quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:14 schreef klumsy het volgende:
Wat een mooi meisje heb je erbij gerberaatje
Hier net een echo gehad met een kloppend hartje
Ik ben best benieuwd naar het verschil, hier ook een placenta voor maar ik wordt toch ook flink geschopt heb ik het idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef freecell het volgende:
Gerbera
En een kloppend hartje ook al
Hier een heel stevig schoppend kindje steeds. Bij de anderen voelde ik het ook al vroeg en stevig, maar toen lag de placenta voor, nu achter, dat is best een groot verschil zeg
Alleen mijn bekken5maanden zwanger en 4 nachten grotendeels op een peuterbed combineert niet.
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
freecell, is het een idee om niet op een peuterbed te liggen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Kwisted het volgende:
oh wat heb ik een spijt van al die gratis babydozen. Ik krijg echt niet normaal veel post/mail/telefoontjes van vanalles en nog wat. Ben er helemaal door geirriteerd.
Zojuist baggert de post bezorger van de babydump ook nog eens door mijn tuin heen, ipv over de pad, om het zoveelste reclame boekje binnen te gooien. *hormonster* daar heb ik hem toch wel goed over aangesproken
Hmz..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?
Ander keertjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?
Hij weigert verplaatst tewordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz..
Campingbedje? Bij jou op kamer?
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij weigert verplaatst tewordenDan gaat hij helemaal door het lint.
Normaal slaapt hij overal en prima, maar nu issie echt ziek en zielig.
Bij ons in bed is gillen en krijsen, als ik bij hem ga zitten, gaat hij ook zitten
Als mijn man bij hem gaat liggen,wordt hij woedend.
En als ik naast hem ga liggen, krult hij zich tegen me op en valt binnen 10minuten weer in slaap.
Ik geloof niet dat ik echt opties hebEn hij zal vast snel beter worden.
We hebben een 2-persoonsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:14 schreef klumsy het volgende:
Wat een mooi meisje heb je erbij gerberaatje
Hier net een echo gehad met een kloppend hartje
sluit mooi aan bij mijn vorige postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder heeft die blije doos voor me aangevraagd, maar nou moet ik het ding ophalen bij Prenatal, en de dichtstbijzijnde vestiging zit op 25 km hier vandaan.
Je hoeft het niet op te halen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder heeft die blije doos voor me aangevraagd, maar nou moet ik het ding ophalen bij Prenatal, en de dichtstbijzijnde vestiging zit op 25 km hier vandaan.
Nou, toen het over vibo's ging was ik ineens ook heel actiefquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ja Mango .. volgens mij heb ik jou nog nooit zo vaak zien posten op een dag.. Hoe komt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |