Afgezien van mijn idee dat Badr best schuldig kan zijn vind ik het inderdaad opmerkelijk hoe de politie hiermee lijkt om te gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef Rachilda het volgende:
van telegraaf.nl :
vr 13 jul 2012, 12:14
Badr Hari doet aangifte tegen politie AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari heeft aangifte gedaan tegen het team van de politie Amsterdam dat onderzoek doet naar een ernstige mishandeling tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Dat laat zijn advocaat Bénédicte Ficq vrijdag weten.
Ficq vermoedt dat er „een open communicatieve verbinding” bestaat tussen het onderzoeksteam en De Telegraaf. De krant berichtte de afgelopen dagen uitvoerig over de mishandeling en het onderzoek. De raadsvrouw vindt dat verdacht. „Het verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim.
Daarom is aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie en is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche.”
Zaterdag vond in een van de skyboxen in de ArenA een vechtpartij plaats, waarbij een 38-jarige man ernstig letsel opliep. De 27-jarige kickbokskampioen was ook in de skybox aanwezig. De politie onderzoekt onder meer kleding van Hari om te beoordelen of hij op enige manier betrokken was bij de knokpartij. Vooralsnog is hij noch als verdachte noch als getuige aangemerkt in het onderzoek.
quote:
Ruud is dan ook 50, maar ziet er nog goed uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja het is mijn type ook niet, maar als ik aan Ruud denk en dat Stellemans van donkere types houdt, dan is dit idd wel een prima catch. Lijf vind ik wel lekker, 2 meter en in shape
Als je zou lezen zie je dat ik niet alleen op K1 doel, ook op boksen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat Hari een teringhouding heeft die uitzonderlijk is, ook bij dergelijke persco's. Noem nog een K1 vechter dan die zo vervelend is? Ik ken ze niet.
Nee hoor, Die_Hofstadtgrupp wil het graag alleen op K1/Kickboksen betrekken, maar er zijn genoeg voorbeelden, zoals eerder gemeld een paar maanden geleden waar men met gebroken glazen en weet ik veel wat tekeer ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat 'brawling'-spelletjes enkel tijdens die persmomenten plaatsvonden, en meer een gebbetje waren. Maar dat gaat achter de schermen dus door? En serieus ook?
Hoeven we niet mee te wachten hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:06 schreef Poeke het volgende:
Die mag in de volgende keer in de OP worden toegevoegd.
En dat glazengevecht is dan serieus? Of doen ze een Krabbétje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:52 schreef static het volgende:
Nee hoor, Die_Hofstadtgrupp wil het graag alleen op K1/Kickboksen betrekken, maar er zijn genoeg voorbeelden, zoals eerder gemeld een paar maanden geleden waar men met gebroken glazen en weet ik veel wat tekeer ging.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef static het volgende:
[..]
Hoeven we niet mee te wachten hoor.
Edit: hij staat er al.
Geweldigquote:
Ik moet zeggen, hij is erg leuk bedacht. Die naam, 'stompertjes' vond ik vooral leuk gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |