Vergeet niet dat Feyenoord pas net is begonnen met de voorbereiding, en Sc Feyenoord speelt hoofdklasse toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
3-0 tegen een amateurclub vind ik hoe dan ook tegenvallen. Hoop dat de scores en het spel beter worden
quote:Afgezien van het aantal doelpunten dat Feyenoord maakte in de broederstrijd met Sportclub Feyenoord, was Ronald Koeman tevreden over de eerste oefenwedstrijd die zijn ploeg dit seizoen speelde. De trainer constateerde dat zijn ploeg de eerste trainingsweken had besloten met een goede wedstrijd, waarin met name het elftal dat voor rust speelde prima voetbal liet zien. ‘De intentie was goed’, vertelde Koeman na afloop. ‘We hadden alleen vaker moeten scoren.’
Een van de meest opvallende spelers die zaterdag in actie kwam, was Harmeet Singh. De middenvelder, die afgelopen donderdag zijn contract bij Feyenoord tekende en een dag later voor het eerst meetrainde, speelde de volledige wedstrijd. ‘Het was ons bekend wat zijn kwaliteiten zijn, maar het is prettig als je dat dan ook in een wedstrijd bevestigd krijgt’, zei Koeman. ‘Vandaag zag je op verschillende momenten dat hij oog heeft voor de ruimte en die ook weet te vinden. Dat is kwaliteit. De eerste indruk van hem is heel positief, maar we moeten ook niet te vroeg juichen.’
Feyenoord vertrekt komende maandag met in totaal 27 spelers op trainingskamp naar Ermelo. Dat aantal is volgens Koeman veelzeggend over de mogelijkheden die hij heeft voor dit seizoen. ‘De nieuwe jongens zijn spelers die ontzettend graag bij Feyenoord willen spelen en de jongens die we al hadden zijn allemaal weer gegroeid ten opzichte van vorig jaar’, zei de trainer. ‘We zijn in allerlei opzichten gegroeid.’
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
Kan echt totaal geen waarde hechten aan de resultaten in oefenwedstrijden.
Hoe vond je ze spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:20 schreef Grifte het volgende:
Mooi daggie, lekker weertje, Feyenoord weer in actie![]()
Singh leuke speler, viel zeker niet tegen.
Nee, alleen als dat tegen een aansprekende tegenstander is die minstens even lang onderweg is in de voorbereiding. Maar dan nog boeit het mij weinig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Hecht er hier iemand waarde aan de resultaten in oefenwedstrijden?
Qua opbouw en steekpasses erg goed, Singh stak ze vaak er heerlijk doorheen. Voorin vond ik het gewoon zwaar tegenvallen, Schaken/Cabral/Cissé deden bijna niets met de ruimte, en 9/10 weer een zaadvoorzet.quote:
Niemand, maar het is altijd weer spannend om die nieuwe aankopen voor 't eerst in Feyenoord tenue te zien spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
Noem maar een haalbare spits die er minimaal 15 á 20 inknalt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik Grifte zo hoor is het eens te meer een bevestiging dat er gewoon in de aanval een versterking bij moet komen. Daarom eeuwig zonde dat zo'n deal m.b.t. Castaignos niet doorging. Dat was gewoon de ideale man geweest eigenlijk. Kun je je geen buil aan vallen. Dan nog een potentiele vervanger voor Schaken zoeken en je bent meer dan rond.
Dus zo negatief is het niet. Hoorde ook vooral positieve verhalen, alleen dat ene verslag van Rijnmond was negatiever.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Qua opbouw en steekpasses erg goed, Singh stak ze vaak er heerlijk doorheen. Voorin vond ik het gewoon zwaar tegenvallen, Schaken/Cabral/Cissé deden bijna niets met de ruimte, en 9/10 weer een zaadvoorzet.
Achahbar was wel weer lekker vrij aan het hakjes en no-look passjes geven, al werd hij wel vaak erg makkelijk weggezet als het er op aan kwam.
Janmaat aantal keer lekker mee naar voren, Immers viel niet echt op, jammer dat Vormer nog niet fit was, had ik graag nog in actie willen zien komen.
Tot zover mijn verslag
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik zelf deze problematiek ook wel onderken Muto?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Noem maar een haalbare spits die er minimaal 15 á 20 inknalt.
Ah ja, begreep ik je verkeerd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik zelf deze problematiek ook wel onderken Muto?
Maar dat zal serieus wel lastig worden ja. Ik verwacht dat we een halfbakken oplossing á la Junker tegemoet kunnen zien.quote:
Reken maar dat ze nog naar opties aan het zoeken zijn hoor. Er is nog wel wat mogelijk in de salarissfeer, niet zoveel qua transfersommen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Junker is al naar een of andere Belgische club, dus die zal niet komen. Persoonlijk denk/vrees ik dat er niemand meer bijkomt. Middenveld van Vormer, Clasie en Singh en Immers als spits.
Fcupdate.nlquote:Naar verluidt wil Feyenoord Jerson Cabral deze zomer verkopen. De 21-jarige aanvaller heeft nog één jaar contract in De Kuip en kan nu dus nog wat opleveren. Cabral weet echter van niets, zegt hij.
“Feyenoord wil mij verkopen? Dan weet jij meer dan ik”, zegt Cabral tegen een verslaggever van RTV Rijnmond. “Ik heb er zelf niets over gehoord. We zullen zien waar ik speel. Ik hoop natuurlijk bij Feyenoord. Daar richt ik me nu ook op.”
quote:Op zondag 8 juli 2012 09:58 schreef Oldie57 het volgende:
Heeft Craig Bellamy nu eindelijk getekend bij Feyenoord?
En Singh heeft nu al aangegeven dat ie aan het eind van dit seizoen weggaat. Want Feijenoord is een tussenstap...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat zal serieus wel lastig worden ja. Ik verwacht dat we een halfbakken oplossing á la Junker tegemoet kunnen zien.
9 miljoen verkopen, want drie-jarig contract. Hoppa, 8,6 miljoen winst in een jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Singh heeft nu al aangegeven dat ie aan het eind van dit seizoen weggaat. Want Feijenoord is een tussenstap...![]()
Zit je weer met hetzelfde probleem....
Bron ?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Singh heeft nu al aangegeven dat ie aan het eind van dit seizoen weggaat. Want Feijenoord is een tussenstap...![]()
Wat een onzin kraam je toch weer uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:
http://www.nusport.nl/ere(...)p-drie-eindigen.htmlquote:“Ik kon ook naar goede clubs in Engeland en Frankrijk”, zegt de Noorse middenvelder. “Fysiek en technisch voelde ik me daar klaar voor, maar mentaal nog niet. Feyenoord is voor mij de ideale tussenstap.”
2-jarig toch? Maar idd, elk nadeel hep zijn voordeelquote:Op zondag 8 juli 2012 10:57 schreef Muto het volgende:
[..]
9 miljoen verkopen, want drie-jarig contract. Hoppa, 8,6 miljoen winst in een jaar
Das toch geen nieuws, was toch min of meer al bekend, al zullen ze dat niet toegeven neem ik aan.quote:
Plus nog een optie voor nog eens twee jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
2-jarig toch? Maar idd, elk nadeel hep zijn voordeel
quote:Singh: Feyenoord de ideale tussenstop
8 juli 2012
Harmeet Singh, zaterdag uitblinker, liet in een interview met Nusport weten dat zijn officieuze debuut hem bevallen is. "De manier waarop Feyenoord speelt is de manier waarop ik graag voetbal. Er lopen hier heel goede spelers rond. Ik heb het gevoel dat we elkaar begrijpen, al spreken we niet dezelfde taal."
De middenvelder is uitermate ambitieus. "Ik kon ook naar goede clubs in Engeland en Frankrijk”, zegt de Noorse middenvelder. “Fysiek en technisch voelde ik me daar klaar voor, maar mentaal nog niet. Feyenoord is voor mij de ideale tussenstap."
"Mijn persoonlijke doelen houd ik voor mezelf. Met het team denk ik dat we bij de eerste twee, drie moeten kunnen eindigen, want Feyenoord is een topclub. Het liefst doen we het beter dan vorig seizoen."
Mokotjo zal het niet gaan redden, vermoed ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Muto het volgende:
Mokotjo gaat trouwens een heel zwaar jaar tegemoet.
Bron?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bron?
Was Singh ook echt de uitblinker of viel dat wel mee?
© NUsport/Sander van Halquote:'Feyenoord moet in top drie eindigen'
ROTTERDAM - Harmeet Singh (21) blonk zaterdag uit bij zijn officieuze debuut voor Feyenoord, dat met 3-0 van de eigen amateurtak won.
“Ik kon ook naar goede clubs in Engeland en Frankrijk”, zegt de Noorse middenvelder. “Fysiek en technisch voelde ik me daar klaar voor, maar mentaal nog niet. Feyenoord is voor mij de ideale tussenstap.”
Singh kwam eerder deze week over van Vålerenga, waarmee hij middenin de Noorse competitie zat. Hij trainde voor de wedstrijd van zaterdag pas een keer samen met zijn nieuwe ploeggenoten. Toch draaide hij moeiteloos mee.
“De manier waarop Feyenoord speelt is de manier waarop ik graag voetbal”, verklaart Singh. “Er lopen hier heel goede spelers rond. Ik heb het gevoel dat we elkaar begrijpen, al spreken we niet dezelfde taal.”
Opvallend was hoeveel Singh zijn medespelers in het Engels op luide toon coachte, alsof hij al maanden bij Feyenoord speelt. “Dat komt door mijn karakter. Ik doe er altijd alles aan om een wedstrijd te winnen.”
Praat je buiten het veld ook zoveel?
“Daar ben ik een sociaal persoon die graag bij zijn familieleden en vrienden is.”
Ik bedoelde eigenlijk: praat je in de kleedkamer ook zoveel?
“Daar heb ik geen problemen mee, nee. Ik maak graag een praatje met mijn medespelers. Bij Feyenoord gaat dat vanzelf, want de jongens hier zijn bijna allemaal van ongeveer dezelfde leeftijd als ik." "Iedereen is jong en verkeert in hetzelfde stadium van zijn carrière. De spelers zijn in voor een dolletje, maar willen er tegelijkertijd vol voor gaan. Ze hebben een betere mentaliteit dan de spelers van Vålerenga.”
Wat verwacht je van het komende seizoen?
“Mijn persoonlijke doelen houd ik voor mezelf. Met het team denk ik dat we bij de eerste twee, drie moeten kunnen eindigen, want Feyenoord is een topclub. Het liefst doen we het beter dan vorig seizoen.”
Dat zal lastig worden.
“Feyenoord heeft het vorig seizoen heel goed gedaan door tweede te worden, dat is waar. Maar we moeten onszelf onder grote druk zetten om er het optimale uit te halen. Als we dat doen, kunnen we ver komen.”
Hekken om het veld.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Happel het volgende:
Hekken op Varkenoord, hekken voor het Maasgebouw. Wat is het volgende?
Elk (groot) talent zal Feyenoord als tussenstap zien.Voor de rest suggereer je maar wat.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
http://www.nusport.nl/ere(...)p-drie-eindigen.html
Als je zoiets nu al roept en het loopt enigszins aardig dit seizoen, dan is ie weg aan het eind van het seizoen. Iedereen voelt aan dat ie dat in feite zegt...
Ze zijn daar toch aan het verbouwen ?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Ik dacht eigenlijk steeds dat het een geintje was.
Dat is wat we hier doen. Maar de kans is vrij groot. Hoe dan ook, we gaan het zien aan het eind van het seizoenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Elk (groot) talent zal Feyenoord als tussenstap zien.Voor de rest suggereer je maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |