden ging altijd het geluid van de TV uit, en RR aan. Wel wat vertraging tussen de beelden en het geluid, maar het commentaar maakte zoveel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik had vroeger altijd dat de samenvatting op Studio Sport ontzettend tegenviel omdat ik 's middags de wedstrijd had gevolgd op Radio Rijnmond.
Zo'n verademing altijd itt dat gemaakte geblér van Sjek...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij (Europese) bekerwedstrijden ging altijd het geluid van de TV uit, en RR aan. Wel wat vertraging tussen de beelden en het geluid, maar het commentaar maakte zoveel goed
Missen jullie dit nou?twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:29:26Wissel Feyenoord. Na 22 minuten verlaat Kaj Ramsteijn geblesseerd het veld, Mitchell te Vrede is zijn vervanger. reageer retweet
Uit voorzorg. Hij is net weer fit toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
Missen jullie dit nou?twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:29:26Wissel Feyenoord. Na 22 minuten verlaat Kaj Ramsteijn geblesseerd het veld, Mitchell te Vrede is zijn vervanger. reageer retweet
Kongolo ging eruit voor Schinkelveld Kongolo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
ik zei het net al, jammer voor die jongenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
Ik vind het een goede keeper, die Kongoloquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kongolo ging eruit voor Schinkelveld Kongolo.
Kongolo is de nieuwe De Clerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een goede keeper, die Kongolo
Ja, wie is het noutwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 19:28:51Mitchell te Vrede zet Feyenoord na ruim een uur spelen op een 0-4 voorsprong reageer retweet
ik zag t ook net jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Tomasso het volgende:
Ja, wie is het noutwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 19:28:51Mitchell te Vrede zet Feyenoord na ruim een uur spelen op een 0-4 voorsprong reageer retweet
?
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 19:31:23Verdediger Terence Kongolo kopt in de 69e minuut uit een hoekschop de 0-5 binnen. reageer retweet
Dat was ook VeluweFM met Piet en Janquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:33 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar had je ook zo'n geweldige commentator bij een oefenwedstrijd, genieten altijd dit soort lui
Briljant was datquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:33 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Dat was ook VeluweFM met Piet en Jan
quote:Bakkal tekent 3-jarig miljoenencontract in Rusland
Otman Bakkal zal zijn carrière definitief voortzetten bij Dynamo Moskou. De 27-jarige middenvelder tekende vandaag een driejarig contract bij de club uit de Russische hoofdstad. Bakkal vormde vorig jaar een uitstekend middenveld met collega's Karim El Ahmadi en Jordy Clasie. De eenmalig international zal naar verluidt 2 miljoen euro op jaarbasis gaan verdienen in het olierijke land.
Technisch directeur Martin van Geel huurde de Eindhovenaar vorig seizoen van PSV. Bakkal genoot deze zomer van een transfervrije status, waardoor er genoeg buitenlandse interesse was. Bakkal prefereerde dan ook een buitenlands avontuur boven een langer verblijf bij Feyenoord. De aanvallende ingestelde voetballer droeg 29 keer het shirt van de Rotterdamse club in competitieverband. In die wedstrijden wist hij 9 keer het net te vinden.
Tomassoquote:
Mutoquote:
Die Schaakmaat.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
Kan echt totaal geen waarde hechten aan de resultaten in oefenwedstrijden.
quote:Vermaarde opleiding Feyenoord en Excelsior krijgt nieuwe impulsen
Feyenoord en Excelsior gaan op het gebied van de jeugdopleiding nog nauwer samenwerken dan de clubs nu al jaren met succes doen, zo meldt Feyenoord op de clubsite. Een aanzienlijke uitbreiding van het aantal jeugdelftallen op Woudestein is de meest in het oog springende verandering.
"Om de internationaal vermaarde opleiding verder te optimaliseren en de inbedding van talentvolle voetballers in de regio Rotterdam te waarborgen hebben Feyenoord en Excelsior besloten het aantal teams komend seizoen verder uit te breiden", luidt het statement. "De KNVB heeft hiervoor inmiddels toestemming gegeven. Deze teams (genaamd Excelsior A1, B1, C1, C2, D1 en D2) zullen op Woudestein gaan spelen. Op Varkenoord verandert derhalve niets en zullen de teams Feyenoord A1, A2, B1, B2, C1, C2, D1 en D2 blijven spelen."
Het belofteteam van beide clubs zal onverminderd Feyenoord/Excelsior heten en de meeste wedstrijden afwerken op maandagavond op Varkenoord. In een enkel geval zal uitgeweken worden naar Woudestein.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Zoonlief het volgende:
Hoogtepunt was het rondotje met Clasie in het midden in de rust. De andere jongens die bal steeds overkoppen en Clasie maar springen om erbij te komen.![]()
Echt zo'n filmpje die 124892353 meloen keer bij VI zal worden afgespeeld als hij weer als een baas heeft gespeeld.quote:
Nee, dat ging niet meer door een paar dagen laterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
Bakkal naar Moskou, ik dacht dat hij al getekend had bij een of ander obscuur Turks clubje![]()
http://www.nu.nl/sport/28(...)j-dinamo-moskou.html
Die Turkse club kon geen bankgarantie geven voor zijn salaris, dus dat ging niet door.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
Bakkal naar Moskou, ik dacht dat hij al getekend had bij een of ander obscuur Turks clubje![]()
http://www.nu.nl/sport/28(...)j-dinamo-moskou.html
Bij Dinamo Moskou lopen toch best al veel redelijk goede buitenlanders? Ik vraag me af of ie daar daadwerkelijk aan spelen toe komt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Turkse club kon geen bankgarantie geven voor zijn salaris, dus dat ging niet door.
Bahia tegen VVV in het filmpjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij zal ongetwijfeld al tig keer langsgekomen zijn, maar ik vind hem toch gewoon mooi:
Zeer mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij zal ongetwijfeld al tig keer langsgekomen zijn, maar ik vind hem toch gewoon mooi:
Kippenvel krijg ik van die hymne tezamen met de beelden van de mooiste club ter wereld!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kampioen worden we, en niets minder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef mega-worstje het volgende:
Ik heb zo veel zin int nieuwe seizoenWil graag de nieuwe spelers ook aan t werk zien en kijken hoelang Koeman nog onze mannen kan prikkelen. Met nog een goeie spits erbij heb ik er zeker vertrouwen in dat we weer top 5 kunnen eindigen.
Als we er nog een goede spits bij krijgen heb ik er wel vertrouwen in, Achahbar en Fernandez gaan natuurlijk niet in staat zijn dit team te dragen. Misschien toch maar die Bulykin halen, ondanks dat hij een smetje heeft op zijn CV door afgelopen seizoen is het wel een typische Feyenoord powerhouse spits en geweldig aanspeelpunt voor Immers om ook in de 16 te duiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kampioen worden we, en niets minder.
Die was inderdaad prachtig, gebeurde echt recht voor mijn neus in het stadion, jammer dat hij als voetballer niet zo goed was als dat hij als mens is.quote:
Ik heel lang geleden Spurs - Feyenoord de hele wedstrijd, en dat was een vrij spannende wedstrijd waar de bal een par keer van de lijn gehaald werd, maar Hans maakt het nog wat spannender, had het niet meer man!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 keer heb ik Feyenoord - Ajax in de auto gevolgd met zijn commentaar, dat doe ik noooooit meer...
Dat zal hem een zorg zijn met een salaris van 2 miljoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij Dinamo Moskou lopen toch best al veel redelijk goede buitenlanders? Ik vraag me af of ie daar daadwerkelijk aan spelen toe komt...
Goed doelpunt van Te Vrede.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef Divje het volgende:
Wat is Graafland aan het doen op 't laatst?
Ik ga deze aan het einde van het seizoen nog wel een paar quoten als ze weer eens over die grote snavels gestruikeld zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kampioen worden we, en niets minder.
Ik verstond ook 76%.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:37 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ah, makes sense. Hij praat vrij snel
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:33:04Voor Ron Vlaar bestaat belangstelling uit Engeland en Duitsland. Maar #Feyenoord zal hun aanvoerder aan zijn contract houden. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:35:11Daarnaast heeft de 27-jarige verdediger het naar zijn zin in Rotterdam en staat hij nog tot 2014 onder contract bij #Feyenoord. reageer retweet
Gewoon cashen als je er de kans voor krijgt imo.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:40:43Van Geel vervolgt: 'Hij is een boegbeeld, een op en top professional en een gang maker in de groep.' #Vlaar #VI #Feyenoord reageer retweet
Gewoon gelul, bij een goed bod gaat hij weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:33:04Voor Ron Vlaar bestaat belangstelling uit Engeland en Duitsland. Maar #Feyenoord zal hun aanvoerder aan zijn contract houden. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:35:11Daarnaast heeft de 27-jarige verdediger het naar zijn zin in Rotterdam en staat hij nog tot 2014 onder contract bij #Feyenoord. reageer retweet
Gewoon cashen als je er de kans voor krijgt imo.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:40:43Van Geel vervolgt: 'Hij is een boegbeeld, een op en top professional en een gang maker in de groep.' #Vlaar #VI #Feyenoord reageer retweet
DIT DAT ALLES.quote:
Natuurlijk, maar de prijs zo hoog mogelijk houden. Dat doe je ongeveer zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
iPhone, Blackberry.. Ik heb die shit.quote:
Eey maar brada heb je wat doekoe, mi no abi beltegoed toch...quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:19 schreef satecl het volgende:
[..]
iPhone, Blackberry.. Ik heb die shit.
Hij doet me qua hoofd aan Balotelli denkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
Manu speelt toch ook vaak als spits. Wie weet wordt dat wel dé verassing van dit seizoen. Hij schiet ze er makkelijk in.
Dat is alvast 1 groot voordeel. Beter is die net als Balotelliquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij doet me qua hoofd aan Balotelli denken
En qua karakter schijnt het ook geen lieverdje te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij doet me qua hoofd aan Balotelli denken
Leek me inderdaad wel een alphamannetje jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En qua karakter schijnt het ook geen lieverdje te zijn.
It is a signal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Vannacht over Guidetti gedroomd.Moet niet veel gekker worden.
Serieus. Ik droomde dat hij supergraag bij Feyenoord wou spelen maar dat City nog niet wist wat ze met 'm gingen doen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat is alvast 1 groot voordeel. Beter is die net als Balotelli
[ afbeelding ]
Haha, daar zal vast wel een kern van waarheid in zitten. Ik denk dattie door zijn blessure geen andere club gaat vinden eerlijk gezegd. Dus nog een jaartje JHKquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Ik droomde dat hij supergraag bij Feyenoord wou spelen maar dat City nog niet wist wat ze met 'm gingen doen.
LOLOLquote:
Op vakantie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef satecl het volgende:
Wat is er eigenlijk met HMF gebeurd? Hij is wel erg afwezig de laatste tijd, heb ik wat gemist?
Leerdam wordt echt onderschat of bedoel je dat hij niet wil bijtekeken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Maastoren het volgende:
Cabral en Leerdam zo snel mogelijk lozen aub.
Omdat hij niet wil bijtekenen. Rechtsback hebben we nu Janmaat en middenvelders in overvloed. Verkopen dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:49 schreef jakees het volgende:
[..]
Leerdam wordt echt onderschat of bedoel je dat hij niet wil bijtekeken?
Wat dat betreft kan je Mokotjo dus verkopen. Als Leerdam boven hem staat zal hij er nooit komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Leerdam wel de ideale stand-in. Toch jammer als hij zou vertrekken omdat we dan wel echt inleveren in kwaliteit in de breedte.
Als jij daar gelukig van wordt..quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ga deze aan het einde van het seizoen nog wel een paar quoten als ze weer eens over die grote snavels gestruikeld zijn.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef Euribob het volgende:
Is al bekend of de (voorronde)CL-loting ergens wordt uitgezonden?
Zal wel weer op ES komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef Euribob het volgende:
Is al bekend of de (voorronde)CL-loting ergens wordt uitgezonden?
Yup, is meestal vrijdagmiddag @ 12.00 of 13.00 uur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
20 juli. Zal wel op Eurosport worden uitgezonden
Ik vind het wel opvallend dat hij nog nergens is ondergebracht. Hij is dus of niet fit of er is toch niet zoveel belangstelling voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat geschreeuw om Guidetti, gaat toch niet gebeuren.
Hij is niet fit. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat hij nog nergens is ondergebracht. Hij is dus of niet fit of er is toch niet zoveel belangstelling voor hem.
quote:Verhuizing Italië reële optie voor Guidetti
John Guidetti kan rekenen op belangstelling van meerdere clubs na zijn zeer sterke seizoen in dienst van Feyenoord. Zaakwaarnemer Roberto De Fanti schermt met interesse van Italiaanse clubs en is van mening dat zijn pupil wel eens op weg zou kunnen zijn naar de Italiaanse Serie A.
"Guidetti staat in de belangstelling van SS Lazio, maar ook van Fiorentina en Sampdoria. In het verleden heb ik ook al een gesprek gevoerd met AS Roma. Deze laatstgenoemde club heeft echter te veel aanvallers waardoor ik geen kansen daar voor hem zie", aldus De Fanti tegenover Radio Mana Mana.
Een terugkeer naar Manchester City is waarschijnlijk geen optie voor de Zweedse aanvaller. Een avontuur in Italië zal eerder tot de mogelijkheden behoren. "Spelen in Italië zou een droom zijn voor hem. Ik ken Igli Tare, technisch directeur van SS Lazio, goed en morgen kan er weer een nieuwe afspraak zijn met hem in Milaan. John is een klassieke aanvaller, hij lijkt wat op Gianluca Vialli. Bij Manchester City zal er niet veel ruimte zijn, dit door het aantal aanvallers in de selectie. Hij volgt de Serie A en zou het geweldig vinden om daar te spelen."
Dat tweede, is daar een media-bericht van?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet fit. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière.
Door die infectie nog steeds?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, lijkt me een verstandige jongen met een duidelijk doel. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Maastoren het volgende:
In de vi van deze week een zeer positief artikel over Singh. Klinkt veelbelovend allemaal.
Dat wil ik ook wel weten. Lijkt een beetje een onzinberichtquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat tweede, is daar een media-bericht van?
Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:Kellyimmers twitterde op woensdag 11-07-2012 om 12:40:09Zo fijn om te voelen dat je zoveel van elkaar houd, en je iemand zo erg kan missen ook zijn het maar een daagjes❤ @ImmersLex hvj reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 11-07-2012 om 12:44:42@Kellyimmers Ja schat heb het zelfde gevoel !! Mis jou ook. Hvj reageer retweet
Tot een jaar geleden wist ik eigenlijk nauwelijks af van het bestaan van Lexus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat het voor Lex wel goed is dat hij een gezin heeft.
Komt ook een stuk volwassener over vergeleken met 2/3 jaar geleden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden wist ik eigenlijk nauwelijks af van het bestaan van Lexus.
Min of meer, ja. City heeft spelers nodig, omdat de meeste nog vakantie hebben van het EK. Na 21 juli zou hij aansluiten bij ons.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
In het NOS item werd ook Elabdelloui als komende versterking genoemd. Is het al officieel bevestigd dat hij komt?
bronquote:Vlaar twijfelt: Als het zo ver komt, is het een lastige keuze
De belangstelling voor Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar groeit, met clubs uit Duitsland en Engeland die de verdediger in de peiling houden. Voorlopig blijft het bij belangstelling. 'Maar als het zo ver zou komen, dan is dat hoe dan ook een lastige keuze', zegt Vlaar in het AD.
Vlaar: 'In de tweede seizoenshelft heb ik voor mezelf een goed niveau gehaald afgelopen seizoen, met het EK als beloning. Ik wil dat nu ook een heel seizoen lang laten zien.'
Vlaar is 26 jaar; een ideale leeftijd om te vertrekken na zeven jaar Eredivisie en met een behoorlijk EK achter zijn naam. 'Natuurlijk denk ik daar wel eens over na', aldus Vlaar. 'Ik heb het geweldig naar mijn zin bij Feyenoord, maar als voetballer wil je altijd het hoogste. Ik merk het wel als het luxeprobleem zich voordoet.'
Trainer Ronald Koeman: 'Natuurlijk hoop ik dat Ron blijft. Hij is enorm belangrijk voor dit team. Maar ik ben ook reëel: Nederlandse clubs zijn niet in staat een speler te houden als 'het buitenland' voor de deur staat.'
Er is geen bron, maar heb dit ook via via gehoord. Van zijn vader moest hij ondanks het advies van de artsen om rust te houden doortrainen.quote:
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat ie nu gaat. A. ik gun het 'm. En B. je vangt er nog een aardige prijs voor + zoveel zwakker word je niet met BMI / de Vrij in het centrum.quote:
Vlaar had je inderdaad kunnen verkopen als El Ahmadi bleef. Maar nu kan je het beter niet doen. Alleen als het bod echt te groot gaat worden(6 miljoen ofzo). Ik denk dat je wel een zeer onervaren ploeg hebt zonder hem en dus een paar keer flink door de mand ga vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:01 schreef Muto het volgende:
Anderzijds, als je dit seizoen vijf belangrijke spelers mist (Vlaar, El Ahmadi, Bakkal, Guidetti en Swerts) dan mis je dus in elke linie een sterkhouder. Eigenlijk zou je Vlaar volgend seizoen dan moeten verkopen.
Ouwe trollertquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:01 schreef Muto het volgende:
Anderzijds, als je dit seizoen vijf belangrijke spelers mist ....en Swerts)..
Je onderschat Schenkelveldquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:27 schreef heiden6 het volgende:
Ja hoor, en als BMI dan een enorme terugval heeft of zijn poot breekt, gaan we dan met Schenkeveld of Ramsteijn in de basis spelen?![]()
Nee, als we geen vervanger halen moet Vlaar nog een jaartje blijiven.
Ik heb wel enig vertrouwen in hem (en ik kan zijn achternaam spellenquote:
Kongolo en/of Schenkeveld kunnen dat prima opvangen. Kapitaalvernietiging als je voor Vlaar een vervanger gaat halen terwijl je prima eigen jeugd hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:27 schreef heiden6 het volgende:
Ja hoor, en als BMI dan een enorme terugval heeft of zijn poot breekt, gaan we dan met Schenkeveld of Ramsteijn in de basis spelen?![]()
Nee, als we geen vervanger halen moet Vlaar nog een jaartje blijiven.
Die kun je toch een jaartje verhuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kongolo en/of Schenkeveld kunnen dat prima opvangen. Kapitaalvernietiging als je voor Vlaar een vervanger gaat halen terwijl je prima eigen jeugd hebt.
Als Vlaar blijft zou je Kongolo in principe kunnen verhuren ja, maar als Vlaar vertrekt is het imo belachelijk om een vervanger te kopen. Schenkeveld heeft op mij een prima indruk gemaakt in dat halfjaar bij Excelsior.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die kun je toch een jaartje verhuren.
Ik heb liever dat Vlaar blijft hoor, laat dat duidelijk zijn.
De Vrijquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:02 schreef Muto het volgende:
Schenkeveld heeft de meeste potentie van al die spelers. Samen met Kongolo.
Dit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Gert het volgende:
Er wordt wel een beetje makkelijk gedaan hoor, over het verkopen van Vlaar.
Overleven in de CL/EL levert óók munten op hè. Met Ahmadi en Bakkal zijn al twee wat ervarener spelers vertrokken. Als ook Vlaar verkocht wordt dan maak je gewoon geen schijn van kans meer in Europa. Dan kun je nog zoveel talent in huis hebben, de balans is dan zoek. En ook in Nederland wordt het dan een stuk moeilijker.
Ben het met je eens. Vlaar moet je gewoon houden, tenzij er een bod van rond de 8 miljoen zou komen. Hij is veel te belangrijk en echt een dragende muur waardoor de rest blijft staan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Gert het volgende:
Er wordt wel een beetje makkelijk gedaan hoor, over het verkopen van Vlaar.
Overleven in de CL/EL levert óók munten op hè. Met Ahmadi en Bakkal zijn al twee wat ervarener spelers vertrokken. Als ook Vlaar verkocht wordt dan maak je gewoon geen schijn van kans meer in Europa. Dan kun je nog zoveel talent in huis hebben, de balans is dan zoek. En ook in Nederland wordt het dan een stuk moeilijker.
Ik ook, dat zal echt een topprestatie zijn, die 1e voorronde doorkomen zou al mooi zijn, dan vang je volgens mij al 2,2 miljoen toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie CL halen sowieso als iets onmogelijks.![]()
EL groepsronde is wel een must.
We hebben daar niks te zoeken. Sterker nog...er is geen NL club die daar nog iets te zoeken heeft. Het is alleen wel mooi als er incidenteel nog eens door zo'n voorronde gekomen wordt natuurlijk. Maar er zal een wonder moeten geschieden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie CL halen sowieso als iets onmogelijks.![]()
EL groepsronde is wel een must.
Je hebt gewoon heel erg veel geluk nodig met de loting en dan nog moet je gewoon een heel sterk (ingespeeld) team hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben daar niks te zoeken. Sterker nog...er is geen NL club die daar nog iets te zoeken heeft. Het is alleen wel mooi als er incidenteel nog eens door zo'n voorronde gekomen wordt natuurlijk. Maar er zal een wonder moeten geschieden.
Ajakkes had vorig jaar gemakkelijk de 2e ronde kunnen bereiken. Niets te zoeken gaat echt te ver.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben daar niks te zoeken. Sterker nog...er is geen NL club die daar nog iets te zoeken heeft. Het is alleen wel mooi als er incidenteel nog eens door zo'n voorronde gekomen wordt natuurlijk. Maar er zal een wonder moeten geschieden.
Die eerste voorronde overleven zou al heel knap zijn. Ik teken ervoor. En de ronde daarna krijg je dan gewoon alsnog op je kloten (maar speel je wel EL). En dat is geen schande. Feyenoord mist 20 doelpunten per seizoen voorin, maar de kans dat er een goalgetter wordt aangetrokken is een stuk kleiner dan de kans dat de aanvoerder verkocht wordt. Dat is nu eenmaal de positie waarin Feyenoord (nog) zit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet waar. Dat hebben ze afgekocht bij AZ.. een paar seizoenen geleden al.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Lastpost het volgende:
De helft van die transfersom gaat richting AZ hé, dus ik verwacht dat Van Geel enkel bij een bod dat hoger ligt dan 5 miljoen pas wil praten.
Zoveel vervangers hebben we niet achter de hand die er direct staan en/of het een heel seizoen volhouden.
Dat is toentertijd afgekocht toen Vlaar zo langdurig geblesseerd was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Lastpost het volgende:
De helft van die transfersom gaat richting AZ hé, dus ik verwacht dat Van Geel enkel bij een bod dat hoger ligt dan 5 miljoen pas wil praten.
Zoveel vervangers hebben we niet achter de hand die er direct staan en/of het een heel seizoen volhouden.
Oh dat heb ik ergens gemist dan, prima zaak zowaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toentertijd afgekocht toen Vlaar zo langdurig geblesseerd was.
Heeft meneer Bosz toch nog IETS goed gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ergens gemist dan, prima zaak zowaar.
Geen idee wat het afkoop-bedrag was, maar ik ben geneigd mee te gaan in de positiviteit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft meneer Bosz toch nog IETS goed gedaan
Per ongeluk, want destijds was het gewoon domquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft meneer Bosz toch nog IETS goed gedaan
Als je hem verantwoordelijk stelt voor Brard dan wel ja. Maar ook daar hebben we met z'n allen flink overheen gekotst. Zou die man dan in retrospect toch een genie zijn?.... Dat vind ik te makkelijk..quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Bosz is ook medeverantwoordelijk voor de hervormingen binnen Varkenoord.
De weg die toen is ingeslagen bijvoorbeeld mbt individuele benadering is wel een juiste geweest. Bosz heeft dat toen gewoon prima gedaan, één van de weinige dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je hem verantwoordelijk stelt voor Brard dan wel ja. Maar ook daar hebben we met z'n allen flink overheen gekotst. Zou die man dan in retrospect toch een genie zijn?.... Dat vind ik te makkelijk..
quote:
Hij heeft het na die tweede keer nog niet door volgens mij.quote:
En het feit dat die gast aan het filmen is, moet betekenen dat Clasie het al vaker had gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het na die tweede keer nog niet door volgens mij.
Lang niet gezien hier trouwens.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
En het feit dat die gast aan het filmen is, moet betekenen dat Clasie het al vaker had gedaan.
quote:ik ben de filmer, Clasie deed dit eerst een tijdje bij fernandez die naast hem zat, toen hij het door had ging hij verder met immers, die reageerde toen hij het door had met: teringlijer, jij was etde heletijd al eh. ja denk je dat et niet opvalt de heletijd in dezelfde oor. dit alles wel met een lach natuurlijk
Voetbal begint weer bijna hequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het na die tweede keer nog niet door volgens mij.
Lang niet gezien hier trouwens.
Sowieso.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar weer eens een biertje doen in het nieuwe seizoen. Dat rijmt.
Ik las genitale radiozender.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Op welke geniale radiozender moeten we vanavond afstemmen ?
Nu snap ik waarom Koeman zich indekt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:02 schreef TheRulingEagle het volgende:
Nieuwleusen op 1-0 voorsprong !!!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
Kan echt totaal geen waarde hechten aan de resultaten in oefenwedstrijden.
''De oefenmeester wil vandaag een gretig Feyenoord zien, die minimaal de kansen moet krijgen om een uitslag neer te zetten met dubbele cijfers. ''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |