quote:Vermaarde opleiding Feyenoord en Excelsior krijgt nieuwe impulsen
Feyenoord en Excelsior gaan op het gebied van de jeugdopleiding nog nauwer samenwerken dan de clubs nu al jaren met succes doen, zo meldt Feyenoord op de clubsite. Een aanzienlijke uitbreiding van het aantal jeugdelftallen op Woudestein is de meest in het oog springende verandering.
"Om de internationaal vermaarde opleiding verder te optimaliseren en de inbedding van talentvolle voetballers in de regio Rotterdam te waarborgen hebben Feyenoord en Excelsior besloten het aantal teams komend seizoen verder uit te breiden", luidt het statement. "De KNVB heeft hiervoor inmiddels toestemming gegeven. Deze teams (genaamd Excelsior A1, B1, C1, C2, D1 en D2) zullen op Woudestein gaan spelen. Op Varkenoord verandert derhalve niets en zullen de teams Feyenoord A1, A2, B1, B2, C1, C2, D1 en D2 blijven spelen."
Het belofteteam van beide clubs zal onverminderd Feyenoord/Excelsior heten en de meeste wedstrijden afwerken op maandagavond op Varkenoord. In een enkel geval zal uitgeweken worden naar Woudestein.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Zoonlief het volgende:
Hoogtepunt was het rondotje met Clasie in het midden in de rust. De andere jongens die bal steeds overkoppen en Clasie maar springen om erbij te komen.![]()
Echt zo'n filmpje die 124892353 meloen keer bij VI zal worden afgespeeld als hij weer als een baas heeft gespeeld.quote:
Nee, dat ging niet meer door een paar dagen laterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
Bakkal naar Moskou, ik dacht dat hij al getekend had bij een of ander obscuur Turks clubje![]()
http://www.nu.nl/sport/28(...)j-dinamo-moskou.html
Die Turkse club kon geen bankgarantie geven voor zijn salaris, dus dat ging niet door.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
Bakkal naar Moskou, ik dacht dat hij al getekend had bij een of ander obscuur Turks clubje![]()
http://www.nu.nl/sport/28(...)j-dinamo-moskou.html
Bij Dinamo Moskou lopen toch best al veel redelijk goede buitenlanders? Ik vraag me af of ie daar daadwerkelijk aan spelen toe komt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Turkse club kon geen bankgarantie geven voor zijn salaris, dus dat ging niet door.
Bahia tegen VVV in het filmpjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij zal ongetwijfeld al tig keer langsgekomen zijn, maar ik vind hem toch gewoon mooi:
Zeer mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij zal ongetwijfeld al tig keer langsgekomen zijn, maar ik vind hem toch gewoon mooi:
Kippenvel krijg ik van die hymne tezamen met de beelden van de mooiste club ter wereld!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kampioen worden we, en niets minder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef mega-worstje het volgende:
Ik heb zo veel zin int nieuwe seizoenWil graag de nieuwe spelers ook aan t werk zien en kijken hoelang Koeman nog onze mannen kan prikkelen. Met nog een goeie spits erbij heb ik er zeker vertrouwen in dat we weer top 5 kunnen eindigen.
Als we er nog een goede spits bij krijgen heb ik er wel vertrouwen in, Achahbar en Fernandez gaan natuurlijk niet in staat zijn dit team te dragen. Misschien toch maar die Bulykin halen, ondanks dat hij een smetje heeft op zijn CV door afgelopen seizoen is het wel een typische Feyenoord powerhouse spits en geweldig aanspeelpunt voor Immers om ook in de 16 te duiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kampioen worden we, en niets minder.
Die was inderdaad prachtig, gebeurde echt recht voor mijn neus in het stadion, jammer dat hij als voetballer niet zo goed was als dat hij als mens is.quote:
Ik heel lang geleden Spurs - Feyenoord de hele wedstrijd, en dat was een vrij spannende wedstrijd waar de bal een par keer van de lijn gehaald werd, maar Hans maakt het nog wat spannender, had het niet meer man!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 keer heb ik Feyenoord - Ajax in de auto gevolgd met zijn commentaar, dat doe ik noooooit meer...
Dat zal hem een zorg zijn met een salaris van 2 miljoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij Dinamo Moskou lopen toch best al veel redelijk goede buitenlanders? Ik vraag me af of ie daar daadwerkelijk aan spelen toe komt...
Goed doelpunt van Te Vrede.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef Divje het volgende:
Wat is Graafland aan het doen op 't laatst?
Ik ga deze aan het einde van het seizoen nog wel een paar quoten als ze weer eens over die grote snavels gestruikeld zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kampioen worden we, en niets minder.
Ik verstond ook 76%.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:37 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ah, makes sense. Hij praat vrij snel
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:33:04Voor Ron Vlaar bestaat belangstelling uit Engeland en Duitsland. Maar #Feyenoord zal hun aanvoerder aan zijn contract houden. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:35:11Daarnaast heeft de 27-jarige verdediger het naar zijn zin in Rotterdam en staat hij nog tot 2014 onder contract bij #Feyenoord. reageer retweet
Gewoon cashen als je er de kans voor krijgt imo.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:40:43Van Geel vervolgt: 'Hij is een boegbeeld, een op en top professional en een gang maker in de groep.' #Vlaar #VI #Feyenoord reageer retweet
Gewoon gelul, bij een goed bod gaat hij weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:33:04Voor Ron Vlaar bestaat belangstelling uit Engeland en Duitsland. Maar #Feyenoord zal hun aanvoerder aan zijn contract houden. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:35:11Daarnaast heeft de 27-jarige verdediger het naar zijn zin in Rotterdam en staat hij nog tot 2014 onder contract bij #Feyenoord. reageer retweet
Gewoon cashen als je er de kans voor krijgt imo.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 11-07-2012 om 10:40:43Van Geel vervolgt: 'Hij is een boegbeeld, een op en top professional en een gang maker in de groep.' #Vlaar #VI #Feyenoord reageer retweet
DIT DAT ALLES.quote:
Natuurlijk, maar de prijs zo hoog mogelijk houden. Dat doe je ongeveer zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
iPhone, Blackberry.. Ik heb die shit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |