Nu ja, toen nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan ook gewoon dosbox nemen toch?
Die zie je nog steeds, het gaat ook om de inhoud van de file config.sys.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja smiegterd ik zag toch echt een windows scherm zonet voor je edit.
Zo gaaf hè!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef Diemux het volgende:
http://yarr.me/i/515/1/100-dos-classics
[ afbeelding ]
Urenlang Civilization spelen en dan 's avonds in bed alleen maar Civilization voor je zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:11 schreef VNA9216 het volgende:
Ik heb gewoon nog een oude machine met DOS voor de oude DOS games staan :-) Dosbox is uiteraard ook een optie maar soms gewoon net even te traag.... uren lang earth 2140 spelen,civilization, great naval battles, panzer general, of su-27 flanker.. hell alles van SSI eigenlijk dat waren nog eens tijden..
oh en conquest of the new world heb ik ook versleten gespeeld...geweldig, zo t schijfje maar eens zoeken...
Je wilt niet weten hoe vaak het voorgekomen is dat het eindigde met niet naar bed gaan. Na het avondeten gaan zitten spelen, en dan in ene hebben dat je wekker gaat.... K*t!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Urenlang Civilization spelen en dan 's avonds in bed alleen maar Civilization voor je zien
Ah, die ken ik idd ook nog, een soort Grand Theft Autoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef beelz het volgende:
Quarantine, 1 van de gezelligste games die ik ooit heb gespeeld
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keep the oppressor oppressingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, die ken ik idd ook nog, een soort Grand Theft Auto
Idd geniaal spelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, die ken ik idd ook nog, een soort Grand Theft Auto
Scorched Earth oud? Dat is toch gewoon een remake van Tank Wars. Je plaatje doet het niet btw.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:53 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Scorch, voor de ouwe lullen hiero
Eh... Dat is niet Alone in the Dark, dat is Another World...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:58 schreef florisje het volgende:
En deze dan? Alone in the Dark, wat een gave intro:
oeps... heeft me inderdaad ongeveer een half uur gekost voordat ik op de juiste titel kwam en het filmpje kon vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Eh... Dat is niet Alone in the Dark, dat is Another World...
You blew your radiator!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef balgehaktus het volgende:
JA dit is mijn tijd! ken ze allemaal!
Iets minder oud maar wel de vingerafdrukken van me klauwen gespeeld zeg!
dit was ook wel een super toffequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:58 schreef florisje het volgende:
En deze dan? Alone in the Dark Another World, wat een gave intro:
ekte bazen hadden daar natuurlijk nog een SoundBlaster AWE-32 bij:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik was een tijdje de baas van de buurt met onderstaande kaart!
[ afbeelding ]
De Diamond Monster 3D
Die had ik ook haha.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik was een tijdje de baas van de buurt met onderstaande kaart!
[ afbeelding ]
De Diamond Monster 3D
frustrerend was dat spel zeg.. al die andere auto's hadden het op vrijwel alleen jou gemunt en zie er dan nog maar eens uit te komen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef balgehaktus het volgende:
JA dit is mijn tijd! ken ze allemaal!
Iets minder oud maar wel de vingerafdrukken van me klauwen gespeeld zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |