Een negroide man met een paardestaart????quote:
Tsja, dat is nu natuurlijk een negroďde man zónder paardestaart en daar zijn er al wat meer van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Rachilda het volgende:
Een negroide man met een paardestaart????
Daar zien niet veel van lijkt me en moet wel snel op te sporen zijn....
Grappige uitspraak wel. Maar ik blijf het ongelooflijk vinden hoe mensen kunnen liegen en ontkennen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Vlak ook zijn uitspraak niet uit dat-ie zó in de spotlights staat dat-ie eigenlijk alleen nog maar naar André Rieu kan zonder gedoe.
Ook dat kan niet want ik was een paar weken geleden in Maastricht bij Rieuquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Vlak ook zijn uitspraak niet uit dat-ie zó in de spotlights staat dat-ie eigenlijk alleen nog maar naar André Rieu kan zonder gedoe.
Ik zie in bovenstaand bericht niet meer bewijs hoor, eerder ontlastend bewijs. Het gaat met name om die twee mannen en het slachtoffer rept hier met geen woord over Badr die op zijn been zou zijn gaan staan/springen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef Ole het volgende:
Steeds meer bewijs in zaak Badr Hari
Nieuws - Geweld
DONDERDAG 12 JULI 2012 10:33
Er komen steeds meer getuigen en technische bewijzen boven water in de zaak van de mishandeling van zakenman Koen Everink in Arena Skybox 233. De politie zou inmiddels de theedoek hebben gevonden waarmee Badr beweert glazen te hebben afgedroogd, maar die volgens de Crimesite-getuige stevig om de hand van Badr zat gewikkeld (en blauw geblokt was). Bij onze redactie meldden zich de afgelopen dagen opnieuw mensen die iets gezien hebben.
Crimesite sprak de afgelopen dagen getuigen, waaronder een beveiliger, die een dek hoger aan het werk was. 'Ik stond één level hoger en ik hoorde in mijn portofoon dat er iemand met een gebroken enkel was en veel bloed en dat er direct een ambulance moest komen. Ik hoefde maar één trap naar beneden dus ik ben gelijk naar beneden gerend. De man die inelkaar geslagen was zat op een kruk. Hij zat heel verdwaasd om zich heen te kijken. 'Ik begrijp dit niet, ik begrijp dit niet. Ik heb niks gedaan. Ik zat op de WC en kom naar buiten en ik word door twee mannen in elkaar geslagen en in elkaar geschopt en ik heb helemaal niks gedaan.'
(..) 'Er was een meisje die daar in die lounge in de horeca werkte. Zij heeft die twee mannen gezien. Ik heb gezegd dat ze met de politie moet gaan praten. Als je daar een hele avond bent, dat je wel weet wie Badr Hari is. Ik heb niet van haar gehoord dat ze was gevraagd om even weg te gaan.'
Dat er twee mannen betrokken bij waren wordt ook door een andere bron bevestigd, die zich bij Crimesite heeft gemeld: 'Een negroide man met een paardenstaart en een man die er Turks uit zag'. Aan de hand van camerabeelden van de gang van de skybox krijgt de politie steeds meer zicht op wie nu wel of niet in de ruimte aanwezig waren. In een later stadium wordt besloten of wellicht videobeelden van vluchtende daders worden prijsgegeven.
Volgens de Telegraaf is de situatie van Koen Everink na zijn mishandeling nog altijd ernstig, maar licht verbeterd. Hij heeft inmiddels een aantal keren kort met de recherche gesproken en informatie verstrekt. De topman van een reisonderneming zou opnieuw de beschuldigende vinger naar Badr Hari hebben gewezen.
Het rechercheteam van de politie meldt vanmiddag dringend op zoek te zijn naar meer getuigen. Iedereen die tijdens die bewuste avond in of rond de Arena Skybox 233 is geweest wordt verzocht contact op te nemen met de politie. Daarnaast is de politie op zoek naar mensen die informatie hebben over het incident. Mogelijk hebben mensen video- en beeldmateriaal van de mishandeling of van de periode voorafgaand aan en/of na afloop van de mishandeling.
Of Estelle wordt tegen haar zin vastgehouden en is helemaal niet op vakantie , zodat ze niet tegen Badr kan getuigen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef WRH het volgende:
vind met name de stilte van Estelle veelzeggend.
amper een week geleden kon je letterlijk geen blad openslaan of tv kanaal aanzetten of daar zag je die droopy-ogen weer en nu.. helemaal niets, volledige radio stilte.
dat zegt toch feitelijk al genoeg?
Dat gebeurt bij zowat alle wegingen en persconferenties bij 'grote' persconferenties. Nog niet zo lang geleden gingen twee Britse boksers vechtend en rollend door de kamer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
Tenenkrommende houding. En er meteen op slaan ook als iemand reageert op zijn uitdagende zoentje.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:52 schreef proud_mami het volgende:
Ik lees alleen dat de topman van een reisonderneming ZOU opnieuw de beschuldigende vinger naar Badr Hari hebben gewezen. En waar beschuldigt die vinger hem dan van?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een beetje een showtje was. Of nou ja, zo vond ik het er uitzien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:07 schreef static het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij zowat alle wegingen en persconferenties bij 'grote' persconferenties. Nog niet zo lang geleden gingen twee Britse boksers vechtend en rollend door de kamer.
Je weet dondersgoed dat Hari een teringhouding heeft die uitzonderlijk is, ook bij dergelijke persco's. Noem nog een K1 vechter dan die zo vervelend is? Ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:07 schreef static het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij zowat alle wegingen en persconferenties bij 'grote' persconferenties. Nog niet zo lang geleden gingen twee Britse boksers vechtend en rollend door de kamer.
Ja, ik vind van wel. Ten eerste is die Ruud dus een ordinaire vreemdganger (dus een foute man, vind ik) en i.p.v. bij hem weg te gaan, gaat ze zelf vreemd met een agressieveling. Over die agressieveling maar niet te spreken. Met alle respect, maar ze heeft kinderen en is 'volwassen', waarom ben je dan zo labiel om je in te laten met dat soort types, het te accepteren en het te verdedigen? Leuk voor de kinderen zeg, deze situatie en zo'n labiele moeder. Ben blij dat ik niet zo'n moeder heb.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, haar tweede relatie in 16 jaar, en "alweer" een foute man, alsof ze ze verzamelt.
Verdomd kleine verzameling.
ben het er wel mee eens dat het allemaal nogal puberaal aandoet ja. niet echt als een volwassen moeder zeg maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Ten eerste is die Ruud dus een ordinaire vreemdganger (dus een foute man, vind ik) en i.p.v. bij hem weg te gaan, gaat ze zelf vreemd met een agressieveling. Over die agressieveling maar niet te spreken. Met alle respect, maar ze heeft kinderen en is 'volwassen', waarom ben je dan zo labiel om je in te laten met dat soort types, het te accepteren en het te verdedigen? Leuk voor de kinderen zeg, deze situatie en zo'n labiele moeder. Ben blij dat ik niet zo'n moeder heb.![]()
Ik dacht altijd dat dat 'brawling'-spelletjes enkel tijdens die persmomenten plaatsvonden, en meer een gebbetje waren. Maar dat gaat achter de schermen dus door? En serieus ook?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:07 schreef static het volgende:
Dat zijn ook meer gebbetjes. Kijk naar gasten als Schildt, Bonsjaky, Le Banner, Graham, Overeem etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat 'brawling'-spelletjes enkel tijdens die persmomenten plaatsvonden, en meer een gebbetje waren. Maar dat gaat achter de schermen dus door? En serieus ook?
Ik zie hem nu voor het eerst op bewegend beeld, het is idd geen lelijke man. Goed lijf ook, ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zijn ook meer gebbetjes. Kijk naar gasten als Schildt, Bonsjaky, Le Banner, Graham, Overeem etc
Allemaal gewoon gasten die normaal omgaan met elkaar, met de sport ed
Totaal onvergelijkbaar met het irritante kut-marokkanen-gedrag van Hari, zoals op dat filmpje uitstekend te zien is.
Is hier ook te zien trouwens
Kijk hoe Hari doet en hoe Overeem doet.
zie hem nu ook 'bewegend' voor het eerst maar ik vind hem juist totaal onaantrekkelijk, beetje eng juist. zonder de groep te willen beledigen maar dit is nu typisch zo'n vent zoals ik mij een kickbokser voorstel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu voor het eerst op bewegend beeld, het is idd geen lelijke man. Goed lijf ook, ja.
Nou ja het is mijn type ook niet, maar als ik aan Ruud denk en dat Stellemans van donkere types houdt, dan is dit idd wel een prima catch. Lijf vind ik wel lekker, 2 meter en in shapequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zie hem nu ook 'bewegend' voor het eerst maar ik vind hem juist totaal onaantrekkelijk, beetje eng juist. zonder de groep te willen beledigen maar dit is nu typisch zo'n vent zoals ik mij een kickbokser voorstel.
Precies met een doorsnee marokkanenhoofd, dat soort koppen zie je al zo vaak in het straatbeeld alleen is hij wat groter uitgevallen dan de gemiddelde marokkaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zie hem nu ook 'bewegend' voor het eerst maar ik vind hem juist totaal onaantrekkelijk, beetje eng juist. zonder de groep te willen beledigen maar dit is nu typisch zo'n vent zoals ik mij een kickbokser voorstel.
Afgezien van mijn idee dat Badr best schuldig kan zijn vind ik het inderdaad opmerkelijk hoe de politie hiermee lijkt om te gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef Rachilda het volgende:
van telegraaf.nl :
vr 13 jul 2012, 12:14
Badr Hari doet aangifte tegen politie AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari heeft aangifte gedaan tegen het team van de politie Amsterdam dat onderzoek doet naar een ernstige mishandeling tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Dat laat zijn advocaat Bénédicte Ficq vrijdag weten.
Ficq vermoedt dat er „een open communicatieve verbinding” bestaat tussen het onderzoeksteam en De Telegraaf. De krant berichtte de afgelopen dagen uitvoerig over de mishandeling en het onderzoek. De raadsvrouw vindt dat verdacht. „Het verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim.
Daarom is aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie en is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche.”
Zaterdag vond in een van de skyboxen in de ArenA een vechtpartij plaats, waarbij een 38-jarige man ernstig letsel opliep. De 27-jarige kickbokskampioen was ook in de skybox aanwezig. De politie onderzoekt onder meer kleding van Hari om te beoordelen of hij op enige manier betrokken was bij de knokpartij. Vooralsnog is hij noch als verdachte noch als getuige aangemerkt in het onderzoek.
quote:
Ruud is dan ook 50, maar ziet er nog goed uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja het is mijn type ook niet, maar als ik aan Ruud denk en dat Stellemans van donkere types houdt, dan is dit idd wel een prima catch. Lijf vind ik wel lekker, 2 meter en in shape
Als je zou lezen zie je dat ik niet alleen op K1 doel, ook op boksen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat Hari een teringhouding heeft die uitzonderlijk is, ook bij dergelijke persco's. Noem nog een K1 vechter dan die zo vervelend is? Ik ken ze niet.
Nee hoor, Die_Hofstadtgrupp wil het graag alleen op K1/Kickboksen betrekken, maar er zijn genoeg voorbeelden, zoals eerder gemeld een paar maanden geleden waar men met gebroken glazen en weet ik veel wat tekeer ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat 'brawling'-spelletjes enkel tijdens die persmomenten plaatsvonden, en meer een gebbetje waren. Maar dat gaat achter de schermen dus door? En serieus ook?
Hoeven we niet mee te wachten hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:06 schreef Poeke het volgende:
Die mag in de volgende keer in de OP worden toegevoegd.
En dat glazengevecht is dan serieus? Of doen ze een Krabbétje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:52 schreef static het volgende:
Nee hoor, Die_Hofstadtgrupp wil het graag alleen op K1/Kickboksen betrekken, maar er zijn genoeg voorbeelden, zoals eerder gemeld een paar maanden geleden waar men met gebroken glazen en weet ik veel wat tekeer ging.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef static het volgende:
[..]
Hoeven we niet mee te wachten hoor.
Edit: hij staat er al.
Geweldigquote:
Ik moet zeggen, hij is erg leuk bedacht. Die naam, 'stompertjes' vond ik vooral leuk gevonden.quote:
Geweldig.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef static het volgende:
[..]
Hoeven we niet mee te wachten hoor.
Edit: hij staat er al.
Smaad?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:31 schreef Leandra het volgende:
Waarom moet Badr de politie Amsterdam aanklagen wegens lekken over het onderzoek als hij er zoals hij zelf zegt "niets mee te maken heeft"??
Als hij gewoon een toevallige aanwezige heeft, dan maakt het lekken toch niets uit, want een onschuldige heeft geen last van lekken. Alleen de daders hebben last van het lekken van informatie.
Misschien het feit dat ze de handdoek hebben gevonden?!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:31 schreef Leandra het volgende:
Waarom moet Badr de politie Amsterdam aanklagen wegens lekken over het onderzoek als hij er zoals hij zelf zegt "niets mee te maken heeft"??
Als hij gewoon een toevallige aanwezige heeft, dan maakt het lekken toch niets uit, want een onschuldige heeft geen last van lekken. Alleen de daders hebben last van het lekken van informatie.
Ja, ik zie het vaak genoeg. Meestal zeggen ze dan ook dat iemand nog een verdachte is. In deze zaak volgens mij nog niet eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Smaad?
Hoewel ik het inderdaad vreemd vind. Maakt het alleen maar verdachter allemaal.
En volgens mij benadert de politie wel vaker media als dat in het belang is van het onderzoek toch?
Tuurlijk is die theedoek gevonden, waar glaswerk is zijn theedoeken...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien het feit dat ze de handdoek hebben gevonden?!
Badr heeft de handdoek vast in de ring gegooid.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is die theedoek gevonden, waar glaswerk is zijn theedoeken...
Het zou pas echt verdacht zijn als ze die theedoek niet (in de Arena) hadden gevonden.
Ik vind het behoorijk stom van Ficq dat ze de aandacht er door een aangifte nog een keer op richt.
Hihi ja, liefde warm en groots noemen na 1, 2 maand(en)...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:52 schreef Livra het volgende:
Wat een tegenslag voor Estelle. Gelukkig is hun liefde 'warm en groots' anders zou hun relatie dit nooit overleven...
Die hangt volgens mij naar de linker zijkant, waar je die sportschoen ziet. Tenminste zo zie ik het.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar is de de voet van die kerel op plaatje 2?
Estelle heeft dit echt wel geweten; ze komt ook uit Amsterdam en aangezien er zoveel incidenten zijn geweest (en dus mensen die praten) mag je ervan uitgaan dat ze zijn reputatie kende.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:53 schreef MightyMightyM het volgende:
Estelle blijft zo stil. Dat maakt he toch aannemelijk dat ze meer weet en niet voor zijn onschuld durft te pleiten, omdat die later weerlegd zou kunnen worden.
als blijkt dat hij het gedaan heeft dan betekent dat volgens mij dat hij zijn emoties totaal niet onder controle heeftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Estelle heeft dit echt wel geweten; ze komt ook uit Amsterdam en aangezien er zoveel incidenten zijn geweest (en dus mensen die praten) mag je ervan uitgaan dat ze zijn reputatie kende.
Wat ik me intussen wel afvraag: hoe dom is die Badr Hari precies, om uitgerekend in de draaikolk van zijn eigen charmeoffensief compleet door het lint te gaan?
herstel : Koenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:57 schreef eskil het volgende:
Maar wat moet hem dan getriggerd hebben, als die Evert helemaal niets gezegd heeft?
Yep, een tikkende tijdbomquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Hij keek smalend naar me terwijl ik Stel's blonde lokken streelde.
Hij knipoogde naar Stel.
Hij knipoogde naar mij.
Heb je die lelijke kop wel eens goed bekeken?
Take your pick.
Omdat dit zinloos is met getuigen die het ergste vrezen en dus niet behulpzaam durven zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:15 schreef Rachilda het volgende:
Ik snap ff iets niet....
We zijn nu een week verder, is inmiddels nog niet onderzocht of er wel of geen belastende sporen op de theedoek zitten?????
Daarnaast is de politie op zoek (geweest) naar getuigen. De politie weet dat Estelle en Badr in de betreffende skybox zijn geweest, waarom roept de politie Estelle en Badr dan niet op als getuigen als de politie zo naarstig op zoek is naar getuigen?????
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef proud_mami het volgende:
Uit het andere topic in Nieuws en achtergronden:
Kickbokser Badr Hari wordt er niet alleen van beschuldigd dat hij een week geleden zakenman Koen Everink zwaar heeft mishandeld in een skybox bij dancefeest Sensation in de Arena. Volgens betrokkenen en getuigen sloeg hij ook in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo wild om zich heen.
Medeoprichter Jeroen van den Berg van Air zegt dat Hari (27) hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren door de drukte een hand op Hari's schouder gelegd.
'Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker,' zegt Van den Berg. 'Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.'
Na de zware mishandeling, vorig jaar juli, spraken de uitbaters van Air met Hari af dat ze geen aangifte zouden doen als de kickbokser wegbleef.
'We waren als de dood dat nog ergere ongelukken zouden gebeuren en ik heb nu eenmaal weinig vertrouwen in justitie,' verklaart Van den Berg de keuze. 'Het laatste wat je wilt, is dat iemand uit woede over een aangifte een brandbom naar je club gooit of klanten te grazen neemt.' Nu zijn vriend Everink in elkaar is geslagen, vertelt Van den Berg zijn verhaal.
Vrijdag 18 mei dit jaar heeft Hari volgens ingewijden in het Amsterdamse nachtleven bovendien een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit 'een groepje negers'.
Lees vandaag meer in Het Parool.
(Door: Paul Vugts)
http://www.parool.nl/paro(...)s-om-zich-heen.dhtml
zaterdag 14 juli 2012 @ 12:12 • 186
Dr_Strangelove
Die twee bovengenoemde incidenten komen in de papieren editie van Het Parool uitgebreider aan bod. Het hele artikel is wat lang om te posten:
Air, juli 2011In juli 2011 staat Hari volgens getuigen rustig aan de bar van club Air in de Amstelstraat. Jeroen van den Berg, medeoprichter, leidt een buitenlands gezelschap door de bomvolle club, om zijn gasten backstage te laten kijken bij de dj. Als ze zich een weg banen door de drukte legt iemand uit het groepje een hand op de schouder van Hari, die met twee drankjes in zijn handen staat, zegt een getuige. Hari draait zich om en schreeuwt: "Wat moet jij?!"Van den Berg vraagt wat er aan de hand is. "Hari is meteen door het dolle heen. 'Wie denk je dat je bent', roept ie, of iets dergelijks. Ik denk: oh god, daar hebben we er weer eentje, helemaal onder de drugs", zegt Van den Berg."Ik zeg: weet je, ik haal de beveiliging". Dan gaat het snel. "Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker. Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mij tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw."Van de Berg 'wordt woest' en gaat de kickbokser achterna. "Zodra hij me ziet, komt hij me tegemoet, ineens vriendelijk. 'Hé, ik zocht jou, wat gebeurde net? Kreeg je klappen?' Ik zeg: 'Doe niet zo idioot man, jij was het zelf!' Ineens verandert hij wéér en begint te gillen over respect en zo. De portiers lopen weg, de helden, en laten mij kop aan kop met Hari staan - zoals op camerabeelden is te zien. Mensen schreeuwen: 'Ga weg, hij is een moordmachine!'"Nadien spreken de uitbaters van Air met Hari af geen aangifte te zullen doen als de kickbokser wegblijft uit de club. "We waren als de dood dat er nog ergere ongelukken zouden gebeuren en ik heb weinig vertrouwen in justitie," verklaart Van den Berg. Volgens getuigen komt Hari nog één keer aan de deur, in gezelschap van 'zijn soldaatjes', zoals ze Hari's entourage noemen. Ze schoppen tegen de deur en spugen. De politie komt erbij en het groepje vertrekt.Van den Berg heeft altijd gezwegen over het voorval, maar nu hij ernaar wordt gevraagd in de week nadat zijn vriend Koen Everink in het ziekenhuis in is geschopt, vindt hij het 'genoeg geweest'. "Ik had met hem afgesproken niets naar buiten te brengen over de mishandeling, maar die Hari kijkt te veel films en is levensgevaarlijk. Ik geloof echt dat hij een zachte kant heeft, maar hij moet schizofreen zijn of zo. Die gek geeft zijn land en zijn sport een zeer slechte naam."Jimmy Woo, mei 2012Op vrijdagavond, 18 mei 2012, niet lang voor sluitingstijd, is Badr Hari met zijn jongere broer en twee vrienden in de Jimmy Woo, de nachtclub inde Korte Leidsedwarsstraat. Zelf gedraagt hij zich aanvankelijk rustig, vertellen ingewijden. Zijn broer, die in de club een reputatie als lastpak geniet, krijgt ruzie met iemand uit 'een groep negers' bij de bar. Badr Hari houdt zich afzijdig terwijl twee portiers de twee uit elkaar halen.Iets later lijkt Hari het incident te willen uitpraten. Op de verhoging niet ver van de entree lijken de rivaal van zijn broer en Hari rustig in gesprek, maar plotseling valt laatstgenoemde de man aan. Vanaf dan verschillen de lezingen van getuigen. Volgens de ene bron geeft Hari zijn rivaal een kopstoot en drukt hij hem een glas in zijn gezicht. Een ander zegt dat Hari twee klappen geeft en dat er een glas wordt gegooid - waarvan niet vaststaat of dat uit Hari's handen komt. De getroffene heeft flinke wonden in zijn gezicht, waaronder een snijwond in zijn oog.Hari loopt naar buiten, vertrekt de volgende dag naar zijn geliefde Marrakech, Marokko, en wint ruimt een week later in Spanje zijn eerste partij in de K1 - na een heel kort avontuur in de Verenigde Staten, waar hij dan net een vergeefse poging heeft gedaan profbokser te worden. Op het K1 Rising 2012 in Madrid 2012 verslaat de zwaargewicht na een slopend gevecht Anderson 'Braddock' Silva op punten.Direct na de vechtpartij in de Jimmy Woo vordert de politie de beelden van de bewakingscamera's. Het slachtoffer noch de club doet aangifte. Personeel van de Jimmy Woo maakt met de wijkagent, die een reputatie geniet als een ervaren en kordate kenner van de uitgaanswereld, de afspraak meteen te zullen bellen als Hari zich weer inde straat vertoont, hetgeen niet gebeurt.In de uitgaanswereld gaat het onbevestigde gerucht dat Hari dit keer 'de verkeerde' heeft gepakt en dat leden van de groep waarmee hij ruzie had nog diezelfde nacht bewapend in de buurt terugkeerden op zoek baar de kickbokser.Bron: Het Parool
Ik geloof inmiddels niet meer in zijn onschuld, die gast is volgens mij gewoon psychisch niet in orde, hij slaat domweg op tilt. Hij zal zich best charmant weten voor te doen, met name naar de dames maar het is echt een wandelende tijdbom. Dr. Jekyll and Mr. Hyde ten top.
ja..dat wordt de hele tijd geroepen, maar ik geloof dat "iedereen is bang"verhaal niet zo, natuurlijk zullen sommige mensen wellicht bang zijn, maar genoeg ook ook niet, als ik het had zien gebeuren, zou ik niet bang zijn om te getuigen, ik zou dan eerder bang zijn om niet te getuigen...want dan blijft hij immers vrij lopen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat dit zinloos is met getuigen die het ergste vrezen en dus niet behulpzaam durven zijn.
Omdat ze zelf ook wel weten dat ze getuigen niet kunnen beschermen en dat de crimineel nu eenmaal altijd aan het langste eind trekt ?
Omdat de mensen die nog niet wisten hoe gevaarlijk Badr is en dat nu inmiddels wél weten ?
Als het allemaal waar is wat er is gezegd dan kiest ze er toch bewust voor...als het waar is dat hij een van de daders is van het incident dan weet ze er toch van af, ze stond het er dan bij en keek er naar. En als hij op 18 mei van dit jaar ook voor trammelant heeft gezorgd in de Jimmy Woo, dan weet ze er toch ook van af, want toen had ze toch ook al een relatie met hem.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Estelle dit keer (of weer) op het verkeerde paard heeft gewed
Ja weetikveel of ze er vanaf wist, als dat zo is is ze écht heel dom en ook niet zo fris als ze ruiktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:09 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Als het allemaal waar is wat er is gezegd dan kiest ze er toch bewust voor...als het waar is dat hij een van de daders is van het incident dan weet ze er toch van af, ze stond het er dan bij en keek er naar. En als hij op 18 mei van dit jaar ook voor trammelant heeft gezorgd in de Jimmy Woo, dan weet ze er toch ook van af, want toen had ze toch ook al een relatie met hem.
Ik vind het in dat geval schandalig dat ze met hem op vakantie gaat en hem dus blijkbaar steunt, terwijl een man zwaar gewond in het ziekenhuis ligt.
Volgens mij heeft hij absoluut niet de zelfcontrole om het door het lint gaan te beheersen. Dat gebeurt gewoon.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Estelle heeft dit echt wel geweten; ze komt ook uit Amsterdam en aangezien er zoveel incidenten zijn geweest (en dus mensen die praten) mag je ervan uitgaan dat ze zijn reputatie kende.
Wat ik me intussen wel afvraag: hoe dom is die Badr Hari precies, om uitgerekend in de draaikolk van zijn eigen charmeoffensief compleet door het lint te gaan?
Maar waarom gaat Estelle dan wel met hem op vakantie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:30 schreef proud_mami het volgende:
Zou Estelle ook al deze verhalen lezen op vakantie? Ze heeft vast haar iPad 3 wel mee ... kan me niet voorstellen dat ze zich happy voelt bij al die verhalen. Maar misschien durft ze niets te zeggen nu ze alleen met hem op vakantie is. Wellicht verbreekt ze de relatie als ze terug in Nederland zijn maar misschien durft ze dat ook wel niet, kan me daar best wel iets bij voorstellen. Vooral als Badr die Koen echt mishandelt heeft en zij daar getuige van is geweest.
mee eensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:13 schreef Biogarde het volgende:
Ze zijn niet zozeer bang voor Hari, maar meer voor zijn 'soldaatjes'. Voor je het weet jagen ze je tent leeg op zaterdagavond. Week in, week uit en zit je als uitbater Euroshopper worteltjes uit pot te vreten de rest van het jaar.
Vraag me alleen af hoe lang het nog duurt voor hij tegen een koude loop aan loopt. Of dat die uit het niets tegen z'n slaap wordt gedrukt. Want dan kan gezien al die verhalen die steeds vaker naar buiten komen, nooit lang meer duren.
Weinig vetrouwen in justitie en ik geef ze geen ongelijk. Wel dapper als je je verhaal durft te doen met naam en al.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:22 schreef eskil het volgende:
Die Jeroen van den Berg van de AIr en die mensen van Jimmy Woo, die nu wel praten kunnen toch alsnog aangifte bij de politie doen?!
Dat zie ik echt niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:30 schreef proud_mami het volgende:
Zou Estelle ook al deze verhalen lezen op vakantie? Ze heeft vast haar iPad 3 wel mee ... kan me niet voorstellen dat ze zich happy voelt bij al die verhalen. Maar misschien durft ze niets te zeggen nu ze alleen met hem op vakantie is. Wellicht verbreekt ze de relatie als ze terug in Nederland zijn maar misschien durft ze dat ook wel niet, kan me daar best wel iets bij voorstellen. Vooral als Badr die Koen echt mishandelt heeft en zij daar getuige van is geweest.
Ik denk op de 1 of andere manier niet dat hij vrouwen slaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:30 schreef proud_mami het volgende:
Naja, ze wil oud met hem worden, ik wens haar veel succesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:59 schreef eskil het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Estelle met deze man verder zal gaan. Gaat haar eigen reputatie ( voor zover) ook naar de haaien.Zo'n kerel wil je toch niet en al zeker niet als stiefvader voor je kinderen!
Dit. Deze gate begon hilarisch, maar nu wordt het toch echt niet meer leuk....aangezien er ook kinderen bij zijn betrokken en slachtoffers van extreem geweld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:59 schreef eskil het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Estelle met deze man verder zal gaan. Gaat haar eigen reputatie ( voor zover) ook naar de haaien.Zo'n kerel wil je toch niet en al zeker niet als stiefvader voor je kinderen!
Oja, ik was even vergeten, haar liefde is warm en grootsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, ze wil oud met hem worden, ik wens haar veel succes
Er zijn misschien mensen die teveel films hebben gezien, maar jij hebt er echt veel te weinig gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja..dat wordt de hele tijd geroepen, maar ik geloof dat "iedereen is bang"verhaal niet zo, natuurlijk zullen sommige mensen wellicht bang zijn, maar genoeg ook ook niet, als ik het had zien gebeuren, zou ik niet bang zijn om te getuigen, ik zou dan eerder bang zijn om niet te getuigen...want dan blijft hij immers vrij lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |