quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Zal ik nog even wat rammel materiaal erin gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:14 schreef klumsy het volgende:
Hier net een echo gehad met een kloppend hartje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Zal ik nog even wat rammel materiaal erin gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...![]()
![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat een mooi meisje heb je erbij gerberaatje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
freecell, is het een idee om niet op een peuterbed te liggen?
Minibaby!quote:
Ja echt al he? Ik had bij dit termijn nog nooit een echo gehad. Stond er ook versteld van. Gewoon zo compleetquote:
Ik ben best benieuwd naar het verschil, hier ook een placenta voor maar ik wordt toch ook flink geschopt heb ik het idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef freecell het volgende:
Gerbera
En een kloppend hartje ook al
Hier een heel stevig schoppend kindje steeds. Bij de anderen voelde ik het ook al vroeg en stevig, maar toen lag de placenta voor, nu achter, dat is best een groot verschil zeg
Alleen mijn bekken5maanden zwanger en 4 nachten grotendeels op een peuterbed combineert niet.
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
freecell, is het een idee om niet op een peuterbed te liggen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Kwisted het volgende:
oh wat heb ik een spijt van al die gratis babydozen. Ik krijg echt niet normaal veel post/mail/telefoontjes van vanalles en nog wat. Ben er helemaal door geirriteerd.
Zojuist baggert de post bezorger van de babydump ook nog eens door mijn tuin heen, ipv over de pad, om het zoveelste reclame boekje binnen te gooien. *hormonster* daar heb ik hem toch wel goed over aangesproken
Hmz..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?
Ander keertjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?
Hij weigert verplaatst tewordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz..
Campingbedje? Bij jou op kamer?
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij weigert verplaatst tewordenDan gaat hij helemaal door het lint.
Normaal slaapt hij overal en prima, maar nu issie echt ziek en zielig.
Bij ons in bed is gillen en krijsen, als ik bij hem ga zitten, gaat hij ook zitten
Als mijn man bij hem gaat liggen,wordt hij woedend.
En als ik naast hem ga liggen, krult hij zich tegen me op en valt binnen 10minuten weer in slaap.
Ik geloof niet dat ik echt opties hebEn hij zal vast snel beter worden.
We hebben een 2-persoonsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?
sluit mooi aan bij mijn vorige postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder heeft die blije doos voor me aangevraagd, maar nou moet ik het ding ophalen bij Prenatal, en de dichtstbijzijnde vestiging zit op 25 km hier vandaan.
Je hoeft het niet op te halen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder heeft die blije doos voor me aangevraagd, maar nou moet ik het ding ophalen bij Prenatal, en de dichtstbijzijnde vestiging zit op 25 km hier vandaan.
Nou, toen het over vibo's ging was ik ineens ook heel actiefquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ja Mango .. volgens mij heb ik jou nog nooit zo vaak zien posten op een dag.. Hoe komt het?
Gaat het naar een ander.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Maar is het zonde om te laten staan?
Het is vooral veel reclame...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet.
Maar is dat jammer voor mij? Of kan ik het ding missen.
Hier gaat 't ook z'n gangetje. Ik voel me ook in principe prima, wel merk ik dat ik het toch steeds meer een beetje zat begin te worden. M'n bekken/heupen beginnen het zwaar te krijgen dus ik krijg steeds wat meer pijn. Ach, ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad gelukkig dus dit kan ik nog wel handelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje, voel me.in principe prima. Tis nog allemaal prima te doen, maar ben wel heeeeel benieuwd naar dr (helemaal na gerbera's foto's, ik wil ooohook. Hele zwangerschap synchroon gelopen en zij heeft dr beeb gewoon al haha. We testen zelfs op dezelfde dag positief *lol*)
Wel ben ik blij als.k morgen 'overleef', verjaardag van oudste. Die datum wilde k toen niet en nu nog steeds nietdus ben er al sinds november van overtuigd dat ze dan komt
al verwacht k t op dit moment eigenlijk niet haha. Alleen vrijdag mag ik niet *lol*, heeft vriend een belangrijke afspraak staan op zn werk
En hou jij t nog vol?
moet je ud nog aangepast worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier gaat 't ook z'n gangetje. Ik voel me ook in principe prima, wel merk ik dat ik het toch steeds meer een beetje zat begin te worden. M'n bekken/heupen beginnen het zwaar te krijgen dus ik krijg steeds wat meer pijn. Ach, ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad gelukkig dus dit kan ik nog wel handelen.
Ohja, ik wil ook! En wat jij zegt herken ik wel, Gerberaatje liep 2 dagen (ja, mijn ud in de op klopt niet) voor op mij en zij heeft haar meisje al.
Nouja, heel erg lang gaat het voor ons niet meer duren. Hopelijk morgen idd niet! Misschien van 't weekend?
Ik denk dat het hier nog wel even gaat duren eigenlijk. Heb 't gevoel dat ik overtijd ga lopen. Ik zet in op 30 juli (eigenlijk al vanaf het begin). Overigens hebben m'n collega's én mijn man ingezet op de 24e, daar teken ik voor
Wat let je? Genoeg vraag naar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Mangostine het volgende:
Fijn LeNeHe!
Ik heb meer moeite met een zithouding eigenlijk. Rechtop aan mijn bureau krijg ik een soort druk"pijn" aan de rechterkant van mijn middenrif. En onderuitgezakt op de bank krijg ik last van mijn onderrug en kont.
Zie je, had ik toch een liggend beroep moeten kiezen.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
En ik slaap weer het prettigst op m'n rechterzij.
En dat vooralquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Ticootje het volgende:
Die slagader wordt heus niet zomaar dichtgeknepen zonder dat je er erg in hebt..
Ik denk dat je al moeite genoeg hebt met een houding vinden, dan dat je je ook nog druk moet gaan maken hoe je wel en niet mag gaan liggen volgens google. Ik lig gewoon op mn buik.
Ligt eraan, bij ons zaten er handige dingen in zoals speentjes, kortingsbonnen voor luiers, flessen, zalfjes e.d. Daarnaast werden ze bij ons gewoon gebrachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet.
Maar is dat jammer voor mij? Of kan ik het ding missen.
Hahaha ja van oma maar die zeurt altijd zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef Enfermera het volgende:
Loodje succes met de verjaardag (van iemand anders waar je heen moet, begrijp ik?)
Ah.. jammer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:01 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hahaha ja van oma maar die zeurt altijd zo
Ze wordt tot in de nopjes verzorgd door mijn schoonouders, die doen werkelijk alles voor haar, wij nemen het af en toe over maar dan hoor je haar alleen maar klagen pff.
Thanks, zal het zeker nodig hebben
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier gaat 't ook z'n gangetje. Ik voel me ook in principe prima, wel merk ik dat ik het toch steeds meer een beetje zat begin te worden. M'n bekken/heupen beginnen het zwaar te krijgen dus ik krijg steeds wat meer pijn. Ach, ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad gelukkig dus dit kan ik nog wel handelen.
Ohja, ik wil ook! En wat jij zegt herken ik wel, Gerberaatje liep 2 dagen (ja, mijn ud in de op klopt niet) voor op mij en zij heeft haar meisje al.
Nouja, heel erg lang gaat het voor ons niet meer duren. Hopelijk morgen idd niet! Misschien van 't weekend?
Ik denk dat het hier nog wel even gaat duren eigenlijk. Heb 't gevoel dat ik overtijd ga lopen. Ik zet in op 30 juli (eigenlijk al vanaf het begin). Overigens hebben m'n collega's én mijn man ingezet op de 24e, daar teken ik voor
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Ticootje het volgende:
Die slagader wordt heus niet zomaar dichtgeknepen zonder dat je er erg in hebt..
Ik denk dat je al moeite genoeg hebt met een houding vinden, dan dat je je ook nog druk moet gaan maken hoe je wel en niet mag gaan liggen volgens google. Ik lig gewoon op mn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |