Juist wel. De mijne maken tenminste wat los terwijl het posten van willekeurige sletjes enkel ergernis oplevertquote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in
DM gewoon doorsturen naar een FA.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is trouwens een grotemensenfilm actrice eens kijken of ze talent heeft.
[ afbeelding ]
Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.quote:
Wel naar anderequote:
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.
Waar zie je dat dan?quote:
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik vraag het maarBlijkbaar weet jij iets wat ik niet weet.
Ben je dat echtquote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie schijnt ook mijn foto's op Fok! rond te sturen.
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoor
Was meer een vraagquote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?
Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf
idd, wat is dan het probleem hierquote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was meer een vraag
En dat is al meer dan 2 maanden terug man
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?
Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |