De gemeente betaalt wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
PSV zou 5 miljoen extra kwijt zijn. Belachelijkvooral die politie inzet
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe die heet. Draait onder de Nikon-camera reclames.
quote:
Krachtige Kruidkóékquote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moeten de jongens nu een Snelle Jelle eten.
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef Redefine het volgende:
Die drie jaar is al onzin, maar die één jaar slaat echt alles
Nee joh, jacuzzitje. Is toch lekker joh!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
gijpie ligt weer lekker op de bank, met 2 tv's aan?![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hier zat ik al 7 van die klote fiets afleveringen op te wachten
Als kortzichtigheid een gezwel was, en Emile Roemer en zijn collega's de agressors, dan kun je eerder gisteren dan vandaag je testament optekenen.quote:
Dat is ook het verhaal van mijn girorekening: AF, AF, AF, AF, AF, AF, AF, AF, AF...quote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef Redefine het volgende:
Die drie jaar is al onzin, maar die één jaar slaat echt alles
Hoe verzin je die shit om je punt te makenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als kortzichtigheid een gezwel was, en Emile Roemer en zijn collega's de agressors, dan kun je eerder gisteren dan vandaag je testament optekenen.
Geen enkele CT-scan die je nog kan genezen...
fap fap met dannyquote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Escha vandaag gedaan, behalve mij via de camera gek maken?
Danny ge-stokslobberd..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Escha vandaag gedaan, behalve mij via de camera gek maken?
In dit geval ben ik analoog tekstschrijver met een cynische pen dat zo nu en dan galgenhumor uitspuwt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe verzin je die shit om je punt te maken![]()
Ja, inderdaad. Wordt gebruikt om meisjes te verleiden: "Hee, wat zie je er maniakaal uit vanavond."quote:
En die andere stagiair op een vage afwerkplek ergens in Frankrijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom zijn ze trouwens niet live naar Diekstra gegaan?
Betrapt bij het inbreken in de garage van Cancellara.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Omdat RTL het eindelijk ook door heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
nu de overige coupletten nog skippenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slaan ze ineens gewoon over, belachelijke beslissing.
De tour, die volg ik nu al veeeeleeeeh jarenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Specularium het volgende:
Dries verneukt zichzelf al door te beginnen bij het refrein.
Terecht afgekapt.
omdat armstrong = legendequote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het elke keer verbazingwekkend vinden dat men bij Armstrong de doping verhalen zo gemakkelijk wegwuift.
Armstrong is nooit betrapt => onschuldig.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het elke keer verbazingwekkend vinden dat men bij Armstrong de doping verhalen zo gemakkelijk wegwuift.
Komt door de kanker.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Hij was er wel met een reportage vandaag, zal wel wat aan de hand zijn. Wie weet zijn ze vroeg gaan slapen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat RTL het eindelijk ook door heeft.
Als hij zo leuk is, waarom wordt hij dan niet uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |