Niet waar. Dat hebben ze afgekocht bij AZ.. een paar seizoenen geleden al.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Lastpost het volgende:
De helft van die transfersom gaat richting AZ hé, dus ik verwacht dat Van Geel enkel bij een bod dat hoger ligt dan 5 miljoen pas wil praten.
Zoveel vervangers hebben we niet achter de hand die er direct staan en/of het een heel seizoen volhouden.
Dat is toentertijd afgekocht toen Vlaar zo langdurig geblesseerd was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Lastpost het volgende:
De helft van die transfersom gaat richting AZ hé, dus ik verwacht dat Van Geel enkel bij een bod dat hoger ligt dan 5 miljoen pas wil praten.
Zoveel vervangers hebben we niet achter de hand die er direct staan en/of het een heel seizoen volhouden.
Oh dat heb ik ergens gemist dan, prima zaak zowaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toentertijd afgekocht toen Vlaar zo langdurig geblesseerd was.
Heeft meneer Bosz toch nog IETS goed gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ergens gemist dan, prima zaak zowaar.
Geen idee wat het afkoop-bedrag was, maar ik ben geneigd mee te gaan in de positiviteit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft meneer Bosz toch nog IETS goed gedaan
Per ongeluk, want destijds was het gewoon domquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft meneer Bosz toch nog IETS goed gedaan
Als je hem verantwoordelijk stelt voor Brard dan wel ja. Maar ook daar hebben we met z'n allen flink overheen gekotst. Zou die man dan in retrospect toch een genie zijn?.... Dat vind ik te makkelijk..quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Bosz is ook medeverantwoordelijk voor de hervormingen binnen Varkenoord.
De weg die toen is ingeslagen bijvoorbeeld mbt individuele benadering is wel een juiste geweest. Bosz heeft dat toen gewoon prima gedaan, één van de weinige dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je hem verantwoordelijk stelt voor Brard dan wel ja. Maar ook daar hebben we met z'n allen flink overheen gekotst. Zou die man dan in retrospect toch een genie zijn?.... Dat vind ik te makkelijk..
quote:
Hij heeft het na die tweede keer nog niet door volgens mij.quote:
En het feit dat die gast aan het filmen is, moet betekenen dat Clasie het al vaker had gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het na die tweede keer nog niet door volgens mij.
Lang niet gezien hier trouwens.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
En het feit dat die gast aan het filmen is, moet betekenen dat Clasie het al vaker had gedaan.
quote:ik ben de filmer, Clasie deed dit eerst een tijdje bij fernandez die naast hem zat, toen hij het door had ging hij verder met immers, die reageerde toen hij het door had met: teringlijer, jij was etde heletijd al eh. ja denk je dat et niet opvalt de heletijd in dezelfde oor. dit alles wel met een lach natuurlijk
Voetbal begint weer bijna hequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het na die tweede keer nog niet door volgens mij.
Lang niet gezien hier trouwens.
Sowieso.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar weer eens een biertje doen in het nieuwe seizoen. Dat rijmt.
Ik las genitale radiozender.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Op welke geniale radiozender moeten we vanavond afstemmen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |