Dat wil ik ook wel weten. Lijkt een beetje een onzinberichtquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat tweede, is daar een media-bericht van?
Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet fit. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière.
twitter:Kellyimmers twitterde op woensdag 11-07-2012 om 12:40:09Zo fijn om te voelen dat je zoveel van elkaar houd, en je iemand zo erg kan missen ook zijn het maar een daagjes❤ @ImmersLex hvj reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 11-07-2012 om 12:44:42@Kellyimmers Ja schat heb het zelfde gevoel !! Mis jou ook. Hvj reageer retweet
Tot een jaar geleden wist ik eigenlijk nauwelijks af van het bestaan van Lexus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat het voor Lex wel goed is dat hij een gezin heeft.
Komt ook een stuk volwassener over vergeleken met 2/3 jaar geleden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden wist ik eigenlijk nauwelijks af van het bestaan van Lexus.
Min of meer, ja. City heeft spelers nodig, omdat de meeste nog vakantie hebben van het EK. Na 21 juli zou hij aansluiten bij ons.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
In het NOS item werd ook Elabdelloui als komende versterking genoemd. Is het al officieel bevestigd dat hij komt?
bronquote:Vlaar twijfelt: Als het zo ver komt, is het een lastige keuze
De belangstelling voor Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar groeit, met clubs uit Duitsland en Engeland die de verdediger in de peiling houden. Voorlopig blijft het bij belangstelling. 'Maar als het zo ver zou komen, dan is dat hoe dan ook een lastige keuze', zegt Vlaar in het AD.
Vlaar: 'In de tweede seizoenshelft heb ik voor mezelf een goed niveau gehaald afgelopen seizoen, met het EK als beloning. Ik wil dat nu ook een heel seizoen lang laten zien.'
Vlaar is 26 jaar; een ideale leeftijd om te vertrekken na zeven jaar Eredivisie en met een behoorlijk EK achter zijn naam. 'Natuurlijk denk ik daar wel eens over na', aldus Vlaar. 'Ik heb het geweldig naar mijn zin bij Feyenoord, maar als voetballer wil je altijd het hoogste. Ik merk het wel als het luxeprobleem zich voordoet.'
Trainer Ronald Koeman: 'Natuurlijk hoop ik dat Ron blijft. Hij is enorm belangrijk voor dit team. Maar ik ben ook reëel: Nederlandse clubs zijn niet in staat een speler te houden als 'het buitenland' voor de deur staat.'
Er is geen bron, maar heb dit ook via via gehoord. Van zijn vader moest hij ondanks het advies van de artsen om rust te houden doortrainen.quote:
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat ie nu gaat. A. ik gun het 'm. En B. je vangt er nog een aardige prijs voor + zoveel zwakker word je niet met BMI / de Vrij in het centrum.quote:
Vlaar had je inderdaad kunnen verkopen als El Ahmadi bleef. Maar nu kan je het beter niet doen. Alleen als het bod echt te groot gaat worden(6 miljoen ofzo). Ik denk dat je wel een zeer onervaren ploeg hebt zonder hem en dus een paar keer flink door de mand ga vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:01 schreef Muto het volgende:
Anderzijds, als je dit seizoen vijf belangrijke spelers mist (Vlaar, El Ahmadi, Bakkal, Guidetti en Swerts) dan mis je dus in elke linie een sterkhouder. Eigenlijk zou je Vlaar volgend seizoen dan moeten verkopen.
Ouwe trollertquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:01 schreef Muto het volgende:
Anderzijds, als je dit seizoen vijf belangrijke spelers mist ....en Swerts)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |