SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
Helemaal niets. Nooit een podium in de tour, nooit de OS gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft die Sanchez nou gepresteerd de laatste 3 jaar?
Hahaha, zelfkennisquote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De TT geeft perfect weer hoe laag het niveau gesteld is hier.
en dat ik dit zeg
quote:
Jij begrijpt niet dat je ook dingen kan breken als je bij wijze van ineens omvalt? Al sta je stil?quote:Je kan toch zelf ook wel nadenken... Hoef je geen dokter voor te zijn hoor
Inderdaad ja, wat een stumpersquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook wel mooi, dat Maarten en Herbert gewoon zonder meer die Euskaltel man met 33 de schuld geven. Zonder te weten waarom die man stopte of wat er gebeurde.
1. Vueltaquote:
wat is daarquote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slim bedacht van Herbert en Maarten dat ie die titel niet kan verdedigen.
Vrij weinig, domme val eigenlijk. Sammi onderop, 2 man erboven.quote:
Bizar toch hèquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Spaanse selectie voor de Spelen was Samuel Sanchez, Oscar Freire, Luis Leon Sanchez, Alejandro Valverde en José Joaquin Rojas.
Daarvan is nog niemand gevallen deze week gelukkig..
Ze zeiden het ook goed op tijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat is daaraan?
er zijn waarchijnlijk heel veel kijkers die niet weten dat Sanchez de regerend olympisch kampioen is..
FDJ die rijdt puur voor de publiciteitquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Neroje het volgende:
Die jongen gaat toch geen 90 km alleen fietsen?
dit, al zie ik niemand de gendt overtreffenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Vuelta
2. Tour
3. Giro
Dit jaar dan toch.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Spaanse selectie voor de Spelen was Samuel Sanchez, Oscar Freire, Luis Leon Sanchez, Alejandro Valverde en José Joaquin Rojas.
Kolere...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Meestal wel, maar de voorbije 2 Giri vond ik niet zo geweldig.quote:
Ze zijn grappig maar niet goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik word ook een beetje moe van dat gezeik op D&D hier telkens. Ga naar Sporza, Eurosport of zet je geluid uit. Volgens mij scheelt velen dat een hoge bloeddruk volgens mij.
Viel dus zelf eerst... bergop. Vreemdquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vrij weinig, domme val eigenlijk. Sammi onderop, 2 man erboven.
Sammi out met een breuk (sleutelbeen waarschijnlijk).
Ik neem aan dat veel vaste volgers sowieso wel Sporza kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik word ook een beetje moe van dat gezeik op D&D hier telkens. Ga naar Sporza, Eurosport of zet je geluid uit. Volgens mij scheelt velen dat een hoge bloeddruk volgens mij.
De Vuelta is nog niet eens geweest. Kan net zo goed een slaapverwekkende ronde worden met een ongemotiveerde A. Schleck en een oppermachtige Contador.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Vuelta
2. Tour
3. Giro
Dit jaar dan toch.
Dit maal was het op de tv, ze tilden hem net op.quote:
Echt he...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Jemig, zo'n opening en dan eindigen we met fucking Roy voorop.
Dit dus. En hij haalt het vervolgens niet, wordt op de laatste klim gepakt en dan krijgen we een afdaling waarbij de best klimmende sprinters het samen uit gaan maken...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Jemig, zo'n opening en dan eindigen we met fucking Roy voorop.
Ik heb het over de afgelopen 3 heh, daarmee de vorige tour en vueltaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Vuelta is nog niet eens geweest. Kan net zo goed een slaapverwekkende ronde worden met een ongemotiveerde A. Schleck en een oppermachtige Contador.
Niet mee eens. Die jongens worden van het geld van de publieke omroep betaald maar ze hebben er totaal geen verstand van. Herbert praat in clichés en Maarten vertelt iedere keer hetzelfde verhaal over vroeger en het moderne wielrennen. Maar als er dan iets opmerkelijks gebeurt dan moeten ze beiden passen. Dat is niet goed functioneren.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.twitter:marcodej twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:49:12@dnelissen Gesink is in de sprintersbus gemeld. reageer retweet
Freire en SamSan dus weg. Ventoso zal wel in de selectie komen, lijkt mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kolere...Slecht nieuws als je in die ploeg zit...
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
http://twitter.com/marcodej/statuses/221949052554715136
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.
Wij zien dingen eerder dan die 2quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Of mijn tv loopt achter, of jullie kijken een andere zender dan NOSMaar ik lees hier dingen voordat Herbert of Maarten het vertellen.
Waar woon je?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
Even Danny van info voorzien en hij heeft het gemeld.twitter:marcodej twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:49:12@dnelissen Gesink is in de sprintersbus gemeld. reageer retweet
Kijk je online?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Of mijn tv loopt achter, of jullie kijken een andere zender dan NOSMaar ik lees hier dingen voordat Herbert of Maarten het vertellen.
Lelijk shirt zeg.quote:
Nee gewoon op tv. Maar net bijv zeiden ze dat Kruijswijk mee was, terwijl er hier gelijk gezegd werd dat het Bauke isquote:
Roy ja. Die kan geen tijdrit van 90 km rijden hoor.quote:
Support voor Froome.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef OProg het volgende:
Zag ik nu ook een Keniaan langs de weg staan?
Jep, er zaten er nog 3 in het peloton en die zijn nu allemaal in de aanval.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat de hele Raboploeg nu in de aanval?
Ja en gesink stopt cav afquote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat de hele Raboploeg nu in de aanval?
Met bijpassende kledij.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef OProg het volgende:
Zag ik nu ook een Keniaan langs de weg staan?
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef marcodej het volgende:
Je kan niet zeggen dat Rabo het niet probeert.
Probeer sports-livez.comquote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef JohnDDD het volgende:
mensen is er een stream van de Belg? ik kan dat slappe gelul van herbert en maarten écht niet meer aan
http://sporza.be/cm/sporz(...)_Tour_2012/1.1341297quote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef JohnDDD het volgende:
mensen is er een stream van de Belg? ik kan dat slappe gelul van herbert en maarten écht niet meer aan
Eurosport. Jammer van de reclame alleen, maar dan zap ik even terug.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef JohnDDD het volgende:
Hopelijk dat we dan wat aanvallen krijgen en niet weer dat Sky-treintje tot boven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze zo blijven verder gaan en de toppers proberen nog iets op de Col de la Croix, dan halen ze iedereen daar nog probleemloos terug. Terwijl dit de rit was waar 100% een vluchter ging winnen.
Idd, dacht net dat ie toch nog aardig mee kon, maar liet laatst al wat scheurtjes zien.quote:
triestquote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Blijkbaar kon je een toeschouwer de handschoentjes van Sanchez zien stelen nadat hij viel.
Is gewoon in beeld ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogerland zit er ook bij volgens de belg.
WErkt niet in Nederland helaasquote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)_Tour_2012/1.1341297
Het is ook Hushout, daar komt geen v of f in qua uitspraak.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Net als "Frei-re"Ook zo'n irritante eigenschap van Dijkstra
Fre-ire eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat is er eik nog over van dat gerucht net voor de tour dat Europecar aan de dope had gezeten vorig jaar?quote:
twitter:NikiTerpstra twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:56:36Volgens mij weet @maduc niet dat Knees een keer 9e was in ak rvZwitserland en 19e ak in #tdf Dan kan je dus Wel klimmen! reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef PirE het volgende:
Ze wilden eerst Gesink interviewen maar die moest lossen bij het uitstappen van de bus
Ravitaillering met een complete antilope?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef JohnDDD het volgende:
De Keniaan staat er voor Froome neem ik aan
Kweljoe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Een soort Franse Gesink dus.quote:
Opgeven wegens AIDS.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ravitaillering met een complete antilope?
twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:57:31Robert Gesink wordt gemeld in het tweede peloton. Bij de sprinter Cavendish. reageer retweet
Gelukkig wordt dat om de paar minuten gemeld of getoond..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Het kutte van halverwege invallen: ik heb totaal geen idee hoe en waar de groepen rijden.
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/live/aso/quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Het kutte van halverwege invallen: ik heb totaal geen idee hoe en waar de groepen rijden.
Groep is te groot.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom gaan die gasten niet gewoon lekker samen ff rijden in die groep achtervolgers?
O, die had ik even gemist. Zit te schakelen tussen F1 en wielrennenquote:
Het is wel een slechter geweest idd.quote:
F1 heb ik maar opgenomen. Goede keuze geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, die had ik even gemist. Zit te schakelen tussen F1 en wielrennenHoogerland
Waarschijnlijk moest hij even pissen of zoquote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef Lann555 het volgende:
Ik heb alleen audio op dit moment. Ducrox zegt dat Wiggins lost. Lijkt me sterk toch?
Dijxstra zegt het ook. Dat zijn wel de experts.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef Lann555 het volgende:
Ik heb alleen audio op dit moment. Ducrox zegt dat Wiggins lost. Lijkt me sterk toch?
3 of 4 man die tussen de 03:00 en 04:30 in zitten.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af wie de best geplaatste renner in de achtervolgende groep is.
Gallopin op 3.13quote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Galoppinquote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Echt?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 Nederlanders voor het peloton uit dus?
Worden er wel wat afgereden.quote:
Mathieu Hermans gaat met zijn motor naar vorenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Zelva het volgende:
'Even te schakelen met Johnny Hoogerland voorin'
Thanksquote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/live/aso/
Ze hebben nu wel een aardige voorsprong. Zoveel zin heeft Sky ook niet om vol te gaan achtervolgen gezien de tijdrit van morgen.quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gaat misschien voor de bolletjestrui.
Hij rijdt verstandiger dan de laatste paar jaar. Maar ik ben bang dat hij tekort gaat komen wegens zijn knieklachten.quote:
Was toch in de afdaling van de Aubisque?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Gitank2 het volgende:
Roy deed dit ook vorig jaar, toen kwam alleen Hushovd hem nog voorbij in de laatste kilometers.
De finish is ook nog ver, zo groot is de voorsprong van Roy ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Gitank2 het volgende:
Roy deed dit ook vorig jaar, toen kwam alleen Hushovd hem nog voorbij in de laatste kilometers.
Bazenrit was dat godsamme zeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was toch in de afdaling van de Aubisque?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |