abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113953615
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in :')
Juist wel. De mijne maken tenminste wat los terwijl het posten van willekeurige sletjes enkel ergernis oplevert
  Forum Admin maandag 9 juli 2012 @ 00:27:22 #152
35723 crew  GGMM
pi_113953621
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.
DM gewoon doorsturen naar een FA.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113953622
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Post eens een cactus LR.
Doe niet, want hij doet het echt. :') dan hebben we geen A4lf, Smoof en LR meer.
★★★
pi_113953632
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Deze is al beter

[ afbeelding ]
Die is mooi ja, maar zonder makeup is het vast 10x minder.. Maar lichaam compenseert dus ^O^
pi_113953645
Dit is trouwens een grotemensenfilm actrice eens kijken of ze talent heeft.
pi_113953649
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

DM gewoon doorsturen naar een FA.
Ik heb niks geDMed naar Caland?
  maandag 9 juli 2012 @ 00:28:33 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113953656
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is trouwens een grotemensenfilm actrice eens kijken of ze talent heeft.
[ afbeelding ]
_O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113953658
Fawaka dan?
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 9 juli 2012 @ 00:28:43 #159
35723 crew  GGMM
pi_113953662
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik heb niks geDMed naar Caland?
Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113953666
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik heb niks geDMed naar Caland?
Wel naar andere
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 9 juli 2012 @ 00:29:06 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113953671
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik heb niks geDMed naar Caland?
Dat suggereer ik ook nergens. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113953672
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.
Bepaal ik zelf wel
pi_113953677
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wel naar andere
Ben je nu DMs aan het openbaren?
pi_113953684
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben je nu DMs aan het openbaren?
Waar zie je dat dan?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113953695
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Waar zie je dat dan?
Nee ik vraag het maar :) Blijkbaar weet jij iets wat ik niet weet.
pi_113953717
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nee ik vraag het maar :) Blijkbaar weet jij iets wat ik niet weet.
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113953739
Smoofie schijnt ook mijn foto's op Fok! rond te sturen.
pi_113953748
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie schijnt ook mijn foto's op Fok! rond te sturen.
Ben je dat echt :o
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113953749
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoor
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?

Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf ^O^
pi_113953759
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben je dat echt :o
:{ Naar het schijnt.
pi_113953771
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?

Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf ^O^
Was meer een vraag
En dat is al meer dan 2 maanden terug man
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113953772
pi_113953787
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Was meer een vraag
En dat is al meer dan 2 maanden terug man
idd, wat is dan het probleem hier :')
  maandag 9 juli 2012 @ 00:32:36 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113953789
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?

Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf ^O^
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113953796
Ik mis weer eens achtergrondinfo om mee te kletsen.

Konijn hoe was de date? O+
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')