okequote:
Ze was niet aanwezig op de afgesproken locatie en Smoofie liet het al eerder afweten.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik mis weer eens achtergrondinfo om mee te kletsen.
Konijn hoe was de date? :p
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Je sluit mijn topic. Ipv dat je mij probeert te helpen naar een ander subforum te gaan kap je het af.<br/><br/>Trieste internetheld, ben je trots dat je en beetje macht op internet hebt wat je thuis tekort komt, en oja dit mag niet gezegd worden want nu ga je deze account bannen oeioeioei ik zal er vast geen 5 andere aanmaken op een ander ip adres. <br/><br/>Achterlijke klaplul
No spang: ik stuur haar volgende week op en neer met een koffertje vanuit de Dominicaanse Republiek...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze was niet aanwezig op de afgesproken locatie en Smoofie liet het al eerder afweten.
Die post ik net spuit11quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat sluit je mijn topic achterlijke klaplul
crewbash. Kijk maar uit, ik heb macht op het internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat sluit je mijn topic achterlijke klaplul
Owja krijgt GGMM ook doodsbedreigingenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh anders kankerde hij wil op dm´s
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja krijgt GGMM ook doodsbedreigingen
Enige die dat doet is Roffaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul niet manquote:
Ik ook. Dacht je werkelijk dat 1 plaatje een ban van 6 weken oplevert? Yvonne heeft zelfs overwogen haar positie neer te leggenquote:
Ik kies maar eieren voor mijn geld.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
crewbash. Kijk maar uit, ik heb macht op het internet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over hem maar niet uiten anders krijg ik weer een ban.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul niet man
Hij heeft die dm's doorgestuurd aan mij in een screenshot
Zijn ggmm bash alarm ging afquote:
Niet netjes van je gast, ook leipen hebben een plekje op Fok! Je had hem gewoon naar het PSV-topic kunnen sturen...quote:
Ga dan niet lullen dat ie je met de dood bedreigde of wat dan ookquote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over hem maar niet uiten anders krijg ik weer een ban.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet netjes van je gast, ook leipen hebben een plekje op Fok! Je had hem gewoon naar het PSV-topic kunnen sturen...
Hoe gaat het op FM?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ga zo in bed liggen heur. nog even wachten
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga dan niet lullen dat ie je met de dood bedreigde of wat dan ook
Heb jij eigenlijk een smartphone 422? Dan hoeft je bed je postcount zelfs niet meer te beperkenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ga zo in bed liggen heur. nog even wachten
is kapoet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een smartphone 422? Dan hoeft je bed je postcount zelfs niet meer te beperken
Je begon zelf over een vbl-sc meetquote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |