+ foetushoudingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten Steven met de dood te bedreigen.
Heb het nooit over een VBL-meet gehad?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen is aan het trollen en je komt zelf met een vbl-meet aan
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag het wel als een bedreiging... als je het hebt gelezen dan bedoelde hij het niet vriendschappelijk dat "afspreken". SWS snapte ik de aanleiding niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
Ga slapen. Echt.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
Dat ik het zie als een dreig DM naar mij, betekend niet dat ik er wakker van lig? Het is een feit dat hij dreigt meer niet. Maar waar praten we over?quote:
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik het zie als een dreig DM naar mij, betekend niet dat ik er wakker van lig?
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik het zie als een dreig DM naar mij, betekend niet dat ik er wakker van lig?
Ik wel, geef die boksquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.
Misschien had je zijn hamburger foutief gebakken en dat moet je nu met de dood bekopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik mij verder iets aantrek van die bedreigingen, gast het is internet. Heb op HH wel vaker dat soort berichten gehad. Alleen dan moet je echt telefoonnummers gaan bellen voor excuses![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien had je zijn hamburger foutief gebakken en dat moet je nu met de dood bekopen.
Dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien had je zijn hamburger foutief gebakken en dat moet je nu met de dood bekopen.
Sowieso vond ik jou altijd al een van de betere users in vbl.quote:
GGMM weet dat ik altijd goede naamtopics voor hem hebquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.
GGMM mocht Steven mij aangegeven het was een uit de hand gelopen grapje ik hoop dat mijn nederige excuses strafvermindering zal opleveren.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.
TS had gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij nam het niet voor me op in die topics, dat onthoud ik.
Ben je niet in de war met mij?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso vond ik jou altijd al een van de betere users in vbl.
Wou je nog mod worden?
jaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso vond ik jou altijd al een van de betere users in vbl.
Wou je nog mod worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |