Leuk was als je de straal op een bepaalde manier richtte, het net leek of hij stond te pissenquote:
Jaaa, dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:22 schreef VRIDZ het volgende:
Pas jaren later ontdekt (gezien op jijbuis) dat je die winkeltjes/deuren ook in kon.. nooit geweten toen ik het vroeger speelde. Kwam dan dus ook nooit voorbij het eerste level
Ja, blijkbaar zijn we met dezelfde spellen opgegroeidquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ha! zoveel memories ermee. Jij dus ook al.
Valt wel op dat Blues Brothers en Titus the Fox op hetzelfde spelprinciepe gebouwd zijn.quote:
Allebei kut, veel te moeilijkquote:Op zondag 22 februari 2015 11:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Valt wel op dat Blues Brothers en Titus the Fox op hetzelfde spelprinciepe gebouwd zijn.
Ja, en neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Onderstaande al voorbij gekomen? Of ben ik de enige?
Is al wel weer 3 jaar terugquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds kort weer begonnen met Day of the Tentacle
Kreeg het vroeger nooit uitgespeeld, kwam gewoon niet verder op een gegeven moment.
Maar ik heb het nu dus weer opgepakt, met dank aan al die berichten over Double Fine Adventure.
Door de cartoon-graphics is het ook nu nog prima speelbaar zonder storend achterhaald over te komen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Onderstaande al voorbij gekomen? Of ben ik de enige?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |