http://www.nu.nl/achterkl(...)e-met-badr-hari.htmlquote:Een bericht uit gelukkiger tijden (uit de Beau Monde)
Estelle Gullit hoopt op lange relatie met Badr Hari
AMSTERDAM – Estelle Gullit zegt dat het de bedoeling is dat ze samen met Badr Hari heel lang en gelukkig wordt. "De liefde die we voelen is warm en groots."
"En ja, ik hoop dat die liefde lang zal duren", zegt Estelle in de Beau Monde.
De 34-jarige socialite benadrukt nogmaals dat Badr haar niet van Ruud heeft afgepakt. "Dat zou onrechtvaardig zijn naar Badr. Verliefd word je niet op een ander als je in een warm en gelukkig huwelijk zit."
Estelle is teleurgesteld dat Ruud de indruk wilde wekken dat Badr de reden voor de scheiding is. "Maar ik weet ook: als je in een huwelijksconflict staat, kunnen emoties de overhand krijgen. Dat neem ik Ruud niet kwalijk."
Wereldkundig
Ook overviel het Estelle dat Ruud de scheiding via de media wereldkundig had gemaakt. "Ik moest het ook in alle haast aan Max (dochter, red.) vertellen, die wist nog van niks."
Het feit dat Estelle verliefd is geworden op Badr, heeft hem boos gemaakt, zegt ze."Daarom is er niets terecht gekomen van mijn intentie om het samen aan de kinderen te vertellen."
Die beenbreuken kwamen toch omdat iemand erop was gesprongen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Badjas zo hard geslagen heeft, moet je dat aan zijn vuisten kunnen zien.
Wachten op de vakantiekieken dus!
Trappen is toch meer zijn stylo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Ruud slim is laat hij die kids nooit meer terug naar Estelle gaan. Met dr mongool.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Ondertussen op Ibiza...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... probeert Ruud te infiltreren in de Marokkaanse gemeenschap.
Die theedoek had hij om zijn hand om zijn eigen wonden te stelpen of om het bloed van zijn slachtoffer van zijn handen te halen, neem ik aan.quote:
Hij traint non-stop.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat zijn handjes na een robbertje in de ring ook niet op die van Wibi Soerjadi lijken hoor.quote:
Daarom zeggen eventuele beschadigingen aan zijn knokkels dan ook niets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn handjes na een robbertje in de ring ook niet op die van Wibi Soerjadi lijken hoor.
Ja dat begrijp ik. Anders moet ze weer op zoek naar een nieuw suikeroompjequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-met-badr-hari.html
O zo bedoel je!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom zeggen eventuele beschadigingen aan zijn knokkels dan ook niets.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die theedoek had hij om zijn hand om zijn eigen wonden te stelpen of om het bloed van zijn slachtoffer van zijn handen te halen, neem ik aan.
In beide gevallen heeft hij dan klappen uitgedeeld.
/forensische wetenschap van de koude grond.
Daar zeggen ze dat hij met Estelle in Marokko zit. Goed voor z'n ego.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Theedoek Badr Hari gevonden
http://www.crimesite.nl/c(...)r-hari-gevonden.html
[ afbeelding ]
Kijk ook hoe hij op de stoel hangt en tegen Graham doet. Badr ging ko in die wedstrijd trouwens.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:53 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Badr toen ie net kwam kijken als aso op een persco. Typische opgefokte mocro. En staatmongool die zich totaal geen houding weet te geven. Die jongen moet gewoon eens de verkeerde tegenkomen die hem ook half invalide schopt. Alistair Overeem bv.
hopla!~quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Theedoek Badr Hari gevonden
http://www.crimesite.nl/c(...)r-hari-gevonden.html
[ afbeelding ]
quote:Steeds meer bewijs in zaak Badr Hari
Nieuws - Geweld
DONDERDAG 12 JULI 2012 10:33
Er komen steeds meer getuigen en technische bewijzen boven water in de zaak van de mishandeling van zakenman Koen Everink in Arena Skybox 233. De politie zou inmiddels de theedoek hebben gevonden waarmee Badr beweert glazen te hebben afgedroogd, maar die volgens de Crimesite-getuige stevig om de hand van Badr zat gewikkeld (en blauw geblokt was). Bij onze redactie meldden zich de afgelopen dagen opnieuw mensen die iets gezien hebben.
Crimesite sprak de afgelopen dagen getuigen, waaronder een beveiliger, die een dek hoger aan het werk was. 'Ik stond één level hoger en ik hoorde in mijn portofoon dat er iemand met een gebroken enkel was en veel bloed en dat er direct een ambulance moest komen. Ik hoefde maar één trap naar beneden dus ik ben gelijk naar beneden gerend. De man die inelkaar geslagen was zat op een kruk. Hij zat heel verdwaasd om zich heen te kijken. 'Ik begrijp dit niet, ik begrijp dit niet. Ik heb niks gedaan. Ik zat op de WC en kom naar buiten en ik word door twee mannen in elkaar geslagen en in elkaar geschopt en ik heb helemaal niks gedaan.'
(..) 'Er was een meisje die daar in die lounge in de horeca werkte. Zij heeft die twee mannen gezien. Ik heb gezegd dat ze met de politie moet gaan praten. Als je daar een hele avond bent, dat je wel weet wie Badr Hari is. Ik heb niet van haar gehoord dat ze was gevraagd om even weg te gaan.'
Dat er twee mannen betrokken bij waren wordt ook door een andere bron bevestigd, die zich bij Crimesite heeft gemeld: 'Een negroide man met een paardenstaart en een man die er Turks uit zag'. Aan de hand van camerabeelden van de gang van de skybox krijgt de politie steeds meer zicht op wie nu wel of niet in de ruimte aanwezig waren. In een later stadium wordt besloten of wellicht videobeelden van vluchtende daders worden prijsgegeven.
Volgens de Telegraaf is de situatie van Koen Everink na zijn mishandeling nog altijd ernstig, maar licht verbeterd. Hij heeft inmiddels een aantal keren kort met de recherche gesproken en informatie verstrekt. De topman van een reisonderneming zou opnieuw de beschuldigende vinger naar Badr Hari hebben gewezen.
Het rechercheteam van de politie meldt vanmiddag dringend op zoek te zijn naar meer getuigen. Iedereen die tijdens die bewuste avond in of rond de Arena Skybox 233 is geweest wordt verzocht contact op te nemen met de politie. Daarnaast is de politie op zoek naar mensen die informatie hebben over het incident. Mogelijk hebben mensen video- en beeldmateriaal van de mishandeling of van de periode voorafgaand aan en/of na afloop van de mishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |