Zeker heb je die nodig, als jij geen 100 keer kunt opdrukken kun je het bij de mariniers al vergeten.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
voor mij geld het als instroom voor de mariniers, vind maar eens open plekken zou ik zeggen. Spiermassa weet ik niet, boeit me ook niet echt je hebt het niet eens zo zeer nodig. Beetje voorbereiden en stages beetje meemaken hoe 't allemaal is.
dat is geen massa vriend. dat heet spier uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Zeker heb je die nodig, als jij geen 100 keer kunt opdrukken kun je het bij de mariniers al vergeten.
Ook goedquote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
dat is geen massa vriend. dat heet spier uithoudingsvermogen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Zeker heb je die nodig, als jij geen 100 keer kunt opdrukken kun je het bij de mariniers al vergeten.
quote:
Hoi en halloquote:
Maar Cobra, wat doe jij eigenlijk bij de luchtmacht?quote:
Dat het gewoon onzin is.quote:
Veel succes met bedrijfsbouwkunde, daar moet je 150 push-ups kunnenquote:
Wat wil je wetenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef EllaN het volgende:
Jaijai2 en Bredebradda, ik heb jullie officiele voorstelpost wellicht gemist.
Las net al dat bredebradda interesse had in V&V en de mariniers. Wat mogen we nog meer van jullie weten?
[DEF] Wat is jouw werk?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Maar Cobra, wat doe jij eigenlijk bij de luchtmacht?
En stalen neuzen naar het werk hequote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Veel succes met bedrijfsbouwkunde, daar moet je 150 push-ups kunnen
Meh, wat standaard dingetjes. Geslacht, leeftijd, affiniteit met defensie, penislengte (erg belangrijk in dit topic) .quote:
Geslacht: Manelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Meh, wat standaard dingetjes. Geslacht, leeftijd, affiniteit met defensie, penislengte (erg belangrijk in dit topic) .
Gewittetwel.
Je vergeet de pics van de borsten als het een schijnbare vrouw isquote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Meh, wat standaard dingetjes. Geslacht, leeftijd, affiniteit met defensie, penislengte (erg belangrijk in dit topic) .
Gewittetwel.
Dat mag nog.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vergeet de pics van de borsten als het een schijnbare vrouw is
Ow, dat mag niet meer
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag nog.Als het maar in mij PM komt.
Helemaal goedquote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Geslacht: Manelijk
Leeftijd: 15,7 of zoiets
Affiniteit met defensie: grote interesse, en meer
Penislengte: rond de 30 cm ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |