Onnoemelijk langquote:Op zondag 8 juli 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij dan wel niet over je 4de jaar MAVO?
Weet ik wel dat het juridisch anders in elkaar steekt hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 22:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Totdat je poot naar de klote gaat en de verzekering niet uitbetaald omdat je geen veiligheidsschoeisel aanhad. En dan zeker gaan janken.
Beter toetsen voor je iets post.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat ik er, ongetoetst, van uit ging dat dat het probleem was aangezien hij bij mijn weten om 23:00 uur pas zou moeten refreshen.
Moeten het topic natuurlijk wél bijhoudenquote:
Daarom gaf ik je dus een perfecte optie (Y)quote:Op zondag 8 juli 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ik wel dat het juridisch anders in elkaar steekt hoor
Goed spul?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Schijnbaar wel voldoenende el-cheap schoenen. Als jij die krijgt van de baas zet je ze in de kast en draag je je M90's. Eigen verantwoordelijkheid, je baas heeft je goed spul verstrekt wat je niet wil dragen.
Nee, ik wil ook wel eens ongetoetste onzin uitkramen.quote:
Ja, het voldoet blijkbaar aan de eisen.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook wel eens ongetoetste onzin uitkramen.
Ja, dat is zo af en toe ook wel eens fijn.quote:
Blijkbaar, en een geklaag daarover dat er is. Zweetjatten dat je krijgt, totaal niet comfortabel, zitten niet goed, en slijten erg snel. En de baas zegt dan doodleuk dat je dat ook priv;e gebruikt en dus zelf voor een nieuw stel mag dokken. No wayquote:
hallo leeftijdsgenootquote:
Bullshit. Je zit fout, alleen heb je nog niet de ballen dat te erkennen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, dat is zo af en toe ook wel eens fijn.
Nou, de baas is op een gegeven moment verantwoordelijk voor vervanging, zal ik het is zo zeggen. Daarnaast dat is allemaal jouw pakkie aan, hij heeft je van meuk voorzien welke aan de eisen voldoet :pquote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijkbaar, en een geklaag daarover dat er is. Zweetjatten dat je krijgt, totaal niet comfortabel, zitten niet goed, en slijten erg snel. En de baas zegt dan doodleuk dat je dat ook priv;e gebruikt en dus zelf voor een nieuw stel mag dokken. No way
Nee hoor, ik werk alleen als een MGD-arts. We beginnen bij, blijf eens twee weekjes thuis en kom dan is terug. Uiteindelijk eindigen we bij euthenasie. Prima toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bullshit. Je zit fout, alleen heb je nog niet de ballen dat te erkennen.
Euthenasie op jezelf? Wat jij wil.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk alleen als een MGD-arts. We beginnen bij, blijf eens twee weekjes thuis en kom dan is terug. Uiteindelijk eindigen we bij euthenasie. Prima toch?
Neuh ben geen groentjequote:
Nee, op diegene met problemen. Jij dus.quote:
Dat maken de volwassenen wel uit Puppy.quote:
quote:
Spijkerbroekjes?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Neuh ben geen groentje, aankomend V&V'er jonguh!
Zou eens tijd worden, je liep een paar uur geleden al te klagen dat je moe wasquote:
slaap lekker :p laat het warm niet te warm worden, daar krijg je ook kanker vanquote:
Wat bedoel je met V&V?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Neuh ben geen groentje, aankomend V&V'er jonguh!
Alle 4, jij ook examenjaar 2013?quote:
Ja is 'tzelfde hequote:
Tuurlijk Esses. Ik begrijp hoe moeilijk het voor je is om toe te geven dat je fout zit. Anderen bedreigen en de schuld afschuiven is daar een onderdeel van. Kom eens terug als je wel de werkelijkheid kunt erkennen.quote:
V&V is verplegende en verloskundige of zoiets zieks :pquote:
ga je ook VeVa doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
V&V is verplegende en verloskundige of zoiets zieks :p
eens.quote:
Eers ff de intelligente weg pakken op MBO werktuigbouwkunde ofzo, dan HBO'tje d'r achteraan en we zien wel verder :pquote:
Ok. Waarom niet HAVO>HBO?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Eers ff de intelligente weg pakken op MBO werktuigbouwkunde ofzo, dan HBO'tje d'r achteraan en we zien wel verder :p
Zo slim ben ik nietquote:
voor mij geld het als instroom voor de mariniers, vind maar eens open plekken zou ik zeggen. Spiermassa weet ik niet, boeit me ook niet echt je hebt het niet eens zo zeer nodig. Beetje voorbereiden en stages beetje meemaken hoe 't allemaal is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef jaijai2 het volgende:
Maar de Veva is volgens mij alleen om de omvang van je spiermassa te vergroten, meer niet
Zeker heb je die nodig, als jij geen 100 keer kunt opdrukken kun je het bij de mariniers al vergeten.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
voor mij geld het als instroom voor de mariniers, vind maar eens open plekken zou ik zeggen. Spiermassa weet ik niet, boeit me ook niet echt je hebt het niet eens zo zeer nodig. Beetje voorbereiden en stages beetje meemaken hoe 't allemaal is.
dat is geen massa vriend. dat heet spier uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Zeker heb je die nodig, als jij geen 100 keer kunt opdrukken kun je het bij de mariniers al vergeten.
Ook goedquote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
dat is geen massa vriend. dat heet spier uithoudingsvermogen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Zeker heb je die nodig, als jij geen 100 keer kunt opdrukken kun je het bij de mariniers al vergeten.
quote:
Hoi en halloquote:
Maar Cobra, wat doe jij eigenlijk bij de luchtmacht?quote:
Dat het gewoon onzin is.quote:
Veel succes met bedrijfsbouwkunde, daar moet je 150 push-ups kunnenquote:
Wat wil je wetenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef EllaN het volgende:
Jaijai2 en Bredebradda, ik heb jullie officiele voorstelpost wellicht gemist.
Las net al dat bredebradda interesse had in V&V en de mariniers. Wat mogen we nog meer van jullie weten?
[DEF] Wat is jouw werk?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Maar Cobra, wat doe jij eigenlijk bij de luchtmacht?
En stalen neuzen naar het werk hequote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Veel succes met bedrijfsbouwkunde, daar moet je 150 push-ups kunnen
Meh, wat standaard dingetjes. Geslacht, leeftijd, affiniteit met defensie, penislengte (erg belangrijk in dit topic) .quote:
Geslacht: Manelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Meh, wat standaard dingetjes. Geslacht, leeftijd, affiniteit met defensie, penislengte (erg belangrijk in dit topic) .
Gewittetwel.
Je vergeet de pics van de borsten als het een schijnbare vrouw isquote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Meh, wat standaard dingetjes. Geslacht, leeftijd, affiniteit met defensie, penislengte (erg belangrijk in dit topic) .
Gewittetwel.
Dat mag nog.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vergeet de pics van de borsten als het een schijnbare vrouw is
Ow, dat mag niet meer
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag nog.Als het maar in mij PM komt.
Helemaal goedquote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Geslacht: Manelijk
Leeftijd: 15,7 of zoiets
Affiniteit met defensie: grote interesse, en meer
Penislengte: rond de 30 cm ofzo
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik wil in ieder geval eerst een paar diploma's halen zodat ik altijd nog iets heb om op terug te vallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Helemaal goed. Wil je ook later bij defensie? Of is het meer algemene interesse?
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik wil in ieder geval eerst een paar diploma's halen zodat ik altijd nog iets heb om op terug te vallen.
na MBO en HBO ben je wel 8 jaar verder hequote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik wil in ieder geval eerst een paar diploma's halen zodat ik altijd nog iets heb om op terug te vallen.
Top dat je dat weet als newbie.quote:
even serieus... waar heb ik jou hier bedreigd? daarnaast geef ik aan waarom in je cache als suggestie gaf wat nog niets eens zo raar is. dus... zeg het maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk Esses. Ik begrijp hoe moeilijk het voor je is om toe te geven dat je fout zit. Anderen bedreigen en de schuld afschuiven is daar een onderdeel van. Kom eens terug als je wel de werkelijkheid kunt erkennen.![]()
Tot die tijd. Good luck tijdens de behandeling. We ontvangen wel een bericht van de behandelend arts als je wel voor reden vatbaar bent.
Al doe je MBO en dan alleen je HBO propadeuse. Dan ben je al een eind.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
na MBO en HBO ben je wel 8 jaar verder he
Eigenlijk kun je bij defensie tot en met je 28 solliciterenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
na MBO en HBO ben je wel 8 jaar verder he
Jij snapt tquote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Al doe je MBO en dan alleen je HBO propadeuse. Dan ben je al een eind.
wordt wel duur hoor, met minimum loon en shit :$quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je bij defensie tot en met je 28 solliciteren.
En als je al een goede opleiding hebt nog wel wat later.
Nog veel erger, 't is dat het mij aan tijd ontbreekt, maar anders zou ik echt alle deeltjes teruglezen tot het moment dat ik begon te lurkenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Daarom zijn we allemaal nog steeds aanwezig he
minimumloon houd bij 23 op.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
wordt wel duur hoor, met minimum loon en shit :$
Dat ook, en ik denk niet dat er mensen zijn die zich daar veel zorgen over maken.quote:
Mijn plan was om een uur geleden al in m'n nest te kruipen, maar het blijft interresant.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel erger, 't is dat het mij aan tijd ontbreekt, maar anders zou ik echt alle deeltjes teruglezen tot het moment dat ik begon te lurken
Bedankt, vriend/vijand/maat of hoe je het ook wilt noemenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
Naja ;t zal wel, succes met je toekomstige opleidingen.
Scholierquote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Bedankt, vriend/vijand/maat of hoe je het ook wilt noemen
Collega*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |