iPhone, Blackberry.. Ik heb die shit.quote:
Eey maar brada heb je wat doekoe, mi no abi beltegoed toch...quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:19 schreef satecl het volgende:
[..]
iPhone, Blackberry.. Ik heb die shit.
Hij doet me qua hoofd aan Balotelli denkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
Manu speelt toch ook vaak als spits. Wie weet wordt dat wel dé verassing van dit seizoen. Hij schiet ze er makkelijk in.
Dat is alvast 1 groot voordeel. Beter is die net als Balotelliquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij doet me qua hoofd aan Balotelli denken
En qua karakter schijnt het ook geen lieverdje te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij doet me qua hoofd aan Balotelli denken
Leek me inderdaad wel een alphamannetje jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En qua karakter schijnt het ook geen lieverdje te zijn.
It is a signal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Vannacht over Guidetti gedroomd.Moet niet veel gekker worden.
Serieus. Ik droomde dat hij supergraag bij Feyenoord wou spelen maar dat City nog niet wist wat ze met 'm gingen doen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat is alvast 1 groot voordeel. Beter is die net als Balotelli
[ afbeelding ]
Haha, daar zal vast wel een kern van waarheid in zitten. Ik denk dattie door zijn blessure geen andere club gaat vinden eerlijk gezegd. Dus nog een jaartje JHKquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Ik droomde dat hij supergraag bij Feyenoord wou spelen maar dat City nog niet wist wat ze met 'm gingen doen.
LOLOLquote:
Op vakantie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef satecl het volgende:
Wat is er eigenlijk met HMF gebeurd? Hij is wel erg afwezig de laatste tijd, heb ik wat gemist?
Leerdam wordt echt onderschat of bedoel je dat hij niet wil bijtekeken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Maastoren het volgende:
Cabral en Leerdam zo snel mogelijk lozen aub.
Omdat hij niet wil bijtekenen. Rechtsback hebben we nu Janmaat en middenvelders in overvloed. Verkopen dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:49 schreef jakees het volgende:
[..]
Leerdam wordt echt onderschat of bedoel je dat hij niet wil bijtekeken?
Wat dat betreft kan je Mokotjo dus verkopen. Als Leerdam boven hem staat zal hij er nooit komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Leerdam wel de ideale stand-in. Toch jammer als hij zou vertrekken omdat we dan wel echt inleveren in kwaliteit in de breedte.
Als jij daar gelukig van wordt..quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ga deze aan het einde van het seizoen nog wel een paar quoten als ze weer eens over die grote snavels gestruikeld zijn.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef Euribob het volgende:
Is al bekend of de (voorronde)CL-loting ergens wordt uitgezonden?
Zal wel weer op ES komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef Euribob het volgende:
Is al bekend of de (voorronde)CL-loting ergens wordt uitgezonden?
Yup, is meestal vrijdagmiddag @ 12.00 of 13.00 uur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
20 juli. Zal wel op Eurosport worden uitgezonden
Ik vind het wel opvallend dat hij nog nergens is ondergebracht. Hij is dus of niet fit of er is toch niet zoveel belangstelling voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat geschreeuw om Guidetti, gaat toch niet gebeuren.
Hij is niet fit. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat hij nog nergens is ondergebracht. Hij is dus of niet fit of er is toch niet zoveel belangstelling voor hem.
quote:Verhuizing Italië reële optie voor Guidetti
John Guidetti kan rekenen op belangstelling van meerdere clubs na zijn zeer sterke seizoen in dienst van Feyenoord. Zaakwaarnemer Roberto De Fanti schermt met interesse van Italiaanse clubs en is van mening dat zijn pupil wel eens op weg zou kunnen zijn naar de Italiaanse Serie A.
"Guidetti staat in de belangstelling van SS Lazio, maar ook van Fiorentina en Sampdoria. In het verleden heb ik ook al een gesprek gevoerd met AS Roma. Deze laatstgenoemde club heeft echter te veel aanvallers waardoor ik geen kansen daar voor hem zie", aldus De Fanti tegenover Radio Mana Mana.
Een terugkeer naar Manchester City is waarschijnlijk geen optie voor de Zweedse aanvaller. Een avontuur in Italië zal eerder tot de mogelijkheden behoren. "Spelen in Italië zou een droom zijn voor hem. Ik ken Igli Tare, technisch directeur van SS Lazio, goed en morgen kan er weer een nieuwe afspraak zijn met hem in Milaan. John is een klassieke aanvaller, hij lijkt wat op Gianluca Vialli. Bij Manchester City zal er niet veel ruimte zijn, dit door het aantal aanvallers in de selectie. Hij volgt de Serie A en zou het geweldig vinden om daar te spelen."
Dat tweede, is daar een media-bericht van?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet fit. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière.
Door die infectie nog steeds?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet fit. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière.
Ik heb het ook gelezen, lijkt me een verstandige jongen met een duidelijk doel. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Maastoren het volgende:
In de vi van deze week een zeer positief artikel over Singh. Klinkt veelbelovend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |