En die andere stagiair op een vage afwerkplek ergens in Frankrijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom zijn ze trouwens niet live naar Diekstra gegaan?
Betrapt bij het inbreken in de garage van Cancellara.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Omdat RTL het eindelijk ook door heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
nu de overige coupletten nog skippenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slaan ze ineens gewoon over, belachelijke beslissing.
De tour, die volg ik nu al veeeeleeeeh jarenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Specularium het volgende:
Dries verneukt zichzelf al door te beginnen bij het refrein.
Terecht afgekapt.
omdat armstrong = legendequote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het elke keer verbazingwekkend vinden dat men bij Armstrong de doping verhalen zo gemakkelijk wegwuift.
Armstrong is nooit betrapt => onschuldig.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het elke keer verbazingwekkend vinden dat men bij Armstrong de doping verhalen zo gemakkelijk wegwuift.
Komt door de kanker.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Hij was er wel met een reportage vandaag, zal wel wat aan de hand zijn. Wie weet zijn ze vroeg gaan slapen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat RTL het eindelijk ook door heeft.
Als hij zo leuk is, waarom wordt hij dan niet uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |