was dat niet Prehistorik?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe heette dat spel waar je met een knuppel op pad moest? Puzzelen, dingen slaanenzo. Cavemen style.
quote:
Wat dope!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef Diemux het volgende:
http://yarr.me/i/515/1/100-dos-classics
[ afbeelding ]
Imo veel toffer dan Carmageddon.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef beelz het volgende:
Quarantine, 1 van de gezelligste games die ik ooit heb gespeeld
[ afbeelding ]
Woa das waar ook. Totaal geen flitsende gameplay voor een platform maar toch zeer verslavend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:25 schreef Evi_90 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand Captain Comic?
En niet zo'n klein beetje ook. Carmageddon was ook geen slechte game, maar de sfeer van Quarantine was zoveel vetter. En de gameplay ook trouwens.quote:
ik heb eens een keer een gruwelijke high score gehaald door helemaal niks te doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
frustrerend was dat spel zeg.. al die andere auto's hadden het op vrijwel alleen jou gemunt en zie er dan nog maar eens
uit te komen..
die heb ik ook veel gedaan, (zoals de meeste in dit topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:25 schreef Evi_90 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand Captain Comic?
Tof spel, ook tot in de kleine uurtjes gespeeld op de PC. We hadden geen spelcomputer destijdsquote:
Is dat al zo oud dan? Dacht dat Thomas iets van de laatste jaren was...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Evi_90 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thomas the Tank Engine. Altijd lastig afsluiten met escape, dan ging gewoon de hele PC in 1x uit.
Deze versie hadden wij. Geloof uit '92?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dat al zo oud dan? Dacht dat Thomas iets van de laatste jaren was...
WTF?! Thomas stamt al uit 1984!, getuige Wikipediaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Deze versie hadden wij. Geloof uit '92?
het boek zelfs uit 1945(!):quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
WTF?! Thomas stamt al uit 1984!, getuige Wikipedia
Ik ben ook zo'n spel aan t zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
het boek zelfs uit 1945(!):
[ afbeelding ]
Toen was Erik de Zwart amper geboren
probeer het hier eens:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n spel aan t zoeken.
Je bent dan machinist van een trein. Mijn broer speelde dat altijd. Beetje Stunts graphics.
Ik hoop dat ik m kan vinden. Ik vond dat spel vroeger eng omdat ik er geen reet van snapte en maakte elke keer ongelukken.
Zoiets maar dan veel minder mooi. Iemand?
Dit werkt gewoon vlekkeloos in DosBoxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef balgehaktus het volgende:
JA dit is mijn tijd! ken ze allemaal!
Iets minder oud maar wel de vingerafdrukken van me klauwen gespeeld zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |