Juist wel. De mijne maken tenminste wat los terwijl het posten van willekeurige sletjes enkel ergernis oplevertquote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in
DM gewoon doorsturen naar een FA.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is trouwens een grotemensenfilm actrice eens kijken of ze talent heeft.
[ afbeelding ]
Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.quote:
Wel naar anderequote:
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.
Waar zie je dat dan?quote:
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik vraag het maarBlijkbaar weet jij iets wat ik niet weet.
Ben je dat echtquote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie schijnt ook mijn foto's op Fok! rond te sturen.
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoor
Was meer een vraagquote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?
Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf
idd, wat is dan het probleem hierquote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was meer een vraag
En dat is al meer dan 2 maanden terug man
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?
Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.
Heb niet gezegd van wie ik ze heb ontvangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.
Dat je ze nu nog doorstuurtquote:
Dat je weet dat het tegen zijn zin is. Is gewoon banwaardig hoor.quote:
okequote:
Ze was niet aanwezig op de afgesproken locatie en Smoofie liet het al eerder afweten.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik mis weer eens achtergrondinfo om mee te kletsen.
Konijn hoe was de date? :p
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Je sluit mijn topic. Ipv dat je mij probeert te helpen naar een ander subforum te gaan kap je het af.<br/><br/>Trieste internetheld, ben je trots dat je en beetje macht op internet hebt wat je thuis tekort komt, en oja dit mag niet gezegd worden want nu ga je deze account bannen oeioeioei ik zal er vast geen 5 andere aanmaken op een ander ip adres. <br/><br/>Achterlijke klaplul
No spang: ik stuur haar volgende week op en neer met een koffertje vanuit de Dominicaanse Republiek...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze was niet aanwezig op de afgesproken locatie en Smoofie liet het al eerder afweten.
Die post ik net spuit11quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat sluit je mijn topic achterlijke klaplul
crewbash. Kijk maar uit, ik heb macht op het internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat sluit je mijn topic achterlijke klaplul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |