quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
WAT IS DEZE!?
[..]
Ik quote maar even mijzelf
En terechtquote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
WAT IS DEZE!?
[..]
Ik quote maar even mijzelf
Het verbaast je?quote:
En zijn rode broekquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Dat Birdie gedoe was ook al zo erg.
Ik kan lukraak 20 woorden uit de Dikke van Dale prikken, een kwartiertje gitaarles van een vriend van me krijgen en het zelfde resultaat krijgen als dat koeterwaals van Mevrouw.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
echt rot op met tamara jesse was 100x beter
Koeterwaalsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan lukraak 20 woorden uit de Dikke van Dale prikken, een kwartiertje gitaarles van een vriend van me krijgen en het zelfde resultaat krijgen als dat koeterwaals van Mevrouw.
FOK!Idols 2012 : Win mooie prijzen!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan lukraak 20 woorden uit de Dikke van Dale prikken, een kwartiertje gitaarles van een vriend van me krijgen en het zelfde resultaat krijgen als dat koeterwaals van Mevrouw.
Ik zeg doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn teksten zijn beterquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had jullie in ieder geval nog vermaakt. Gewoon een pino van Sesamstraat gitaarkoffer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |