Owja krijgt GGMM ook doodsbedreigingenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh anders kankerde hij wil op dm´s
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja krijgt GGMM ook doodsbedreigingen
Enige die dat doet is Roffaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul niet manquote:
Ik ook. Dacht je werkelijk dat 1 plaatje een ban van 6 weken oplevert? Yvonne heeft zelfs overwogen haar positie neer te leggenquote:
Ik kies maar eieren voor mijn geld.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
crewbash. Kijk maar uit, ik heb macht op het internet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over hem maar niet uiten anders krijg ik weer een ban.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul niet man
Hij heeft die dm's doorgestuurd aan mij in een screenshot
Zijn ggmm bash alarm ging afquote:
Niet netjes van je gast, ook leipen hebben een plekje op Fok! Je had hem gewoon naar het PSV-topic kunnen sturen...quote:
Ga dan niet lullen dat ie je met de dood bedreigde of wat dan ookquote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over hem maar niet uiten anders krijg ik weer een ban.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet netjes van je gast, ook leipen hebben een plekje op Fok! Je had hem gewoon naar het PSV-topic kunnen sturen...
Hoe gaat het op FM?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ga zo in bed liggen heur. nog even wachten
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga dan niet lullen dat ie je met de dood bedreigde of wat dan ook
Heb jij eigenlijk een smartphone 422? Dan hoeft je bed je postcount zelfs niet meer te beperkenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ga zo in bed liggen heur. nog even wachten
is kapoet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een smartphone 422? Dan hoeft je bed je postcount zelfs niet meer te beperken
Je begon zelf over een vbl-sc meetquote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.
Gastquote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je begon zelf over een vbl-sc meet
Ik heb die dm's toch gelezenquote:
ik vind het apart.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het erg of vervelend dat ik je smileykeuze niet geheel kan plaatsen?
Ja.. dan weet je toch dat hij tegen mij begon te praten? Of heeft hij niet alles gepost?quote:
Ook datquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.
Die jongen is aan het trollen en je komt zelf met een vbl-meet aanquote:Op maandag 9 juli 2012 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja.. dan weet je toch dat hij tegen mij begon te praten? Of heeft hij niet alles gepost?
+ foetushoudingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten Steven met de dood te bedreigen.
Heb het nooit over een VBL-meet gehad?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen is aan het trollen en je komt zelf met een vbl-meet aan
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
Ga slapen. Echt.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ik het zie als een dreig DM naar mij, betekend niet dat ik er wakker van lig? Het is een feit dat hij dreigt meer niet. Maar waar praten we over?quote:
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik het zie als een dreig DM naar mij, betekend niet dat ik er wakker van lig?
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik het zie als een dreig DM naar mij, betekend niet dat ik er wakker van lig?
Ik wel, geef die boksquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.
Misschien had je zijn hamburger foutief gebakken en dat moet je nu met de dood bekopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien had je zijn hamburger foutief gebakken en dat moet je nu met de dood bekopen.
Dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien had je zijn hamburger foutief gebakken en dat moet je nu met de dood bekopen.
Sowieso vond ik jou altijd al een van de betere users in vbl.quote:
GGMM weet dat ik altijd goede naamtopics voor hem hebquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM mocht Steven mij aangegeven het was een uit de hand gelopen grapje ik hoop dat mijn nederige excuses strafvermindering zal opleveren.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
TS had gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met mij?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso vond ik jou altijd al een van de betere users in vbl.
Wou je nog mod worden?
jaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wou je nog mod worden?
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wou je nog mod worden?
Nou en, sommige waarheden moet je niet uitspreken.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden steunen elkaar door Madame_Paon en dun
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geo moet terugkomenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk oude DM's lezen. Toen deden sommige nog aardig en nu doen ze dom tegen mij
Sorry deev.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk oude DM's lezen. Toen deden sommige nog aardig en nu doen ze dom tegen mij
Dit is de leukste grap die hij gemaakt heeft sinds die 'mag ik in het middenlopen'.quote:
Ik weet iig zeker dat je het niet over mij hebt, ik heb nooit aardig tegen jou gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lol hele DM gesprekken met DV over eindexamens. Like wtf. Wel tof dat ik haar account mocht lenen
Eigenlijk welquote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je het niet over mij hebt, ik heb nooit aardig tegen jou gedaan.
Zal ik doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is al goed. Wel net als Smoofie elke avond even bellen he tijdens je afwezigheid
Die heb ik gemist ...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de leukste grap die hij gemaakt heeft sinds die 'mag ik in het middenlopen'.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lol hele DM gesprekken met DV over eindexamens. Like wtf. Wel tof dat ik haar account mocht lenen
GGMM wil zijn DM's gezellig teruglezen... alles is van ajacied422quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je het niet over mij hebt, ik heb nooit aardig tegen jou gedaan.
Ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Die heb ik gemist ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |