Klopt, een agent is daar strafbaar voor. Het is namelijk verboden alcohol te drinken tijdens diensttijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een agent een kopstoot geven schijnt al langer verboden te zijn. Zo'n verbod heeft dan toch niet echt geholpen hè?
Sorry? De jeugd van nu komt juist door het schorem van vroeger. Zuipen en drugs doen was hun ook niet vreemd. Summer of '69? Dat waren juist de babyboomers. Relaxte wijze met alcohol.... pff.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, dat denk ik juist niet. Juist de ouderen gingen vroeger op heel relaxte wijze met alcohol om. Het is juist een groep van mensen rond de 30, 40 die alles afkeurt en bang is dat de jeugd nergens meer mee om kan gaan. Een soort nieuw calvinisme of zo.
Als men nog steeds zo'n conservatieve gedachtegang zou hebben als jij, waren er ook nog steeds Marlboro-reclames op TV en dacht men dat roken goed voor je was.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn veel meer vrijheden en toleranties die steeds meer aan banden worden gelegd. Blijkbaar is dat nodig met onnozele gastjes zoals jij. Ga lekker naar de EO-jongerendag of zo.
Je mag dan (gelukkig) nog steeds neit zelfstandig rijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee hoor, met 17 mag je je autorijbewijs halen en met 16,5 mag je lessen sinds november vorig jaar.
Roken is nooit goed voor je geweest, waar heb je het over?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als men nog steeds zo'n conservatieve gedachtegang zou hebben als jij, waren er ook nog steeds Marlboro-reclames op TV en dacht men dat het goed voor je was.
Ik juig dit soort dingen toe omdat sommige mensen nu eenmaal tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Dat jij dit niet snapt wil alleen maar zeggen dat je zelf geen kinderen hebt.
Misschien moet je mijn prachtige stuk nogmaals lezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Roken is nooit goed voor je geweest, waar heb je het over?
Ik kom er toch niet uit, het zullen mijn leeskwaliteiten wel zijn, wil je mij helpen?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn prachtige stuk nogmaals lezen.
Jij bent waarschijnlijk ook zon persoon die zijn kinderen een fietshelm opzet en wanhopig probeer alle bacterien op de tafel dood te spuiten. Ik heb liever dat mijn kinderen zelf leren van hun fouten, in een omgeving die dat stimuleert.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als men nog steeds zo'n conservatieve gedachtegang zou hebben als jij, waren er ook nog steeds Marlboro-reclames op TV en dacht men dat roken goed voor je was.
Ik juig dit soort dingen toe omdat sommige mensen nu eenmaal tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Dat jij dit niet snapt wil alleen maar zeggen dat je zelf geen kinderen hebt.
Ik had vijf kinderen, twee hebben zich doodgezopen, 1 is er aan een OD overleden, 1 zit vast wegens drugshandel en mijn jongste dochter (nu 15) is nog goed terechtgekomenm, die heeft een goede baan op de Wallen in Amsterdam. In ieder geval binnenshuis.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als men nog steeds zo'n conservatieve gedachtegang zou hebben als jij, waren er ook nog steeds Marlboro-reclames op TV en dacht men dat roken goed voor je was.
En sex? Alleen voor de voortplanting denk ik he?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi zo.
Nu nog een rook en drank pas en we zijn er. Geen gezeik, mensen die mogen drinken en roken die doen dat en de rest niet.
Ik moet de eerste dode van sex nog tegenkomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En sex? Alleen voor de voortplanting denk ik he?
Dan denk je niet aan SOAs. Sex kan gevaarlijker zijn dan drugs.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik moet de eerste dode van sex nog tegenkomen.
Ernstige schade in de ontwikkeling van de hersenen of zelfs overlijden door comazuipen lijken me toch niet het soort fouten dat je kinderen moet laten maken. Helaas gebeurt het wel..quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk ook zon persoon die zijn kinderen een fietshelm opzet en wanhopig probeer alle bacterien op de tafel dood te spuiten. Ik heb liever dat mijn kinderen zelf leren van hun fouten, in een omgeving die dat stimuleert.
Dan moet je geen uitgewoonde sletjes onderhanden nemen of het veilig gaan doenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dan denk je niet aan SOAs. Sex kan gevaarlijker zijn dan drugs.
Het gaat er mij om dat alcohol op jonge leeftijd meer hersenschade kan aanrichten dan bij oudere personen waarbij de hersenen al volgroeid zijn. Is tevens wetenschappelijk aangetoond.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk ook zon persoon die zijn kinderen een fietshelm opzet en wanhopig probeer alle bacterien op de tafel dood te spuiten. Ik heb liever dat mijn kinderen zelf leren van hun fouten, in een omgeving die dat stimuleert.
Ik heb geen kinderen, en ik ben geen kind.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk niet dat hij al kinderen heeft, het is zelf nog een kind.
Dit dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:16 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Ernstige schade in de ontwikkeling van de hersenen of zelfs overlijden door comazuipen lijken me toch niet het soort fouten dat je kinderen moet laten maken. Helaas gebeurt het wel..
School en ouders doen niksquote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik lees eigenlijk ook niet heel veel over jongeren van 16 en 17 die zich doodgezopen hebben......
Waar het over gaat hier is dat tegenwoordig bij alles wat enigszins slecht is voor de gezondheid de overheid meteen aan de bel trekt. In plaats van dit aan ouders en scholen over te laten. Die overheidsbetutteling, dat vind ik een slechte zaak.
De volgende stap is dat je geen hamburger meer mag eten. Vorig jaar was er zelfs een voorstel dat je strafbaar was als je een paraplu op de hoedenplank van je auto had liggen.
Nee, dat zie je verkeerd. Veel ouders zijn van het type ik steek mijn kop in het zand, mijn kind doet zoiets niet en daarom praat ik er ook niet met mijn kind over. Er zijn gelukkig ook nog genoeg ouders die hier wel op een normale manier mee om gaan en gelukkig zijn er dan ook heel veel jongeren die dit ook kunnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
School en ouders doen niksAls school mag je niks doen en de ouders zijn van het type "alles kan, alles mag"
Dat ze vroeger lange tijd hebben gedacht dat roken gezond voor je was. Later werd duidelijk dat het helemaal niet zo gezond was en werd er een leeftijdsgrens aangeplakt. Nog een tijdje later werd het aanprijzen van cigaretten in reclames verboden.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom er toch niet uit, het zullen mijn leeskwaliteiten wel zijn, wil je mij helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |