Gegooid met bessenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar huis moeten sturen? Wat had ie gedaan?
Quequote:
Magnetron misschienquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een cafe micro-ondes?
maar met het woord micro er in, voorspelt dat niet veel goeds
Mijn Frans is dan ook reteslechtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Magnetron misschien
Oftewel je username in het Frans![]()
Google?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn Frans is dan ook reteslecht
Stond er gemiddeld een 3 voor op een gegeven moment
Dat is nog beter dan mijn Frans maar ik kan gewoon logisch nadenken. Leer het eens, wie weet heb je er iets aanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn Frans is dan ook reteslecht
Stond er gemiddeld een 3 voor op een gegeven moment
Ik vind 3 talen wel genoeg!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan mijn Frans maar ik kan gewoon logisch nadenken. Leer het eens, wie weet heb je er iets aan
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongerenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te koken
(verkapte topic-rez)
Zulks een loser.quote:
We weten dat je een micropenis hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een cafe micro-ondes?
maar met het woord micro er in, voorspelt dat niet veel goeds
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We weten dat je een micropenis hebt.
Iemand Tijn nog gezien trouwens vandaag?
Je had toch een nieuw huisje? Schiet dat al een beetje op?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongeren
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te koken
(verkapte topic-rez)
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten dat je een micropenis hebt.
Iemand Tijn nog gezien trouwens vandaag?
Vrijdag de sleutelquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had toch een nieuw huisje? Schiet dat al een beetje op?
Culinair hoogstandje hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietsoep uit blik hoor vanavond
ahhh je mag ook wel hier lasagne mee komen eten hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongeren
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietsoep uit blik hoor vanavond
Dat is lief!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhh je mag ook wel hier lasagne mee komen eten hoor
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!
Ik kan er wel een pistoletje bij doenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Culinair hoogstandje hoor
Ik verwacht meer van je
Nee hoor!! Alles best zolang je maar geen suikerklontjes in me gooitquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lief!!![]()
Niet bang dat ik dan weer tijdens het eten over aubergines en indianen zal beginnen?
Ja heb er zin inquote:
Ohww nu heb ik geen trek meerquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lief!!![]()
Niet bang dat ik dan weer tijdens het eten over aubergines en indianen zal beginnen?
Nee, als ik bij je kom eten verwacht ik meerquote:
I know!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoor!! Alles best zolang je maar geen suikerklontjes in me gooit![]()
![]()
Is alleen voor vanavond hoor, morgen eet ik weer normaal ;Dquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat eten jullie slecht?
Hola trouwens.
Vandaag hamburgers op.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat eten jullie slecht?
Hola trouwens.
Nee johquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohww nu heb ik geen trek meer![]()
Wat een ranzig gedoe was dat zeg
Jaaa snap ik!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heb er zin in![]()
Heb ook gewoon zo'n aftelklokapp op mn foon gezet
Toch niet uit de magnetronquote:
Moodboardsquote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaa snap ik!
Ben je al druk aan het 'inrichten'? Ik maak altijd moodboards en dingen
Mits billen en/of tieten.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch niet uit de magnetronzeg??
Iemand fotootjes zien van Project XX?
Wat is Project XX?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaa snap ik!
Ben je al druk aan het 'inrichten'? Ik maak altijd moodboards en dingen
Dat was wel heel gezellig toen hequote:
Ik heb geeneens een magnetron.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flippieequote:
Oja? Wat danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, als ik bij je kom eten verwacht ik meer
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een magnetron.
Gewoon lekker bakken in chili olie.
[..]
Flippiee
Nouja Surinaams hoef ik niet te verwachten want dat kon je niet dus verras me maarquote:
Aardbeien in chocoladesaus bijvoorbeeldquote:
Lekker bordje moksi meti.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja Surinaams hoef ik niet te verwachten want dat kon je niet dus verras me maar
Kaal is het nieuwe geilquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Vanavond komt de kapper. Laat ik mijn haren knippen ja/nee?
Oh, ik denk zeker weer aan het verkeerde danquote:
Hé Flipsquote:
Welke gedeelte van hoef ik niet te verwachten want dat kan je niet begreep je niet?quote:
De kapper komt bij je thuis..?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Lijkt me wel? Wat zeg je anders?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Hoewel het lange haar je niet gek staat, denk ik dat kort haar beter bij je past.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Nope, u denkt helemaal goedquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik denk zeker weer aan het verkeerde dan
[..]
Hé Flips![]()
Ja, moodboards
quote:
Nee of niet te kort.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Newbie114 het volgende:
Iedereen kan dat, heb ik net gelezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke gedeelte van hoef ik niet te verwachten want dat kan je niet begreep je niet?
Allemaal random vlees bij elkaar mieteren.quote:
Fixedquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardbeien met slagroomin chocoladesaus bijvoorbeeld
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja Surinaams hoef ik niet te verwachten want dat kon je niet dus verras me maar
Tot en met "mijn" was ik vol spanning.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een rare bobbel op mijn kop dus nee.
Kapper: Dat is dan 20 euroquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Wat zeg je anders?
Kapper: en hoe wil je het?
Newbie: mwah, vind het wel goed zo
Das je neus. Dat hoort op je hoofd.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een rare bobbel op mijn kop dus nee.
Die komt ook voor broertjes etcquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Wat zeg je anders?
Kapper: en hoe wil je het?
Newbie: mwah, vind het wel goed zo
Het toetjequote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardbeien in chocoladesaus bijvoorbeeld
Waar zijn al die lieve praatjes gebleven over dat je je best ging doenquote:
Doe pics van mooie kapsels voor mijquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoewel het lange haar je niet gek staat, denk ik dat kort haar beter bij je past.
Op Whatsappquote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zijn al die lieve praatjes gebleven over dat je je best ging doen
Wel op bed danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op Whatsapp![]()
Maar een omelet is best lief, als ontbijt
Ik kan goed stofzuigenquote:
Zal ik even over witte bonen in tomatensaus beginnen dan?quote:
SCORE!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op Whatsapp![]()
Maar een omelet is best lief, als ontbijt
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik even over witte bonen in tomatensaus beginnen dan?
Ben niet blondquote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik drink.
[..]
[ afbeelding ]
Dat wist ik al hoorquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik even over witte bonen in tomatensaus beginnen dan?
Waarom doe je scrwls niet na?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit heb ik al -baard en -knap gezicht (wel kudo's voor je plaatje)
Bekenden van mij deden ook mee. Die hadden seks in een parkeergaragequote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ranzige toestand. Volgens mij was er ook nog eentje met vla
![]()
En én én onze overburen deden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |