quote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden steunen elkaar door Madame_Paon en dun
[..]
[..]
[..]
[..]
Geo moet terugkomenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk oude DM's lezen. Toen deden sommige nog aardig en nu doen ze dom tegen mij
Sorry deev.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk oude DM's lezen. Toen deden sommige nog aardig en nu doen ze dom tegen mij
Dit is de leukste grap die hij gemaakt heeft sinds die 'mag ik in het middenlopen'.quote:
Ik weet iig zeker dat je het niet over mij hebt, ik heb nooit aardig tegen jou gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lol hele DM gesprekken met DV over eindexamens. Like wtf. Wel tof dat ik haar account mocht lenen
Eigenlijk welquote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je het niet over mij hebt, ik heb nooit aardig tegen jou gedaan.
Zal ik doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is al goed. Wel net als Smoofie elke avond even bellen he tijdens je afwezigheid
Die heb ik gemist ...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de leukste grap die hij gemaakt heeft sinds die 'mag ik in het middenlopen'.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lol hele DM gesprekken met DV over eindexamens. Like wtf. Wel tof dat ik haar account mocht lenen
GGMM wil zijn DM's gezellig teruglezen... alles is van ajacied422quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je het niet over mij hebt, ik heb nooit aardig tegen jou gedaan.
Ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Die heb ik gemist ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |