Gastquote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je begon zelf over een vbl-sc meet
Ik heb die dm's toch gelezenquote:
ik vind het apart.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het erg of vervelend dat ik je smileykeuze niet geheel kan plaatsen?
Ja.. dan weet je toch dat hij tegen mij begon te praten? Of heeft hij niet alles gepost?quote:
Ook datquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.
Die jongen is aan het trollen en je komt zelf met een vbl-meet aanquote:Op maandag 9 juli 2012 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja.. dan weet je toch dat hij tegen mij begon te praten? Of heeft hij niet alles gepost?
+ foetushoudingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten Steven met de dood te bedreigen.
Heb het nooit over een VBL-meet gehad?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen is aan het trollen en je komt zelf met een vbl-meet aan
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |