Kan ik ook met gemak hoorquote:
Van Wormer naar Purmerend kan zelfs Stevie Wonder nog doen zonder navigatie of hondquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen wel 's nachts zonder navigatie van jou naar Purm gereden he!!
Pas toen ik al zo goed als in Purm was werd die sukkel wakker om de weg te wijzen
Er is niets mis met mijn richtingsgevoelquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatie
Jij weet niet dat ik er ruim anderhalf jaar over heb gedaan voordat ik zonder te verdwalen naar Ez reed?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van Wormer naar Purmerend kan zelfs Stevie Wonder nog doen zonder navigatie of hond
uhuquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn richtingsgevoel
Lopend verdwalen heb ik ook nog wel eens gehad maar vooral in plaatsjes zoals Almere, waar alles op elkaar lijktquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het niet door sorry
[..]
Kan ik ook met gemak hoor![]()
Lopend lukt mij zelfs![]()
Er hangt ook een plattegrond van het huis aan mijn deur
Naar de kroeg verdwaal ik trouwens nooit!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn richtingsgevoel
vrouwen en navigeren gaan dus ook echt niet samenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet niet dat ik er ruim anderhalf jaar over heb gedaan voordat ik zonder te verdwalen naar Ez reed?
Er vandaan naar huis welquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de kroeg verdwaal ik trouwens nooit!!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel kanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen en navigeren gaan dus ook echt niet samen
Wat een timing heb je weer hequote:
Je deed wel hard je best om het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel kan
Nee ik wees je even op de zeldzame momenten dat ik niet verdwaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je deed wel hard je best om het tegendeel te bewijzen
Kwam gewoon omdat ik het goed uitgelegd heb toen ik de auto uit strompeldequote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wees je even op de zeldzame momenten dat ik niet verdwaal.
Van jouw huis naar Ez ging zonder verdwalen en de eerste keer dat ik naar dateding ging was ook zonder verdwalen
Dude, je slaapwandelde van mn auto je huis inquote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kwam gewoon omdat ik het goed uitgelegd heb toen ik de auto uit strompelde
Ik lag dan ook prinsheerlijk te slapenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude, je slaapwandelde van mn auto je huis in
Volgende keer zorg ik voor een dekentje en kussentje in de autoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lag dan ook prinsheerlijk te slapen
gast.. ik woonde in de weidevenne...,. Ez woont dus in noord....quote:
Ez zn ouders wonen bij de atletiek. Heb hem ook wel eens gebeld stond ik daar ergens dusquote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
gast.. ik woonde in de weidevenne...,. Ez woont dus in noord....
is ze onderweg naar Ez, krijg ik ineens een sms... ja ik rij net langs je huis
Ja of ik blijf wakerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer zorg ik voor een dekentje en kussentje in de auto
Lukt je nietquote:
Ik ook niet zo snelquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de kroeg verdwaal ik trouwens nooit!!
Hoezo niet?quote:
Watquote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Zaterdagmorgen in de trein richting Rotterdam was ik ook nog aardig wakker
Maar dat zal ook wel deels komen omdat Mono en ik door de trein aan het lopen waren en ik een schiphol trolley de 1e klas probeerde in te krijgen
Die fotoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Maar dat zal ook wel deels komen omdat Mono en ik door de trein aan het lopen waren en ik een schiphol trolley de 1e klas probeerde in te krijgen
Ja het lukte niet echt maar ik probeerde een trolley de 1e klas in te krijgenquote:
Die foto zegt echt genoeg over de staat waar ik in verkeerde op dat momentquote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die foto![]()
Ik ben ook heel benieuwd wat jullie meenemen naar Gorinchem
Dat lawaai toen jij die trolley de trap op en af ragdequote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik moet nog een keertje kijken geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het lukte niet echt maar ik probeerde een trolley de 1e klas in te krijgen
[..]
Die foto zegt echt genoeg over de staat waar ik in verkeerde op dat moment
Ik deed nog wel mijn best om het rustig te doenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lawaai toen jij die trolley de trap op en af ragdemijn god, ik dacht echt dat we toen de trein uitgezet zouden worden.
Kom jij ook de 21ste? Steven heeft hulp nodig met zn kerstboom (en alles met wieltjes dat hij op zijn pad tegen zal komen geloof ik)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lawaai toen jij die trolley de trap op en af ragdemijn god, ik dacht echt dat we toen de trein uitgezet zouden worden.
1 object op wieltjes per keer is hetquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ook de 21ste? Steven heeft hulp nodig met zn kerstboom (en alles met wieltjes dat hij op zijn pad tegen zal komen geloof ik)
Laat het een trein of bus zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 object op wieltjes per keer is het
Zo zag het er niet uit eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed nog wel mijn best om het rustig te doen
Ik denk van welquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ook de 21ste? Steven heeft hulp nodig met zn kerstboom (en alles met wieltjes dat hij op zijn pad tegen zal komen geloof ik)
Kan ik meerijden dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit eerlijk gezegd
[..]
Ik denk van welMaar misschien dat ik met de auto kom dan. Kon bij jou crashen toch?
Ik was al tegen een trein op gesprongenquote:
Kan, gooi dan ook een luchtbed in de autoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit eerlijk gezegd
[..]
Ik denk van welMaar misschien dat ik met de auto kom dan. Kon bij jou crashen toch?
Lol.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al tegen een trein op gesprongen
Viel teringhard tegen de grond manquote:
Yesquote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik meerijden dan?
En ik deed echt mijn best
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan, gooi dan ook een luchtbed in de auto
Elke keer als ik daaraan terugdenk pis ik weer bijna in mn broekquote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel teringhard tegen de grond man
Schouder helemaal blauw en knie ook
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel teringhard tegen de grond man
Schouder helemaal blauw en knie ook
Anders gaan we samen met de trein tochquote:Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesweet nog niet zeker of ik de auto pak, maar als wel kan je sowieso mee.
[..]komt goed.
[..]
Elke keer als ik daaraan terugdenk pis ik weer bijna in mn broek
Ik weet niet wat ik nou precies moest verwachten en wat ik dacht op dat momentquote:
Waarschijnlijk niks. Hi ha ho.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou precies moest verwachten en wat ik dacht op dat moment
Ik moest wel lachen toen ik weer op stond, alleen de volgende dag deed alles pijn en toen was het lachen redelijk wegquote:
Je sprong meteen hendig sjiek op om een duif te vangenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik weer op stond, alleen de volgende dag deed alles pijn en toen was het lachen redelijk weg
Ja komt goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders gaan we samen met de trein toch
En het zal er best grappig uit gezien hebben ja
Wat geld wel niet met je doet hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik weer op stond, alleen de volgende dag deed alles pijn en toen was het lachen redelijk weg
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je sprong meteen hendig sjiek op om een duif te vangen
[..]
Ja komt goed.
fixedquote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat drank en uft wel niet met je doet hé.
Omfg dit is eng.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft is wel een schatje, ze nam mijn treinkaartje in zodat ik die niet kon kwijtraken
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft is wel een schatje, ze nam mijn treinkaartje in zodat ik die niet kon kwijtraken
Godsammequote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven die om de 5 minuten vraagt of ik zijn treinkaartje nog wel heb![]()
maar je vond me wel een schatje.
Ik moet elke terug denken aan over hoe we daar door die gang van Rotterdam cs liepen met zijn 4en met die trolley en dat ns personeel ons aan keek of het de normaalste zaak van de wereld wasquote:
Ja dat ging verbazingwekkend makkelijk inddquote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet elke terug denken aan over hoe we daar door die gang van Rotterdam cs liepen met zijn 4en met die trolley en dat ns personeel ons aan keek of het de normaalste zaak van de wereld was
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat ging verbazingwekkend makkelijk indd
Kan je je die gozer nog herinneren die jij zo gek had gekregen om op dat ding te gaan staan en toen ging jij als een debiel met dat ding rennen door die hal. Vond ie niet zo tof
Was er iets speciaals aan die trolley?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet elke terug denken aan over hoe we daar door die gang van Rotterdam cs liepen met zijn 4en met die trolley en dat ns personeel ons aan keek of het de normaalste zaak van de wereld was
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn gewoon zure mensen
Die kwam van schiphol afquote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Was er iets speciaals aan die trolley?
Meteen whiskey drinken en blowen bij mono thuisquote:
Is ook niet de bedoeling hequote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
Gewoon geen tijd om te FOK!ken op het werk
Iets groter nog alleenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oww ik had een trolleykoffer in gedachten, maar je had er zo een meegepakt?:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat dit plaatje op ware grote is.
Goh zou hetquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat dit plaatje op ware grote is.
Konden wel een paar mensen op staan in ieder gevalquote:
Ik dacht de hele tijd van wtf is er nou zo bijzonder aan dat je een trolley bij je hebt...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Konden wel een paar mensen op staan in ieder geval
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd van wtf is er nou zo bijzonder aan dat je een trolley bij je hebt...
Dat was niet echt leuk geweest neequote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd van wtf is er nou zo bijzonder aan dat je een trolley bij je hebt...
Ik wel jaquote:
We hebben hem niet in het water gegooidquote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef twi het volgende:
Ben ik een moraalridder als ik zeg dat zo'n karretje waarschijnlijk een half maandsalaris is dat nu waarschijnlijk ergens in de Maas ligt te verroesten?
Nee, maar terug naar Schiphol zal 'ie ook nooit meer komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
We hebben hem niet in het water gegooid
Hij komt vast wel weer thuis aangezien er grote schiphol reclames opstaanquote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar terug naar Schiphol zal 'ie ook nooit meer komen.
Okay...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij komt vast wel weer thuis aangezien er grote schiphol reclames opstaan
Je bent sowieso.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef twi het volgende:
Ben ik een moraalridder als ik zeg dat zo'n karretje waarschijnlijk een half maandsalaris is dat nu waarschijnlijk ergens in de Maas ligt te verroesten?
even een lekker dutje doen dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:12 schreef Evie het volgende:
[..]
moe iets met niet letten op wat je eet enzo
Wederom druk @ work, maar denk dat ik do-vrij vrij neem, mooi lang weekend.quote:
Wat weet ik niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
En tis bij jou thuis hartstikke gezellig.
Onder mijn supervisie hebben ze goed hun werk gedaan, maar 1 iemand naar huis gestuurtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hebben de slaven een beetje goed geplukt?
Was jij uitgenodigd dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
Kan ik ook bij jullie crashen Huppelmuts en Unfuckingtitled?
Naar huis moeten sturen? Wat had ie gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Onder mijn supervisie hebben ze goed hun werk gedaan, maar 1 iemand naar huis gestuurt
Lekker lang weekendquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wederom druk @ work, maar denk dat ik do-vrij vrij neem, mooi lang weekend.
Beetje jammer van het weer, maar vermaak me altijd toch wel.
En tis bij jou thuis hartstikke gezellig.
Bonjour caféquote:
Gegooid met bessenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar huis moeten sturen? Wat had ie gedaan?
Quequote:
Magnetron misschienquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een cafe micro-ondes?
maar met het woord micro er in, voorspelt dat niet veel goeds
Mijn Frans is dan ook reteslechtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Magnetron misschien
Oftewel je username in het Frans![]()
Google?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn Frans is dan ook reteslecht
Stond er gemiddeld een 3 voor op een gegeven moment
Dat is nog beter dan mijn Frans maar ik kan gewoon logisch nadenken. Leer het eens, wie weet heb je er iets aanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn Frans is dan ook reteslecht
Stond er gemiddeld een 3 voor op een gegeven moment
Ik vind 3 talen wel genoeg!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan mijn Frans maar ik kan gewoon logisch nadenken. Leer het eens, wie weet heb je er iets aan
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongerenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te koken
(verkapte topic-rez)
Zulks een loser.quote:
We weten dat je een micropenis hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een cafe micro-ondes?
maar met het woord micro er in, voorspelt dat niet veel goeds
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We weten dat je een micropenis hebt.
Iemand Tijn nog gezien trouwens vandaag?
Je had toch een nieuw huisje? Schiet dat al een beetje op?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongeren
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te koken
(verkapte topic-rez)
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten dat je een micropenis hebt.
Iemand Tijn nog gezien trouwens vandaag?
Vrijdag de sleutelquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had toch een nieuw huisje? Schiet dat al een beetje op?
Culinair hoogstandje hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietsoep uit blik hoor vanavond
ahhh je mag ook wel hier lasagne mee komen eten hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongeren
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietsoep uit blik hoor vanavond
Dat is lief!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhh je mag ook wel hier lasagne mee komen eten hoor
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!
Ik kan er wel een pistoletje bij doenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Culinair hoogstandje hoor
Ik verwacht meer van je
Nee hoor!! Alles best zolang je maar geen suikerklontjes in me gooitquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lief!!![]()
Niet bang dat ik dan weer tijdens het eten over aubergines en indianen zal beginnen?
Ja heb er zin inquote:
Ohww nu heb ik geen trek meerquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lief!!![]()
Niet bang dat ik dan weer tijdens het eten over aubergines en indianen zal beginnen?
Nee, als ik bij je kom eten verwacht ik meerquote:
I know!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoor!! Alles best zolang je maar geen suikerklontjes in me gooit![]()
![]()
Is alleen voor vanavond hoor, morgen eet ik weer normaal ;Dquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat eten jullie slecht?
Hola trouwens.
Vandaag hamburgers op.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat eten jullie slecht?
Hola trouwens.
Nee johquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohww nu heb ik geen trek meer![]()
Wat een ranzig gedoe was dat zeg
Jaaa snap ik!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heb er zin in![]()
Heb ook gewoon zo'n aftelklokapp op mn foon gezet
Toch niet uit de magnetronquote:
Moodboardsquote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaa snap ik!
Ben je al druk aan het 'inrichten'? Ik maak altijd moodboards en dingen
Mits billen en/of tieten.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch niet uit de magnetronzeg??
Iemand fotootjes zien van Project XX?
Wat is Project XX?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaa snap ik!
Ben je al druk aan het 'inrichten'? Ik maak altijd moodboards en dingen
Dat was wel heel gezellig toen hequote:
Ik heb geeneens een magnetron.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flippieequote:
Oja? Wat danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, als ik bij je kom eten verwacht ik meer
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een magnetron.
Gewoon lekker bakken in chili olie.
[..]
Flippiee
Nouja Surinaams hoef ik niet te verwachten want dat kon je niet dus verras me maarquote:
Aardbeien in chocoladesaus bijvoorbeeldquote:
Lekker bordje moksi meti.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja Surinaams hoef ik niet te verwachten want dat kon je niet dus verras me maar
Kaal is het nieuwe geilquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Vanavond komt de kapper. Laat ik mijn haren knippen ja/nee?
Oh, ik denk zeker weer aan het verkeerde danquote:
Hé Flipsquote:
Welke gedeelte van hoef ik niet te verwachten want dat kan je niet begreep je niet?quote:
De kapper komt bij je thuis..?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Lijkt me wel? Wat zeg je anders?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Hoewel het lange haar je niet gek staat, denk ik dat kort haar beter bij je past.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Nope, u denkt helemaal goedquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik denk zeker weer aan het verkeerde dan
[..]
Hé Flips![]()
Ja, moodboards
quote:
Nee of niet te kort.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Iedereen kan dat, heb ik net gelezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke gedeelte van hoef ik niet te verwachten want dat kan je niet begreep je niet?
Allemaal random vlees bij elkaar mieteren.quote:
Fixedquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardbeien met slagroomin chocoladesaus bijvoorbeeld
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja Surinaams hoef ik niet te verwachten want dat kon je niet dus verras me maar
Tot en met "mijn" was ik vol spanning.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een rare bobbel op mijn kop dus nee.
Kapper: Dat is dan 20 euroquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Wat zeg je anders?
Kapper: en hoe wil je het?
Newbie: mwah, vind het wel goed zo
Das je neus. Dat hoort op je hoofd.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een rare bobbel op mijn kop dus nee.
Die komt ook voor broertjes etcquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Wat zeg je anders?
Kapper: en hoe wil je het?
Newbie: mwah, vind het wel goed zo
Het toetjequote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardbeien in chocoladesaus bijvoorbeeld
Waar zijn al die lieve praatjes gebleven over dat je je best ging doenquote:
Doe pics van mooie kapsels voor mijquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoewel het lange haar je niet gek staat, denk ik dat kort haar beter bij je past.
Op Whatsappquote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zijn al die lieve praatjes gebleven over dat je je best ging doen
Wel op bed danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op Whatsapp![]()
Maar een omelet is best lief, als ontbijt
Ik kan goed stofzuigenquote:
Zal ik even over witte bonen in tomatensaus beginnen dan?quote:
SCORE!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op Whatsapp![]()
Maar een omelet is best lief, als ontbijt
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik even over witte bonen in tomatensaus beginnen dan?
Ben niet blondquote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik drink.
[..]
[ afbeelding ]
Dat wist ik al hoorquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik even over witte bonen in tomatensaus beginnen dan?
Waarom doe je scrwls niet na?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit heb ik al -baard en -knap gezicht (wel kudo's voor je plaatje)
Bekenden van mij deden ook mee. Die hadden seks in een parkeergaragequote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ranzige toestand. Volgens mij was er ook nog eentje met vla
![]()
En én én onze overburen deden mee
Ik heb dit ook ooit eens getracht. Lukte me niet helemaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit heb ik al -baard en -knap gezicht (wel kudo's voor je plaatje)
Degene die opgewonden werd van vla toch? Hadden ze een heel bad vol vla.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ranzige toestand. Volgens mij was er ook nog eentje met vla
![]()
En én én onze overburen deden mee
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bekenden van mij deden ook mee. Die hadden seks in een parkeergarage
Die man die een scene uit turks fruit ging nadoen met een opblaaspopquote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit ook ooit eens getracht. Lukte me niet helemaal.
[..]
Degene die opgewonden werd van vla toch? Hadden ze een heel bad vol vla.
Of de kerel die ging staan rukken bij een brommer. Mooie tv wel.
Heeft Erodome van FOK! niet ook in zo'n Handyman film meegespeeld?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]waarom zou je zo op tv willen!?
Mijn overburen maakten een porno
Die heb ik nooit gezien denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man die een scene uit turks fruit ging nadoen met een opblaaspop
Ja gatver! Vla is nooit meer hetzelfde geworden, bruine bonen en aubergines deden het voor mij toch al nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit ook ooit eens getracht. Lukte me niet helemaal.
[..]
Degene die opgewonden werd van vla toch? Hadden ze een heel bad vol vla.
Of de kerel die ging staan rukken bij een brommer. Mooie tv wel.
Je mist er niks aan hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Erodome van FOK! niet ook in zo'n Handyman film meegespeeld?
[..]
Die heb ik nooit gezien denk ik.
Oh god, het was een scène ook echtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man die een scene uit turks fruit ging nadoen met een opblaaspop
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor de buchquote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef STING het volgende:
Chili con carne, seks in de garage, vla.
Wat is dit?
jaquote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik nooit gezien denk ik.
Laat gewoon wat haar op die bobbel zitten en de rest scheer je wegquote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat mijn haar omhoog krult. Laat het denk ik gewoon kort knippen (kuifje?)
Je gaat niet hip een Justin Bieber kapsel aannemen?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat mijn haar omhoog krult. Laat het denk ik gewoon kort knippen (kuifje?)
Gemiddeld genomen moeten er ook zulke mensen op FOK! zitten...quote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gatver! Vla is nooit meer hetzelfde geworden, bruine bonen en aubergines deden het voor mij toch al niet![]()
En die man in z'n luier en die ene kerel die een opblaaspop had:"Ja, mijn vriendin weet dit niet. Schat als je dit ziet JE GAAT NIET BIJ ME WEG HOOR!"![]()
Whehehe. De meest bizarre die ik me herinner waren wel die lelijkerds die als Indianen seks hadden met die uitgeholde aubergine.quote:
Jawel uit turks fruitquote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, het was een scène ook echt
[..]
Geen idee eigenlijk
Ik heb sindsdien echt nooit meer aubergine gegetenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat niet hip een Justin Bieber kapsel aannemen?
[..]
Gemiddeld genomen moeten er ook zulke mensen op FOK! zitten...
Just saying.
[..]
Whehehe. De meest bizarre die ik me herinner waren wel die lelijkerds die als Indianen seks hadden met die uitgeholde aubergine.
Nee denk het nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat niet hip een Justin Bieber kapsel aannemen?
[..]
Gemiddeld genomen moeten er ook zulke mensen op FOK! zitten...
Just saying.
[..]
Whehehe. De meest bizarre die ik me herinner waren wel die lelijkerds die als Indianen seks hadden met die uitgeholde aubergine.
Zeker!! Goede oude tijd! Alleen was ik misschien een beetje mafquote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Dat was wel heel gezellig toen he
Je laat je wel beïnvloeden door tv zeg!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien echt nooit meer aubergine gegeten![]()
Ik moest ook typhushard lachen toen ik op whatsapp een aubergineicoontje ontdekte
Ik denk een kuifje. Lijkt me moderner.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee denk het niet
Ik doe een kuifje, of stekels. Kaneel, ideeën daarover?
Lief, maar ik kan nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker!! Goede oude tijd! Alleen was ik misschien een beetje mafmaar dat deel van de avond kan ik me niet meer herinneren
Maar je mag echt komen eten hoor...
Dus ik hoef niet te verwachten dat ik dat bij jou mag doenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
Die bruine bonen zijn ook echt te smerigEven een tomaatje erbij
![]()
Kom het vanavond wel showen op ze camquote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je laat je wel beïnvloeden door tv zeg!
[..]
Ik denk een kuifje. Lijkt me moderner.
En stekels is een beetje saai.
Prima.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom het vanavond wel showen op ze cam
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet te verwachten dat ik dat bij jou mag doen
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
Ik ga even lekker gamen terwijl ik toffe muziek luister.
Voor jullie:
Doen we dat welquote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb wel iets met spruitjesschillen en bananen
Bedankt he, ik ben het nu aan het kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
Die bruine bonen zijn ook echt te smerigEven een tomaatje erbij
![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, ik ben het nu aan het kijken
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, ik ben het nu aan het kijken
"Hallo Melissa"quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de meneer die een baby behandeling wil ondergaan
Ghehehequote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de meneer die een baby behandeling wil ondergaan
quote:
Maar ik kan aubergines ook nooit meer zien als auberginesquote:
Ik heb hetzelfde hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik kan aubergines ook nooit meer zien als auberginesik moet echt áltijd denken aan die twee
Alleen al bij het voorstukje moest ik er aan denkenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Ik kan buch in de bajes niet eens kijken zonder al die seksmafkezen voor me te zien
Oh god, een man die opgewonden raakt van verpleegsters, ziekenhuizen en de apparaten in het ziekenhuisquote:
Mooi, dan was ik iig niet de enigequote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen al bij het voorstukje moest ik er aan denkenheb buch in de bajes verder nog niet gekeken
Lijkt me leuk!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief, maar ik kan niet![]()
Ik kom een andere keer graag bij je eten!! Gezellig
Lastig dezequote:
Heb je een linkje voor me?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik kan aubergines ook nooit meer zien als auberginesik moet echt áltijd denken aan die twee
Dat waren nog eens tijdenquote:
Ook jij was ooit onschuldig schatquote:
Ik moet nog langs je nieuwe huisje komen he dat weet jequote:Op maandag 9 juli 2012 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook jij was ooit onschuldig schat![]()
Oh ja even babyfoto's aan je moeder vragen
Ik ben niet bangquote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet nog langs je nieuwe huisje komen he dat weet je
Zeg je nu, je weet waar ik toe in staat ben hequote:
Uhuh.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg je nu, je weet waar ik toe in staat ben he
Hahaha gezien?quote:
Ik herken het ook nog zoals het eruit ziet in het filmpjequote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef STING het volgende:
Wow, A'dam CS, zonder bouwput, ik voel me oud
Ik zeg: TT change!!quote:
Die gaan dan op vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik wacht wel tot na je bezoekje en dan ga ik je moeder stalken
goed man en met jouquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
hej steven ouwe onderwaterwasbeer alles goed
Ooit komen ze terugquote:
3maanden jaquote:
Ik zal zorgen dat er alvast een ambulance klaar staat om mij op te halen danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3maanden ja
Maar goed, er zit hier een vijver verderop vol met kikkers, ik zal wel een emmertje voor je meenemen
Met dat emmertje kom jij niet bij mij de auto in hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3maanden ja
Maar goed, er zit hier een vijver verderop vol met kikkers, ik zal wel een emmertje voor je meenemen
Heldin!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met dat emmertje kom jij niet bij mij de auto in hoor
Deksel op de emmer mopquote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met dat emmertje kom jij niet bij mij de auto in hoor
Laat de baby foto's zitten danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er alvast een ambulance klaar staat om mij op te halen dan
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou te pakken!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deksel op de emmer mop
[..]
Laat de baby foto's zitten dan
quote:
Kikkers zijn het kwaadquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deksel op de emmer mop
[..]
Laat de baby foto's zitten dan
Yess, met jou?quote:
Doe je delen dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou te pakken!!
Het gaat me lukken
Met de hele wereldquote:
goed hoor nu je het vraagt welquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
[..]
Kikkers zijn het kwaad
[..]
Yess, met jou?
Je kan er ook gewoon naar vragen hoor, neem ik hem volgende week wel meequote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou te pakken!!
Het gaat me lukken
Het is verschoven naar de 21ste hequote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon naar vragen hoor, neem ik hem volgende week wel mee
Ja hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verschoven naar de 21ste he![]()
Steven, wil jij de 21ste een babyfoto van jezelf meenemen? Mag ik die dan ook in een lijstje doen en ophangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |