Gaat het naar een ander.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Maar is het zonde om te laten staan?
Het is vooral veel reclame...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet.
Maar is dat jammer voor mij? Of kan ik het ding missen.
Hier gaat 't ook z'n gangetje. Ik voel me ook in principe prima, wel merk ik dat ik het toch steeds meer een beetje zat begin te worden. M'n bekken/heupen beginnen het zwaar te krijgen dus ik krijg steeds wat meer pijn. Ach, ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad gelukkig dus dit kan ik nog wel handelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje, voel me.in principe prima. Tis nog allemaal prima te doen, maar ben wel heeeeel benieuwd naar dr (helemaal na gerbera's foto's, ik wil ooohook. Hele zwangerschap synchroon gelopen en zij heeft dr beeb gewoon al haha. We testen zelfs op dezelfde dag positief *lol*)
Wel ben ik blij als.k morgen 'overleef', verjaardag van oudste. Die datum wilde k toen niet en nu nog steeds nietdus ben er al sinds november van overtuigd dat ze dan komt
al verwacht k t op dit moment eigenlijk niet haha. Alleen vrijdag mag ik niet *lol*, heeft vriend een belangrijke afspraak staan op zn werk
En hou jij t nog vol?
moet je ud nog aangepast worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier gaat 't ook z'n gangetje. Ik voel me ook in principe prima, wel merk ik dat ik het toch steeds meer een beetje zat begin te worden. M'n bekken/heupen beginnen het zwaar te krijgen dus ik krijg steeds wat meer pijn. Ach, ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad gelukkig dus dit kan ik nog wel handelen.
Ohja, ik wil ook! En wat jij zegt herken ik wel, Gerberaatje liep 2 dagen (ja, mijn ud in de op klopt niet) voor op mij en zij heeft haar meisje al.
Nouja, heel erg lang gaat het voor ons niet meer duren. Hopelijk morgen idd niet! Misschien van 't weekend?
Ik denk dat het hier nog wel even gaat duren eigenlijk. Heb 't gevoel dat ik overtijd ga lopen. Ik zet in op 30 juli (eigenlijk al vanaf het begin). Overigens hebben m'n collega's én mijn man ingezet op de 24e, daar teken ik voor
Wat let je? Genoeg vraag naar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Mangostine het volgende:
Fijn LeNeHe!
Ik heb meer moeite met een zithouding eigenlijk. Rechtop aan mijn bureau krijg ik een soort druk"pijn" aan de rechterkant van mijn middenrif. En onderuitgezakt op de bank krijg ik last van mijn onderrug en kont.
Zie je, had ik toch een liggend beroep moeten kiezen.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
En ik slaap weer het prettigst op m'n rechterzij.
En dat vooralquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Ticootje het volgende:
Die slagader wordt heus niet zomaar dichtgeknepen zonder dat je er erg in hebt..
Ik denk dat je al moeite genoeg hebt met een houding vinden, dan dat je je ook nog druk moet gaan maken hoe je wel en niet mag gaan liggen volgens google. Ik lig gewoon op mn buik.
Ligt eraan, bij ons zaten er handige dingen in zoals speentjes, kortingsbonnen voor luiers, flessen, zalfjes e.d. Daarnaast werden ze bij ons gewoon gebrachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet.
Maar is dat jammer voor mij? Of kan ik het ding missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |