Dat liedje. Die clip.quote:
Jack Black is een baasquote:
Leuke vondst. Vind ik leukquote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
"I don't know you but I really like your Facebook page."
Maar dat deed die getattoeerde van net ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij gaat nu mijmeren. Hij haalt hier niet alles uit.
Hahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Hey this sounds crazy I just saw your facebookpage
Accept me maybe
Ach laatste aflevering van de audities. Volgende keer komen de helden van de eerste 2 afleveringen weer terug.quote:
Eens. Tijd dat Tim Knol ze de fijne kneepjes bijbrengt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dat deed die getattoeerde van net ook.
Huh dit is de 3e toch pas?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach laatste aflevering van de audities. Volgende keer komen de helden van de eerste 2 afleveringen weer terug.
Ohw. Je was me al voorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Een Roosbeef die toon kan houden. Het blijft drama.
Er komen ook maar 3 auditie afleveringenquote:
Nopequote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Volgende week toch nog een keer audities?
Oh sorryquote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komen ook maar 3 auditie afleveringen![]()
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Volgende week toch nog een keer audities?
Amen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef LimboFan het volgende:
Waarom altijd die nummers uitleggen, gaat vaak de hele magie van een nummer weg. het mooie van kunst is toch dat iedereen zijn eigen visie op kan geven.
Balletquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef LimboFan het volgende:
Waarom altijd die nummers uitleggen, gaat vaak de hele magie van een nummer weg. het mooie van kunst is toch dat iedereen zijn eigen visie op kan geven.
Zelfs Eric Martin is al bezet (zanger van Mr. Big die in de jaren 90 een paar hitjes hadden) dus wij kunnen het schudden als duoquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die dubbele Engelse artiestennamen. Je moet als je er 1 zoekt echt geluk hebben dat je vinding nog niet bezet is.
Roots bloody roots van Sepultura.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt op dat ene nummer.... komffnietopdenaam
Single girlsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt op dat ene nummer.... komffnietopdenaam
quote:
Whehequote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
En hij lijkt op Boris! Keep the soul aliiiiive!
Hij praat wel als Gielquote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
En nu lijkt hij op Giel Beelen verkleed als Arnie met een skateboard! Ik ben in de war!
Come to me!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk een andere van het album, maar die kan ook
Ik dacht dat het aan mij lagquote:
Vast welquote:
Dat is nog aardigquote:
laatste nummerquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Oh kut helemaal gemistHoe lang duurt het nog?
Vijf minuten, niks gemist verder.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Wees blij, je bent nog wakker.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Dit is de laatste.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Met studio bij moeders in de kelderquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Tamara is zo'n meisje waarom je moet lachen als ze omvalt met de fiets bij een stoplicht.
Je gunt haar niets
Tamara is zo'n meisje waarom je moet lachen als ze omvalt met de fiets bij een stoplicht.
Je gunt haar niets
Je gunt haar niets
Je gunt haar niets
Gewoon de perfecte beschrijvingquote:
Dood Vriendje wel, die Muts laten ze absoluut schieten.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Muts Tamara en Dood Vriendje gaan worden.
Ik quote maar even mijzelfquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Je gunt haar niets
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
WAT IS DEZE!?
[..]
Ik quote maar even mijzelf
En terechtquote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
WAT IS DEZE!?
[..]
Ik quote maar even mijzelf
Het verbaast je?quote:
En zijn rode broekquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Dat Birdie gedoe was ook al zo erg.
Ik kan lukraak 20 woorden uit de Dikke van Dale prikken, een kwartiertje gitaarles van een vriend van me krijgen en het zelfde resultaat krijgen als dat koeterwaals van Mevrouw.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
echt rot op met tamara jesse was 100x beter
Koeterwaalsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan lukraak 20 woorden uit de Dikke van Dale prikken, een kwartiertje gitaarles van een vriend van me krijgen en het zelfde resultaat krijgen als dat koeterwaals van Mevrouw.
FOK!Idols 2012 : Win mooie prijzen!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan lukraak 20 woorden uit de Dikke van Dale prikken, een kwartiertje gitaarles van een vriend van me krijgen en het zelfde resultaat krijgen als dat koeterwaals van Mevrouw.
Ik zeg doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn teksten zijn beterquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had jullie in ieder geval nog vermaakt. Gewoon een pino van Sesamstraat gitaarkoffer ofzo.
Ik had zo veel nuttige dingen kunnen doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Kally het volgende:
Ik voel me alsof mijn leven aan me voorbij is gegaan het afgelopen uur
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had zo veel nuttige dingen kunnen doen.
Ik mis een beetje de zangkwaliteiten.quote:
Dat maakt niet uit... misschien blijk je juist wel beter te zingen dan je zelf denktquote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de zangkwaliteiten.
En ook dat maakt geen donder uit, want 1000en anderen zijn net zo hipquote:En ik ben bang dat ik er moeite mee heb om quasi hip achter m'n Macbook in de Starbucks te gaan zitten met een vlassig snorretje en een labbril.
Geloof mij. Lucky Fonz III is een topzanger vergeleken met mij. Dat zegt genoeg lijkt mijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit... misschien blijk je juist wel beter te zingen dan je zelf denkt!
[..]
En ook dat maakt geen donder uit, want 1000en anderen zijn net zo hip
Ik vond haar echt een van de minste van de 10.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Piet90 het volgende:
Vond die Daniel wel lekker om naar te luisteren, maar die Tamara vond ik niet echt goed. Bleek wel dat deze uitzending minder kwaliteit was dan vorige keren.
mooi nummer he ik zei het nog net als iedereen stelletje sukkelsquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wyke van Weelden met I Do Love gewoon in de Mega Top 5 bij Met Michiel.
Dikke fail dat ze niet door is, nog steeds!
Haar nummer doet het ook goed op iTunes... echt jammer dat ze niet door isquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze was ook al bij Radio 5 (ja, het bestaat) en Q Music.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Godsamme wat heb ik er slick motherfucker zin in!
Ik zit al klaar met m'n Mevrouw Tamara scheetkussen!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ik ook zeg, zit te trillen op mijn stoel. Zo maar vast verhuizen naar de huiskamer.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met m'n Mevrouw Tamara scheetkussen!
Hier ook, wat is dit nou weer voor programma?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit nu een of ander iets te kijken met Ali B en YesR? Te lui om te zappen.
Ja! JE ZIT GOED.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit nu een of ander iets te kijken met Ali B en YesR? Te lui om te zappen.
Ja, de grootste die er nog bijzit. Ze gaat vandaag mensen beheksen met haar teksten.quote:
Ik doelde op Yes-R die oma's stond dood te knuffelenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets waar je deel uit van wil maken deze legendarische avond. Nu al.
Niels zong Nederlands liedje en Mattanja dat liedje "Wash me mamma"quote:Op maandag 16 juli 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben de helft van de mensen alweer vergeten... Alles lijkt zo op elkaar. Alleen Tamara weet ik dan nog welmaar niet vanwege haar mooie gezang.
Oh ja, dat Nederlandse staat me nog wel een beetje bij.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Niels zong Nederlands liedje en Mattanja dat liedje "Wash me mamma"
Dat is popmuziek, straks volgt de beste band ooit nog. Go Back to the zoo.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Giel namedropt even de legendarische Ben Howard en Alabama Shakes!
Krijg je spijt van.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef MissJ het volgende:
laat ik het toch maar nog eens een keer gaan kijken.
oh ja?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elke week weer een teleurstelling. Maar we houden elkaar hier op de been.
dus ditquote:
Onder de tafel. Een nieuwe singel moet natuurlijk wel gedraaid wordenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef MissJ het volgende:
hee Giel, oude geilneef met je 21-jarige chickie, soon to be wife
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef MissJ het volgende:
hee Giel, oude geilneef met je 21-jarige chickie, soon to be wife
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Zwarte Cross? Oh, dan hoop ik dat Mevrouw Tamara wint. Lekker bier en modder gooien naar dat wief.
En er nadien op stampen met je kisten.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Zwarte Cross? Oh, dan hoop ik dat Mevrouw Tamara wint. Lekker bier en modder gooien naar dat wief.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik ken hem alleen maar uit DWDD.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Knol. De man met jarenlange hit ervaring
En van Fok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |