Kan ik ook met gemak hoorquote:
Van Wormer naar Purmerend kan zelfs Stevie Wonder nog doen zonder navigatie of hondquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen wel 's nachts zonder navigatie van jou naar Purm gereden he!!
Pas toen ik al zo goed als in Purm was werd die sukkel wakker om de weg te wijzen
Er is niets mis met mijn richtingsgevoelquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatie
Jij weet niet dat ik er ruim anderhalf jaar over heb gedaan voordat ik zonder te verdwalen naar Ez reed?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van Wormer naar Purmerend kan zelfs Stevie Wonder nog doen zonder navigatie of hond
uhuquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn richtingsgevoel
Lopend verdwalen heb ik ook nog wel eens gehad maar vooral in plaatsjes zoals Almere, waar alles op elkaar lijktquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het niet door sorry
[..]
Kan ik ook met gemak hoor![]()
Lopend lukt mij zelfs![]()
Er hangt ook een plattegrond van het huis aan mijn deur
Naar de kroeg verdwaal ik trouwens nooit!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn richtingsgevoel
vrouwen en navigeren gaan dus ook echt niet samenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet niet dat ik er ruim anderhalf jaar over heb gedaan voordat ik zonder te verdwalen naar Ez reed?
Er vandaan naar huis welquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de kroeg verdwaal ik trouwens nooit!!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel kanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen en navigeren gaan dus ook echt niet samen
Wat een timing heb je weer hequote:
Je deed wel hard je best om het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat wel kan
Nee ik wees je even op de zeldzame momenten dat ik niet verdwaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je deed wel hard je best om het tegendeel te bewijzen
Kwam gewoon omdat ik het goed uitgelegd heb toen ik de auto uit strompeldequote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wees je even op de zeldzame momenten dat ik niet verdwaal.
Van jouw huis naar Ez ging zonder verdwalen en de eerste keer dat ik naar dateding ging was ook zonder verdwalen
Dude, je slaapwandelde van mn auto je huis inquote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kwam gewoon omdat ik het goed uitgelegd heb toen ik de auto uit strompelde
Ik lag dan ook prinsheerlijk te slapenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude, je slaapwandelde van mn auto je huis in
Volgende keer zorg ik voor een dekentje en kussentje in de autoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lag dan ook prinsheerlijk te slapen
gast.. ik woonde in de weidevenne...,. Ez woont dus in noord....quote:
Ez zn ouders wonen bij de atletiek. Heb hem ook wel eens gebeld stond ik daar ergens dusquote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
gast.. ik woonde in de weidevenne...,. Ez woont dus in noord....
is ze onderweg naar Ez, krijg ik ineens een sms... ja ik rij net langs je huis
Ja of ik blijf wakerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer zorg ik voor een dekentje en kussentje in de auto
Lukt je nietquote:
Ik ook niet zo snelquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de kroeg verdwaal ik trouwens nooit!!
Hoezo niet?quote:
Watquote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Zaterdagmorgen in de trein richting Rotterdam was ik ook nog aardig wakker
Maar dat zal ook wel deels komen omdat Mono en ik door de trein aan het lopen waren en ik een schiphol trolley de 1e klas probeerde in te krijgen
Die fotoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Maar dat zal ook wel deels komen omdat Mono en ik door de trein aan het lopen waren en ik een schiphol trolley de 1e klas probeerde in te krijgen
Ja het lukte niet echt maar ik probeerde een trolley de 1e klas in te krijgenquote:
Die foto zegt echt genoeg over de staat waar ik in verkeerde op dat momentquote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die foto![]()
Ik ben ook heel benieuwd wat jullie meenemen naar Gorinchem
Dat lawaai toen jij die trolley de trap op en af ragdequote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik moet nog een keertje kijken geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het lukte niet echt maar ik probeerde een trolley de 1e klas in te krijgen
[..]
Die foto zegt echt genoeg over de staat waar ik in verkeerde op dat moment
Ik deed nog wel mijn best om het rustig te doenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lawaai toen jij die trolley de trap op en af ragdemijn god, ik dacht echt dat we toen de trein uitgezet zouden worden.
Kom jij ook de 21ste? Steven heeft hulp nodig met zn kerstboom (en alles met wieltjes dat hij op zijn pad tegen zal komen geloof ik)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lawaai toen jij die trolley de trap op en af ragdemijn god, ik dacht echt dat we toen de trein uitgezet zouden worden.
1 object op wieltjes per keer is hetquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ook de 21ste? Steven heeft hulp nodig met zn kerstboom (en alles met wieltjes dat hij op zijn pad tegen zal komen geloof ik)
Laat het een trein of bus zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 object op wieltjes per keer is het
Zo zag het er niet uit eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed nog wel mijn best om het rustig te doen
Ik denk van welquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ook de 21ste? Steven heeft hulp nodig met zn kerstboom (en alles met wieltjes dat hij op zijn pad tegen zal komen geloof ik)
Kan ik meerijden dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit eerlijk gezegd
[..]
Ik denk van welMaar misschien dat ik met de auto kom dan. Kon bij jou crashen toch?
Ik was al tegen een trein op gesprongenquote:
Kan, gooi dan ook een luchtbed in de autoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit eerlijk gezegd
[..]
Ik denk van welMaar misschien dat ik met de auto kom dan. Kon bij jou crashen toch?
Lol.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al tegen een trein op gesprongen
Viel teringhard tegen de grond manquote:
Yesquote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik meerijden dan?
En ik deed echt mijn best
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan, gooi dan ook een luchtbed in de auto
Elke keer als ik daaraan terugdenk pis ik weer bijna in mn broekquote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel teringhard tegen de grond man
Schouder helemaal blauw en knie ook
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel teringhard tegen de grond man
Schouder helemaal blauw en knie ook
Anders gaan we samen met de trein tochquote:Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesweet nog niet zeker of ik de auto pak, maar als wel kan je sowieso mee.
[..]komt goed.
[..]
Elke keer als ik daaraan terugdenk pis ik weer bijna in mn broek
Ik weet niet wat ik nou precies moest verwachten en wat ik dacht op dat momentquote:
Waarschijnlijk niks. Hi ha ho.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou precies moest verwachten en wat ik dacht op dat moment
Ik moest wel lachen toen ik weer op stond, alleen de volgende dag deed alles pijn en toen was het lachen redelijk wegquote:
Je sprong meteen hendig sjiek op om een duif te vangenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik weer op stond, alleen de volgende dag deed alles pijn en toen was het lachen redelijk weg
Ja komt goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders gaan we samen met de trein toch
En het zal er best grappig uit gezien hebben ja
Wat geld wel niet met je doet hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik weer op stond, alleen de volgende dag deed alles pijn en toen was het lachen redelijk weg
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je sprong meteen hendig sjiek op om een duif te vangen
[..]
Ja komt goed.
fixedquote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat drank en uft wel niet met je doet hé.
Omfg dit is eng.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft is wel een schatje, ze nam mijn treinkaartje in zodat ik die niet kon kwijtraken
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft is wel een schatje, ze nam mijn treinkaartje in zodat ik die niet kon kwijtraken
Godsammequote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven die om de 5 minuten vraagt of ik zijn treinkaartje nog wel heb![]()
maar je vond me wel een schatje.
Ik moet elke terug denken aan over hoe we daar door die gang van Rotterdam cs liepen met zijn 4en met die trolley en dat ns personeel ons aan keek of het de normaalste zaak van de wereld wasquote:
Ja dat ging verbazingwekkend makkelijk inddquote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet elke terug denken aan over hoe we daar door die gang van Rotterdam cs liepen met zijn 4en met die trolley en dat ns personeel ons aan keek of het de normaalste zaak van de wereld was
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat ging verbazingwekkend makkelijk indd
Kan je je die gozer nog herinneren die jij zo gek had gekregen om op dat ding te gaan staan en toen ging jij als een debiel met dat ding rennen door die hal. Vond ie niet zo tof
Was er iets speciaals aan die trolley?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet elke terug denken aan over hoe we daar door die gang van Rotterdam cs liepen met zijn 4en met die trolley en dat ns personeel ons aan keek of het de normaalste zaak van de wereld was
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn gewoon zure mensen
Die kwam van schiphol afquote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Was er iets speciaals aan die trolley?
Meteen whiskey drinken en blowen bij mono thuisquote:
Is ook niet de bedoeling hequote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
Gewoon geen tijd om te FOK!ken op het werk
Iets groter nog alleenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oww ik had een trolleykoffer in gedachten, maar je had er zo een meegepakt?:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat dit plaatje op ware grote is.
Goh zou hetquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat dit plaatje op ware grote is.
Konden wel een paar mensen op staan in ieder gevalquote:
Ik dacht de hele tijd van wtf is er nou zo bijzonder aan dat je een trolley bij je hebt...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Konden wel een paar mensen op staan in ieder geval
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd van wtf is er nou zo bijzonder aan dat je een trolley bij je hebt...
Dat was niet echt leuk geweest neequote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd van wtf is er nou zo bijzonder aan dat je een trolley bij je hebt...
Ik wel jaquote:
We hebben hem niet in het water gegooidquote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef twi het volgende:
Ben ik een moraalridder als ik zeg dat zo'n karretje waarschijnlijk een half maandsalaris is dat nu waarschijnlijk ergens in de Maas ligt te verroesten?
Nee, maar terug naar Schiphol zal 'ie ook nooit meer komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
We hebben hem niet in het water gegooid
Hij komt vast wel weer thuis aangezien er grote schiphol reclames opstaanquote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar terug naar Schiphol zal 'ie ook nooit meer komen.
Okay...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij komt vast wel weer thuis aangezien er grote schiphol reclames opstaan
Je bent sowieso.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef twi het volgende:
Ben ik een moraalridder als ik zeg dat zo'n karretje waarschijnlijk een half maandsalaris is dat nu waarschijnlijk ergens in de Maas ligt te verroesten?
even een lekker dutje doen dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:12 schreef Evie het volgende:
[..]
moe iets met niet letten op wat je eet enzo
Wederom druk @ work, maar denk dat ik do-vrij vrij neem, mooi lang weekend.quote:
Wat weet ik niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
En tis bij jou thuis hartstikke gezellig.
Onder mijn supervisie hebben ze goed hun werk gedaan, maar 1 iemand naar huis gestuurtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hebben de slaven een beetje goed geplukt?
Was jij uitgenodigd dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
Kan ik ook bij jullie crashen Huppelmuts en Unfuckingtitled?
Naar huis moeten sturen? Wat had ie gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Onder mijn supervisie hebben ze goed hun werk gedaan, maar 1 iemand naar huis gestuurt
Lekker lang weekendquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wederom druk @ work, maar denk dat ik do-vrij vrij neem, mooi lang weekend.
Beetje jammer van het weer, maar vermaak me altijd toch wel.
En tis bij jou thuis hartstikke gezellig.
Bonjour caféquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |