Jij dacht dat de term geitenneuker een scheldwoord wasquote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke verkrachting. Ezel vastbinden en 1 voor 1 gaan die jongeren die Ezel neuken. Wat is dit voor een cultuur
Euh... ja? Die kinderen moeten vanaf 8 jarige leeftijd tot hun 18 jarige leeftijd ezelsneuken. WTF man.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij dacht dat de term geitenneuker een scheldwoord was
Hoeft niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... ja? Die kinderen moeten vanaf 8 jarige leeftijd tot hun 18 jarige leeftijd ezelsneuken. WTF man.
Die Annemiek? Je stelt mij een beetje teleur Richard.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar ach.
Die chick bij Mart is ook wel knap, op NL1. Vos niet, die andere.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Annemiek? Je stelt mij een beetje teleur Richard.
Waarom denk je dat ze zoveel sos gebruiken daarquote:Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar dat waarderen ze wel, je bent dan echt een man
Richardquote:Op maandag 9 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Annemiek? Je stelt mij een beetje teleur Richard.
Cole kan niet op tegen:quote:Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Niet te vergelijken met Cheryl natuurlijk.
Zo ziet ze er niet meer uit, nu is het een crackhoer.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cole kan niet op tegen:
[ afbeelding ]
Vanaf nu heet 4lf Richard door zijn verkeerde advies... Ik een beetje de tv aanzetten kijk ik naar een 6je met een grote neus.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cole kan niet op tegen:
[ afbeelding ]
Daar ziet ze er wel lekker uit hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]is toch helemaal niks met die rare appelkop die ze overigens stevig aan het verbouwen is
Mag niet eens de schoenen van Cheryl poetsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cole kan niet op tegen:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon neequote:
Is hij weg?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Stop eens met makkelijk scoren als ie er niet eens is
Krijg die foto nu pas voor het eerst te zien + ik wist niet dat hij al weg was, want net toen hij zei dat hij wegging postte hij ook gewoon door.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Als het goed is wel jaquote:
Dat zijn van die mensen die geen leuke persoonlijkheid hebben, die hebben het nog steeds over die foto's omdat dat het enige is waarmee ze grappig kunnen zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Jij ook alquote:Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg die foto nu pas voor het eerst te zien + ik wist niet dat hij al weg was, want net toen hij zei dat hij wegging postte hij ook gewoon door.
Vind ik niet doet me een beetje teveel denken aan een boerinnetje uit Noord Brazilië die hebben ook allemaal van die ronde koppen met haar waar het niet hoort, zij is er wel een betere uitvoering van dat wel, qua lichaam wel een ruime voldoendequote:
Had die foto nog niet gezien tot 1 minuut geleden.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die geen leuke persoonlijkheid hebben, die hebben het nog steeds over die foto's omdat dat het enige is waarmee ze grappig kunnen zijn.
Het begint een beetje oud te worden overigensquote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die geen leuke persoonlijkheid hebben, die hebben het nog steeds over die foto's omdat dat het enige is waarmee ze grappig kunnen zijn.
Oh, dan ben jij een uitzondering.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had die foto nog niet gezien tot 1 minuut geleden.
Hey haten is betere posten..quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet doet me een beetje teveel denken aan een boerinnetje uit Noord Brazilië die hebben ook allemaal van die ronde koppen met haar waar het niet hoort, zij is er wel een betere uitvoering van dat wel, qua lichaam wel een ruime voldoende
Dat zeg ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het begint een beetje oud te worden overigens
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 515 Ajacied422
02. 357 Voorschrift
03. 281 stevenmac26
03. 281 Mexicanobakker
05. 278 von_Preussen
06. 247 Rezania
07. 240 ACT-F
08. 239 robdriessen
09. 234 marcodej
10. 227 wietparkiet
Niet, jij kwam met heel iets andersquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Over welke foto hebben jullie het trouwens?
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed inquote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze is al beterquote:Op maandag 9 juli 2012 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey haten is betere posten..
Dus------------->>>>>>>>>
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah joh laat gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post jij voor de zekerheid maar helemaal geen foto's, daar ben je niet zo goed in
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.
Juist wel. De mijne maken tenminste wat los terwijl het posten van willekeurige sletjes enkel ergernis oplevertquote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
DM gewoon doorsturen naar een FA.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moet je even Davy DM'en. Die schijnt ze (on)gevraagd aan iedereen door te sturen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is trouwens een grotemensenfilm actrice eens kijken of ze talent heeft.
[ afbeelding ]
Wel naar anderequote:
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geldt voor iedereen die zulke DM's krijgt.
Waar zie je dat dan?quote:
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik vraag het maarBlijkbaar weet jij iets wat ik niet weet.
Ben je dat echtquote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie schijnt ook mijn foto's op Fok! rond te sturen.
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet degene die suggereerde dat jij de stinho pics aan het doorsturen was hoor
Was meer een vraagquote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?
Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf
idd, wat is dan het probleem hierquote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was meer een vraag
En dat is al meer dan 2 maanden terug man
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik naar andere heb gestuurd? Hoe kom je daar bij?
Overigens ben jij degene die de foto's aan mij gaf
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.
Heb niet gezegd van wie ik ze heb ontvangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
RensAjacied zei dat 'ie ze een minuut geleden had ontvangen. De enige triesteling die online is ben jij. 21=5 enzo.
Dat je ze nu nog doorstuurtquote:
okequote:
Ze was niet aanwezig op de afgesproken locatie en Smoofie liet het al eerder afweten.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik mis weer eens achtergrondinfo om mee te kletsen.
Konijn hoe was de date? :p
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Je sluit mijn topic. Ipv dat je mij probeert te helpen naar een ander subforum te gaan kap je het af.<br/><br/>Trieste internetheld, ben je trots dat je en beetje macht op internet hebt wat je thuis tekort komt, en oja dit mag niet gezegd worden want nu ga je deze account bannen oeioeioei ik zal er vast geen 5 andere aanmaken op een ander ip adres. <br/><br/>Achterlijke klaplul
No spang: ik stuur haar volgende week op en neer met een koffertje vanuit de Dominicaanse Republiek...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze was niet aanwezig op de afgesproken locatie en Smoofie liet het al eerder afweten.
Die post ik net spuit11quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat sluit je mijn topic achterlijke klaplul
crewbash. Kijk maar uit, ik heb macht op het internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat sluit je mijn topic achterlijke klaplul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |