1 keer heb ik Feyenoord - Ajax in de auto gevolgd met zijn commentaar, dat doe ik noooooit meer...quote:
Dan krijg je een fucking hartaanval elke 30 secondenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 keer heb ik Feyenoord - Ajax in de auto gevolgd met zijn commentaar, dat doe ik noooooit meer...
Al bij de warming upquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan krijg je een fucking hartaanval elke 30 seconden
Of Kongolo is een berewedstrijd aan het spelen, maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat als er een neger aan de bal is hij die standaard Kongolo noemt.
Bij (Europese) bekerwedstrijden ging altijd het geluid van de TV uit, en RR aan. Wel wat vertraging tussen de beelden en het geluid, maar het commentaar maakte zoveel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik had vroeger altijd dat de samenvatting op Studio Sport ontzettend tegenviel omdat ik 's middags de wedstrijd had gevolgd op Radio Rijnmond.
Zo'n verademing altijd itt dat gemaakte geblér van Sjek...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij (Europese) bekerwedstrijden ging altijd het geluid van de TV uit, en RR aan. Wel wat vertraging tussen de beelden en het geluid, maar het commentaar maakte zoveel goed
Missen jullie dit nou?twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:29:26Wissel Feyenoord. Na 22 minuten verlaat Kaj Ramsteijn geblesseerd het veld, Mitchell te Vrede is zijn vervanger. reageer retweet
Uit voorzorg. Hij is net weer fit toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
Missen jullie dit nou?twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:29:26Wissel Feyenoord. Na 22 minuten verlaat Kaj Ramsteijn geblesseerd het veld, Mitchell te Vrede is zijn vervanger. reageer retweet
Kongolo ging eruit voor Schinkelveld Kongolo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
ik zei het net al, jammer voor die jongenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Happel het volgende:
Ik vind het een goede keeper, die Kongoloquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kongolo ging eruit voor Schinkelveld Kongolo.
Kongolo is de nieuwe De Clerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een goede keeper, die Kongolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |