abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 00:17:07 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113953263
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke verkrachting :'). Ezel vastbinden en 1 voor 1 gaan die jongeren die Ezel neuken. Wat is dit voor een cultuur :')
Jij dacht dat de term geitenneuker een scheldwoord was
  maandag 9 juli 2012 @ 00:17:16 #102
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_113953266
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]

En designerdrugs.
Klopt ook al zo zielig :') Niet weten wat je gebruikt :').
AFCA!
  maandag 9 juli 2012 @ 00:17:38 #103
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_113953278
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jij dacht dat de term geitenneuker een scheldwoord was
Euh... ja? Die kinderen moeten vanaf 8 jarige leeftijd tot hun 18 jarige leeftijd ezelsneuken. WTF man.
AFCA!
pi_113953285
Best nasty als je met een groepje op en ezel gaat, ten eerst in zo'n land vol ziektes. Binnen 2 jaar zijn ze toch dood aan aids
  maandag 9 juli 2012 @ 00:18:06 #105
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113953288
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Euh... ja? Die kinderen moeten vanaf 8 jarige leeftijd tot hun 18 jarige leeftijd ezelsneuken. WTF man.
Hoeft niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113953307
quote:
15s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt. Maar ach.

Die chick bij Mart is ook wel knap, op NL1. Vos niet, die andere. O+
Die Annemiek? Je stelt mij een beetje teleur Richard.
  maandag 9 juli 2012 @ 00:19:10 #107
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_113953324
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoeft niet.
Nee maar dat waarderen ze wel, je bent dan echt een man :')
AFCA!
pi_113953343
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die Annemiek? Je stelt mij een beetje teleur Richard.
:{w

Niet te vergelijken met Cheryl natuurlijk.
★★★
  maandag 9 juli 2012 @ 00:19:58 #109
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113953350
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nee maar dat waarderen ze wel, je bent dan echt een man :')
Waarom denk je dat ze zoveel sos gebruiken daar :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 9 juli 2012 @ 00:20:21 #110
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113953359
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die Annemiek? Je stelt mij een beetje teleur Richard.
Richard :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113953365
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:{w

Niet te vergelijken met Cheryl natuurlijk.
Cole kan niet op tegen:

  maandag 9 juli 2012 @ 00:20:59 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113953392
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Cole kan niet op tegen:

[ afbeelding ]
Zo ziet ze er niet meer uit, nu is het een crackhoer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113953400
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Richard :?
Vanaf nu heet 4lf Richard door zijn verkeerde advies... Ik een beetje de tv aanzetten kijk ik naar een 6je met een grote neus.
  maandag 9 juli 2012 @ 00:21:25 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113953405
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Cole kan niet op tegen:

[ afbeelding ]
_O- is toch helemaal niks met die rare appelkop die ze overigens stevig aan het verbouwen is
  maandag 9 juli 2012 @ 00:21:32 #115
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_113953409
Dat ene meisje bij Stijn in zijn team _O_
AFCA!
  maandag 9 juli 2012 @ 00:21:46 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113953414
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

_O- is toch helemaal niks met die rare appelkop die ze overigens stevig aan het verbouwen is
Daar ziet ze er wel lekker uit hoor :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113953419
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Cole kan niet op tegen:

[ afbeelding ]
Mag niet eens de schoenen van Cheryl poetsen. ;(
★★★
pi_113953427
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ene meisje bij Stijn in zijn team _O_
Nee, gewoon nee
Stop eens met makkelijk scoren als ie er niet eens is
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113953428
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Daar ziet ze er wel lekker uit hoor :{
Helaas is bijna heel Hollywood erover gegaan.
pi_113953434
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee
Stop eens met makkelijk scoren als ie er niet eens is
Is hij weg?
  maandag 9 juli 2012 @ 00:22:44 #121
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_113953454
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee
Stop eens met makkelijk scoren als ie er niet eens is
Krijg die foto nu pas voor het eerst te zien + ik wist niet dat hij al weg was, want net toen hij zei dat hij wegging postte hij ook gewoon door.
AFCA!
pi_113953456
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Is hij weg?
Als het goed is wel ja
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin maandag 9 juli 2012 @ 00:23:15 #123
35723 crew  GGMM
pi_113953466
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee
Stop eens met makkelijk scoren als ie er niet eens is
Dat zijn van die mensen die geen leuke persoonlijkheid hebben, die hebben het nog steeds over die foto's omdat dat het enige is waarmee ze grappig kunnen zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113953467
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Krijg die foto nu pas voor het eerst te zien + ik wist niet dat hij al weg was, want net toen hij zei dat hij wegging postte hij ook gewoon door.
Jij ook al
  maandag 9 juli 2012 @ 00:23:23 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113953471
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Daar ziet ze er wel lekker uit hoor :{
Vind ik niet doet me een beetje teveel denken aan een boerinnetje uit Noord Brazilië die hebben ook allemaal van die ronde koppen met haar waar het niet hoort, zij is er wel een betere uitvoering van dat wel, qua lichaam wel een ruime voldoende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')