abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114005974
Mooi hoor MeNicole!
pi_114006015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:14 schreef klumsy het volgende:
O+ Wat een mooi meisje heb je erbij gerberaatje O+

*O* Hier net een echo gehad met een kloppend hartje O+
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114006077
wat fijn Klumsy!! Geruststellend geluid is dat he :Y
pi_114006142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef freecell het volgende:
Gerbera O+

En een kloppend hartje ook al O+

Hier een heel stevig schoppend kindje steeds. Bij de anderen voelde ik het ook al vroeg en stevig, maar toen lag de placenta voor, nu achter, dat is best een groot verschil zeg :o

Alleen mijn bekken :X 5maanden zwanger en 4 nachten grotendeels op een peuterbed combineert niet.
Ik ben best benieuwd naar het verschil, hier ook een placenta voor maar ik wordt toch ook flink geschopt heb ik het idee.
pi_114006420
Even een *O* voor Klumsy!
pi_114006508
en Gerbera wat hebben jullie toch een mooi meisje gemaakt O+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:23:15 #37
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114006552
Klumsy gefeliciteerd met je kloppende O+
W
Z
E
pi_114006941
oh wat heb ik een spijt van al die gratis babydozen. Ik krijg echt niet normaal veel post/mail/telefoontjes van vanalles en nog wat. Ben er helemaal door geirriteerd.
Zojuist baggert de post bezorger van de babydump ook nog eens door mijn tuin heen, ipv over de pad, om het zoveelste reclame boekje binnen te gooien. *hormonster* daar heb ik hem toch wel goed over aangesproken :(
pi_114006994
en een mail naar de babydump en van asten babypark dat ik geen post meer wens te ontvangen. Echt wat zij aan post versturen :o
pi_114007083
Gerb, wat een mooi meiske! en mooie naam! Van harte gefeliciteerd!! O+. :*
pi_114007663
Gerb, wat een leuke foto's. En van die foto van grote en kleine zus smelt ik gewoon

Keshnet, wat fijn dat alles goed op schema is. En wat een aparte houding had je eerste (ik had de foto nog nooit eerder gezien)

Klumsy, een kloppend hartje. Wat leuk. Ben helemaal blij voor je.

MeNicole, wat een mooie echo. Is echt al een compleet mensje.

Morgen heb ik mijn 12 weken echo. Zo leuk en spannend weer. Ik heb er zin in. Dit weekend heb ik voor jurkjes geshopt. Die zitten op dit moment het allerlekkerst.
pi_114007723
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
freecell, is het een idee om niet op een peuterbed te liggen?
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen? O+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:45:53 #43
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114007733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Kwisted het volgende:
oh wat heb ik een spijt van al die gratis babydozen. Ik krijg echt niet normaal veel post/mail/telefoontjes van vanalles en nog wat. Ben er helemaal door geirriteerd.
Zojuist baggert de post bezorger van de babydump ook nog eens door mijn tuin heen, ipv over de pad, om het zoveelste reclame boekje binnen te gooien. *hormonster* daar heb ik hem toch wel goed over aangesproken :(
:')
Niets is gratis... Je krijgt een mooie doos vol met nutteloze reclame in ruil voor je adres ed..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:46:17 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114007754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmz..
Campingbedje? Bij jou op kamer?
pi_114007763
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Ander keertje :*
pi_114007964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmz..
Campingbedje? Bij jou op kamer?
Hij weigert verplaatst teworden :P Dan gaat hij helemaal door het lint.

Normaal slaapt hij overal en prima, maar nu issie echt ziek en zielig.
Bij ons in bed is gillen en krijsen, als ik bij hem ga zitten, gaat hij ook zitten :+
Als mijn man bij hem gaat liggen,wordt hij woedend.
En als ik naast hem ga liggen, krult hij zich tegen me op en valt binnen 10minuten weer in slaap.

Ik geloof niet dat ik echt opties heb :+ En hij zal vast snel beter worden.
pi_114008154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij weigert verplaatst teworden :P Dan gaat hij helemaal door het lint.

Normaal slaapt hij overal en prima, maar nu issie echt ziek en zielig.
Bij ons in bed is gillen en krijsen, als ik bij hem ga zitten, gaat hij ook zitten :+
Als mijn man bij hem gaat liggen,wordt hij woedend.
En als ik naast hem ga liggen, krult hij zich tegen me op en valt binnen 10minuten weer in slaap.

Ik geloof niet dat ik echt opties heb :+ En hij zal vast snel beter worden.
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 12:54:08 #48
309370 Nanadu
pi_114008191
Klumsy een kloppend hartje *O* *O*

Gerberaatje als die foto's morgen mijn baby er niet uitrammelt weet ik het ook niet meer O+

Kwisted ja in die valkuil ben ik de vorige keer ook getrapt. Ik werd vooral plat gebeld en dat vlak voor mijn bevalling en vlak erna, gek werd ik ervan :X Uiteindelijk telefoonnummer in bel me niet register laten zetten en deze keer maar niet ingetrapt.

Freecell dat is ook niks, veel beterschap voor je ventje.

Hier raar dagje vandaag. Ik ben maar in huis aan het rommelen, omdat ik in ene allemaal kleine plekjes zie die ik niet schoon genoeg vind O-) Mijn schoonmoeder komt zo nog langs om de grote huishoudelijke klusjes te doen zodat het huis goed schoon is als we weer terug komen. Verder nu helemaal nog niet het besef dat morgen er van alles gaat gebeuren om de bevalling op gang te zetten. Misschien komt het ook doordat ze eerst met een ballonkatheter aan de gang moeten en ik er vanuit ga dat ik morgenavond gewoon weer thuis zit. Bodpa in ieder geval bedankt voor het delen van je ervaring :Y
pi_114008520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?
We hebben een 2-persoons ;)
En ik heb een vermoeden (90% kans zeg maar :P ) dat dat ook niet ok is, dan kan hij namelijk niet en in zijn bed blijven en tegen mij opkrullen.

Wel lief dat jullie meedenken O+ maar ik hoefde niet echt een oplossing. Hij zal vanzelf beter worden binnen een week ;)

Nanadu, dat lijkt me ook raar inderdaad :o
En niet zo hard poetsen, dan heeft de kraam straks niks meer te doen ;)
pi_114008606
Vermoeiend hoor free, het is te hopen dat ie snel opknapt zodat jij ook je bekken kunt ontlasten.
pi_114009252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:14 schreef klumsy het volgende:
O+ Wat een mooi meisje heb je erbij gerberaatje O+

*O* Hier net een echo gehad met een kloppend hartje O+
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114009259
Mijn moeder heeft die blije doos voor me aangevraagd, maar nou moet ik het ding ophalen bij Prenatal, en de dichtstbijzijnde vestiging zit op 25 km hier vandaan. :O
pi_114009378
En je komt voorlopig ook niet meer in de buurt daarvan? Dat je er nu niet speciaal voor op en neer hoeft te kachelen?

Ik heb die doos bij de Etos gehaald en dan die doos bij de Prenatal en ik moet zeggen, ik werd wel blij van de inhoud :Y
pi_114009425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder heeft die blije doos voor me aangevraagd, maar nou moet ik het ding ophalen bij Prenatal, en de dichtstbijzijnde vestiging zit op 25 km hier vandaan. :O
sluit mooi aan bij mijn vorige post :P
pi_114009610
Ik zie het wel, waarschijnlijk ben ik het tegen die tijd toch weer vergeten. Ik herinnerde me het nu ook doordat Kwisted erover begon :P
pi_114009659
Valt het trouwens heel erg op dat ik echt al de hele dag voor spek en bonen op mijn werk zit?
pi_114009677
Klumsy, dat is geweldig!!! *O*

En ook goede echo's voor MeNicole en Keshet, dacht ik te lezen. Super!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:24:20 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114009692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Je hoeft het niet op te halen..
pi_114009837
Haha ja Mango .. volgens mij heb ik jou nog nooit zo vaak zien posten op een dag :P .. Hoe komt het?
pi_114009975
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ja Mango .. volgens mij heb ik jou nog nooit zo vaak zien posten op een dag :P .. Hoe komt het?
Nou, toen het over vibo's ging was ik ineens ook heel actief :+

Ik verveel me. En ik kan en moet echt wel vanalles doen maar het gaat allemaal zo traag vandaag.
/dagboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')