quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Zal ik nog even wat rammel materiaal erin gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:14 schreef klumsy het volgende:
Hier net een echo gehad met een kloppend hartje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Zal ik nog even wat rammel materiaal erin gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...![]()
![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat een mooi meisje heb je erbij gerberaatje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
freecell, is het een idee om niet op een peuterbed te liggen?
Minibaby!quote:
Ja echt al he? Ik had bij dit termijn nog nooit een echo gehad. Stond er ook versteld van. Gewoon zo compleetquote:
Ik ben best benieuwd naar het verschil, hier ook een placenta voor maar ik wordt toch ook flink geschopt heb ik het idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef freecell het volgende:
Gerbera
En een kloppend hartje ook al
Hier een heel stevig schoppend kindje steeds. Bij de anderen voelde ik het ook al vroeg en stevig, maar toen lag de placenta voor, nu achter, dat is best een groot verschil zeg
Alleen mijn bekken5maanden zwanger en 4 nachten grotendeels op een peuterbed combineert niet.
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
freecell, is het een idee om niet op een peuterbed te liggen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Kwisted het volgende:
oh wat heb ik een spijt van al die gratis babydozen. Ik krijg echt niet normaal veel post/mail/telefoontjes van vanalles en nog wat. Ben er helemaal door geirriteerd.
Zojuist baggert de post bezorger van de babydump ook nog eens door mijn tuin heen, ipv over de pad, om het zoveelste reclame boekje binnen te gooien. *hormonster* daar heb ik hem toch wel goed over aangesproken
Hmz..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?
Ander keertjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Deal, kom jij dan voor mijn zieke peuter zorgen?
Hij weigert verplaatst tewordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz..
Campingbedje? Bij jou op kamer?
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij weigert verplaatst tewordenDan gaat hij helemaal door het lint.
Normaal slaapt hij overal en prima, maar nu issie echt ziek en zielig.
Bij ons in bed is gillen en krijsen, als ik bij hem ga zitten, gaat hij ook zitten
Als mijn man bij hem gaat liggen,wordt hij woedend.
En als ik naast hem ga liggen, krult hij zich tegen me op en valt binnen 10minuten weer in slaap.
Ik geloof niet dat ik echt opties hebEn hij zal vast snel beter worden.
We hebben een 2-persoonsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan Tara niet even een matras van jullie bed die kant op slepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |