3maanden jaquote:
Ik zal zorgen dat er alvast een ambulance klaar staat om mij op te halen danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3maanden ja
Maar goed, er zit hier een vijver verderop vol met kikkers, ik zal wel een emmertje voor je meenemen
Met dat emmertje kom jij niet bij mij de auto in hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3maanden ja
Maar goed, er zit hier een vijver verderop vol met kikkers, ik zal wel een emmertje voor je meenemen
Heldin!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met dat emmertje kom jij niet bij mij de auto in hoor
Deksel op de emmer mopquote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met dat emmertje kom jij niet bij mij de auto in hoor
Laat de baby foto's zitten danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er alvast een ambulance klaar staat om mij op te halen dan
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou te pakken!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deksel op de emmer mop
[..]
Laat de baby foto's zitten dan
quote:
Kikkers zijn het kwaadquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deksel op de emmer mop
[..]
Laat de baby foto's zitten dan
Yess, met jou?quote:
Doe je delen dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou te pakken!!
Het gaat me lukken
Met de hele wereldquote:
goed hoor nu je het vraagt welquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
[..]
Kikkers zijn het kwaad
[..]
Yess, met jou?
Je kan er ook gewoon naar vragen hoor, neem ik hem volgende week wel meequote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou te pakken!!
Het gaat me lukken
Het is verschoven naar de 21ste hequote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon naar vragen hoor, neem ik hem volgende week wel mee
Ja hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verschoven naar de 21ste he![]()
Steven, wil jij de 21ste een babyfoto van jezelf meenemen? Mag ik die dan ook in een lijstje doen en ophangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |