Had die foto nog niet gezien tot 1 minuut geleden.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die geen leuke persoonlijkheid hebben, die hebben het nog steeds over die foto's omdat dat het enige is waarmee ze grappig kunnen zijn.
Het begint een beetje oud te worden overigensquote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die geen leuke persoonlijkheid hebben, die hebben het nog steeds over die foto's omdat dat het enige is waarmee ze grappig kunnen zijn.
Oh, dan ben jij een uitzondering.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had die foto nog niet gezien tot 1 minuut geleden.
Hey haten is betere posten..quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet doet me een beetje teveel denken aan een boerinnetje uit Noord Brazilië die hebben ook allemaal van die ronde koppen met haar waar het niet hoort, zij is er wel een betere uitvoering van dat wel, qua lichaam wel een ruime voldoende
Dat zeg ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het begint een beetje oud te worden overigens
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 515 Ajacied422
02. 357 Voorschrift
03. 281 stevenmac26
03. 281 Mexicanobakker
05. 278 von_Preussen
06. 247 Rezania
07. 240 ACT-F
08. 239 robdriessen
09. 234 marcodej
10. 227 wietparkiet
Niet, jij kwam met heel iets andersquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Over welke foto hebben jullie het trouwens?
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed inquote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Over welke foto hebben jullie het trouwens?
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Over welke foto hebben jullie het trouwens?
Deze is al beterquote:Op maandag 9 juli 2012 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey haten is betere posten..
Dus------------->>>>>>>>>
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Over welke foto hebben jullie het trouwens?
Ah joh laat gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |