Hopelijk dat we dan wat aanvallen krijgen en niet weer dat Sky-treintje tot boven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze zo blijven verder gaan en de toppers proberen nog iets op de Col de la Croix, dan halen ze iedereen daar nog probleemloos terug. Terwijl dit de rit was waar 100% een vluchter ging winnen.
Idd, dacht net dat ie toch nog aardig mee kon, maar liet laatst al wat scheurtjes zien.quote:
triestquote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Blijkbaar kon je een toeschouwer de handschoentjes van Sanchez zien stelen nadat hij viel.
Is gewoon in beeld ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogerland zit er ook bij volgens de belg.
WErkt niet in Nederland helaasquote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)_Tour_2012/1.1341297
Het is ook Hushout, daar komt geen v of f in qua uitspraak.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Net als "Frei-re"Ook zo'n irritante eigenschap van Dijkstra
Fre-ire eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat is er eik nog over van dat gerucht net voor de tour dat Europecar aan de dope had gezeten vorig jaar?quote:
twitter:NikiTerpstra twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:56:36Volgens mij weet @maduc niet dat Knees een keer 9e was in ak rvZwitserland en 19e ak in #tdf Dan kan je dus Wel klimmen! reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef PirE het volgende:
Ze wilden eerst Gesink interviewen maar die moest lossen bij het uitstappen van de bus
Ravitaillering met een complete antilope?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef JohnDDD het volgende:
De Keniaan staat er voor Froome neem ik aan
Kweljoe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Een soort Franse Gesink dus.quote:
Opgeven wegens AIDS.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ravitaillering met een complete antilope?
twitter:dnelissen twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:57:31Robert Gesink wordt gemeld in het tweede peloton. Bij de sprinter Cavendish. reageer retweet
Gelukkig wordt dat om de paar minuten gemeld of getoond..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Het kutte van halverwege invallen: ik heb totaal geen idee hoe en waar de groepen rijden.
http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/live/aso/quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Het kutte van halverwege invallen: ik heb totaal geen idee hoe en waar de groepen rijden.
Groep is te groot.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom gaan die gasten niet gewoon lekker samen ff rijden in die groep achtervolgers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |