Menchov is een cultheld no? Het zijn er inmiddels nog maar twee. Raar maar waar.quote:
het zijn er weer 3 UCI erkende het spaanse recht nietquote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Menchov is een cultheld no? Het zijn er inmiddels nog maar twee. Raar maar waar.
Die wil nie meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien Jan Raas een keer uitnodigen?
Laat het, die is veel te mediageil...quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien Jan Raas een keer uitnodigen?
Ah ok. Maar ja wie weet wanneer het weer verandert.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
het zijn er weer 3 UCI erkende het spaanse recht niet
Berner Deutsch.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Lastig dat accent joh, ik kan er niet veel van maken en mijn Duits is goed.
ga je nog de komende week, hierover 100 opmerkingen maken???quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef vincerusso het volgende:
Raas vond dat Danny te dikke tetten had
Denk 200 als ie de kans krijgtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nog de komende week, hierover 100 opmerkingen maken???
Al zijn items gemist ofzo? Deze vraag.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vertel dan wat er zo '' opperbaas '' is aan hem dan?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al zijn items gemist ofzo? Deze vraag.
stiekum zijn ze gewoon gesponsord door de Rabobankquote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Redefine het volgende:
Wanneer gaan we het over Vacansoleil hebben? Of Argos?
Iemand?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Begint Nelissen weer te zeiken.. Vorig jaar zou hij toch iets over Schleck onthullen.. Is dat ooit nog gebeurd?
Andy dat is nou iemand die dit jaar niets gaat presterenquote:
Nee niet gemist. Noem een leuk moment van hem aub.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al zijn items gemist ofzo? Deze vraag.
Ik heb me bak aardbeien al op vandaag. Lekkkrquote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
Goeie oxiantidanten voor de luchtwegen.
ik vermoed gewoon de resultaten van het Kunduzakkoordquote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knipping & Van Duren @ work mensen JAAAA
Gaat gewoon over die politiekosten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit moet haast wel werk van Knipping & van Duren zijn.
En de Britse overheid heeft ook nog wat pennies gedoteerd.quote:
en hogere belastingen.....quote:
Vooral met die ogen. Dan loopt het spontaan door de broekpijpjes heen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Je schrikt je toch kapot als die Gert ineens vanachter zo'n plant vandaan komt?
Het zijn allemaal hoogtepunten. Hopelijk gaan ze zo nog wel even live schakelen naar Erik.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee niet gemist. Noem een leuk moment van hem aub.
de Graafschap is de eredivisie ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of misschien zijn er wat landmijnen uit WO II ontdekt onder de Vijverberg.
Oquote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hoogtepunten. Hopelijk gaan ze zo nog wel even live schakelen naar Erik.
Ah freaky40, verrassend.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:36 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal eens met Rooks en Derksen over de Rabobank ploeg. Spijker op zijn kop verhaal.
En dat is dan net de favoriete renner van Derksenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Andy dat is nou iemand die dit jaar niets gaat presteren
Welke?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat Nikon nummer is best mooi besef ik me nu
Weet niet hoe die heet. Draait onder de Nikon-camera reclames.quote:
Vind het ook sterk gekozen ja. Je gaat nog bijna denken dat het de beste camera's zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat Nikon nummer is best mooi besef ik me nu
Niet. Wielrennen kijk je alleen, zonder al die Telegraafnoobs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer highfive je met vrienden tijdens het kijken van wielrennen?
dat is niet zorgwekkend hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
PSV zou 5 miljoen extra kwijt zijn. Belachelijkvooral die politie inzet
Dat is altijd zo als hij nieuwtjes heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |